3% تخفیف
زنجیر نقره ایتالیایی مدل کارتیه طرح G کدG118
۷,۵۱۴,۰۰۰ تومان

زنجیر نقره ایتالیایی مدل کارتیه طرح G کدG118، با عیار 925 نقره ایتالیا ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . این زنجیر پرطرفدارو کلاسیک اما به روز، طرح کارتیه طرح G است که بسیار زیبا و چشم نواز است. در مدل کورب یا کارتیه ( در ایران به نام کارتیه شناخته میشود) دانه های زنجیر حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل داده اند. این زنجیر دارای دانه های هم اندازه بوده که به یکدیگر قلاب شده اند و با قرار گرفتن زنجیر بر روی سطحی صاف، زنجیر مذکور حالتی مسطح خواهد داشت و برای ساخت زیورآلات با طراحی مسطح مورد استفاده قرار می گیرد.

2% تخفیف
سرویس زنانه مدل ون کلیف سبز کد ST019
۳,۰۹۰,۰۰۰ تومان

سرویس زنانه مدل ون کلیف سبز کد ST019، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار و ساخت کشور چین و در مدل شبدر چهار برگ برند معروف ون کلیف است. این طرح، از طرح های محبوب این برند گرانقیمت است که توسط کشورهای دیگر نیز بازطراحی و ساخته شده است. شاید بتوان گفت زیباترین و محبوب‌ترین طرح جواهرات برند ون کلیف کالکشن زیبا و جذاب الحمرا است. این طرح بی‌نظیر از طراحی گل شبدر 4 برگ و طاق نمای کاخ الحمرا در اسپانیا الهام گرفته شده است و در طراحی آن نگین‌های جواهر و سنگ‌های قیمتی با ظرافت خاصی به کار رفته است.

5% تخفیف
نیم ست نقره ماری ایتالیایی کد N128
۲,۵۰۵,۰۰۰ تومان

نیم ست نقره ایتالیایی کد N128، که با ساخت ایتالیا و با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند (گزدنبند مدل ماری) یک دستبند (دستبند مدل ماری) می باشد. طراحی این محصول یه صورت ماری است که با روکشی از طلا سفید پوشیده شده است. این نیم ست از محصولات زیبا و خاصی است که وزن زیادی ندارد و میتوان به صورت روزانه از آن استفاده کرد. این نیم ست که برای بسیاری از خانم های جوان و میان سال مناسب بوده و اگر قصد تهیه هدیه برای عزیزان خود را دارید این نیم ست میتواند گزینه خوبی باشد.

5% تخفیف
دستبند نقره مردانه ایلشن طرح کارتیه کد D053
۴,۹۷۵,۰۰۰ تومان

دستبند نقره مردانه ایلشن طرح کارتیه کد D053، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار ترکیه ای ساخته شده در عین سادگی بسیار شیک و پر زرق و برق است. طراحی دستبند ایلشن بسیار زیبا بوده و سادگی و قدرت را با هم دارد. این محصول به سبک کارتیه طراحی شده که دانه های آن حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل میدهند. زنجیر های مدل کارتیه از انواع طرح های کلاسیک و بسیار پر فروش میباشد که بسیاری از نسل ها از این نوع طراحی در انتخاب نوع دستبند و زنجیر خود استفاده کرده اند. دستبند ایلشن برای آقایان از 20 تا 60 سال مناسب است. آقایانی که میخواهند یک دستبند نیمه اسپرت و به صورت روزمره استفاده کنند میتوانند به دنبال این دستبند باشند. وزن این دستبند مردانه 36.5  گرم است.