گردنبند نقره مدل سنتی سیاه قلم  کد : G001

گردنبند نقره مدل سنتی سیاه قلم 

ناموجود

قیمت: ۱,۶۳۸,۱۲۴ تومان

موجودی: ناموجود

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • عیار: 925
  • روکش: سیاه قلم
  • نگین: مارکازیت واتمی
معرفی اجمالی محصول

گردنبند نقره مدل سنتی سیاه قلم  کد : G001

با عیار 925 ساخته شده و محصولی زیبا و شکیل است.  طراحی این گردنبند به صورت سنتی و با نگین اتمی و ماركازيت مزین شده است که طرفدان خاص خود را دارد. این محصول به علت طراحی خاص خود میتواند نظر بسیاری از سخت پسندان را جلب کند . طراحی سنتی با روکش سیاه قلم  آن منحصر به فرد است و جلوه بصری بسیار زیبایی را به این جواهرات داده است. قیمت این محصول در مقابل زیبایی آن مناسب به نظر می‌رسد و انتخاب خوبی برای افرادی است که میخواهند هدیه ای خاص را به عزیزان خود بدهند.

توضیحات

گردنبند نقره مدل سنتی سیاه قلم  کد : G001

با عیار 925 ساخته شده و محصولی زیبا و شکیل است.  طراحی این گردنبند به صورت سنتی و با نگین اتمی و مارکازیت مزین شده است که طرفدان خاص خود را دارد. این محصول به علت طراحی خاص خود میتواند نظر بسیاری از سخت پسندان را جلب کند . طراحی سنتی با روکش سیاه قلم  آن منحصر به فرد است و جلوه بصری بسیار زیبایی را به این جواهرات داده است. قیمت این محصول در مقابل زیبایی آن مناسب به نظر می‌رسد و انتخاب خوبی برای افرادی است که میخواهند هدیه ای خاص را به عزیزان خود بدهند.

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

گردنبند نقره مدل سنتی سیاه قلم 

 

 

گردنبند نقره مدل سنتی سیاه قلم در لمیا

مشخصات:

نقره عیار ٩٢۵ تایلندی

طرح سنتی سیاه قلم

نگین اتمی و مارکازیت

وزن: ۶/٨ گرم

وزن زنجیر : ۴/١ گرم

 

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

نقاط قوت
  • طراحی خاص
  • استحکام مناسب
  • نقره باعیار 925 تایلندی
  • روکش سیاه قلم
طراحی 84/100
کیفیت ساخت 88/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 91/100

توضیحات تکمیلی

آویز دارد
جنس نقره
روکش سیاه قلم
عیار 925
قفل دارد
مناسب برای خانم ها
نگین دارد
نوع _ گردنبند آویز دار
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

ناموجود
دستبند نقره رزگلد مدل دیبا  کد : D001
ناموجود

یکی از محصول های زیبایی است که با روکش رزگلد مزین شده و در دست بسیار زیبا جلوه میکند. این محصول با طرح زیبای خود و نگین بارفَتَن اتریشی(فیروزه) و ساده جلوه زیبایی را به کار داده است که بسیاری از طرفداران طلا را نیز مجذوب خود میکند. این دستبند یکی از زیباترین دستبندهای این فروشگاه است که برای بانوان در رده سنی جوان و نوجوان مناسب تر میباشد.همچنین مدل کراواتی قفل این دستبند باعث شده تا مشکل سایزبندی تاحدود زیادی حل شود.

زنجیر نقره ایتالیایی مدل ونیزی 3mil کدG104
۳,۴۷۱,۶۷۷ تومان

زنجیر نقره ایتالیایی مدل ونیزی 3mil کدG104، با عیار 925 نقره ایتالیا ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . این زنجیر  زیبا، طرح ونیزی است که بسیار زیبا و چشم نواز است. زنجیر ونیزی یک زنجیر نسبتا ظریف است که به تنهایی یا همراه با پلاک قابل استفاده است. این زنجیر ساخت ایتالیا و از نقره عیار 925 ساخته شده و در اوج سادگی بسیار زیباست.

این زنجیر برای آقایانی که به زنجیر های ساده و شیک علاقه مند هستند مناسب است و می توان از آن به تنهایی و یا به همراه یک پلاک و به صورت روزمره در ورزش، محل کار و یا مهمانی استفاده کرد. زنجیر نقره ایتالیا مدل ونیزی برای آقایان در رده سنی 18 تا 60 سال مناسب است. ضخامت این زنجیر 3 میلی متر، سایز آن 60 سانتی متر و وزن آن 18.48  گرم است.

ست دستبند و انگشتر رزگلد مدل پرنس  کد : D040
۷,۴۰۰,۵۰۰ تومان

ست دستبند و انگشتر مدل پرنس با عیار 925 و نگین پرنس ساخته شده است. این محصول باروکش رزگلد مزین شده است که باعث شده است بسیاری از دوستداران طلا مجذوب این ست زیبا شده و از زیبایی این محصول راضی باشند . این دستبند به همراه یک انگشتر ست شده است که دارای وزن بالا و کیفیت ساخت مناسبی میباشد.

نیم ست نقره مروارید کد N122
۴,۰۸۹,۷۵۰ تومان

نیم ست نقره مروارید کد N122، که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک و یک جفت گوشواره می باشد. نگین های این نیم ست اتمی است. طراحی این محصول یه صورت یه طرح نقره ای اشکی شکل با نگین های اتمی است که یک مروارید بر روی آن قرار گرفته است و قسمت های نقره ای آن با روکشی از طلا سفید پوشیده شده است. زنجیر ایتالیایی این نیم ست یکی دیگر از نقاط قوت این محصول است. این نیم ست از محصولات زیبایی میباشد که برای بسیاری از خانم های جوان و میان سال مناسب بوده و اگر قصد تهیه هدیه برای عزیزان خود را دارید این نیم ست میتواند گزینه خوبی باشد.

گردنبند سواروسکی قلب شیشه ای کد G085
۱,۸۲۰,۶۴۲ تومان

گردنبند سواروسکی قلب شیشه ای کد G085، با عیار 925 ساخته شده و شکیل و زیبا است.  طراحی این گردنبند زیبا به شکل قلب لوزی است. یک قلب از کریستال های سواروسکی که در قسمت بالایی آن یه طرح لوزی شکل از نقره قرار دارد و بدنه نقره آن یا روکشی از طلا سفید مزین شده است. طراحی این محصول کاملا مدرن و بروز است و از طراحی و سبک های خاص سواروسکی میباشد.  سواروسکی از معروفترین و برترین شرکت های طراحی جواهرات کریستال و ساعت میباشد که مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. ما در گالری نقره لمیا برخی از محصولات این برند را برای شما مشتریان عزیز در معرض فروش قرار داده ایم. این محصول با نقره 925 چینی ساخته شده و وزن آن 6.45 گرم است و برای دختران جوان تا زنان میانسال در گروه سنی 15 تا 40 سال مناسب میباشد. اگر از افرادی هستید که به جواهرات طرح کریستال علاقه مند هستید و یا یک جواهر زیبا و خاص را دوست داشته و در مراسم و مهمانی ها استفاده میکنید ، استفاده از این گردنبند زنانه میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

شایان ذکر است کریستال های swarovski در نور های مختلف رنگ های مختلفی را به نمایش میگذارد پس اگر با تغییر رنگ در عکس های مختلف مواجه شدید بدین علت است.

نیم ست نقره مدل برف کدN090
۱,۵۴۱,۸۴۰ تومان

نیم ست نقره مدل برف کدN090 ، جواهر تایلندی که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند(زنجیر و پلاک) و یک جفت گوشواره زیبا میباشد. طراحی این نیم ست به صورت برف است و با نگین های اتریشی و روکش طلا سفید تزئین شده است. طراحی نیم ست نقره طرح برف بوده که این مدل طرفداران زیادی دارد . زنجیر این نیم ست زنانه ، ساخت کشور ایتالیا که از نقاط قوت این کالا میباشد. همچنین گوشواره های این نیم ست به صورت میخی بوده که طراحی آن نیز به صورت طرح برف می باشد . نیم ست نقره مدل برف برای بسیاری از خانم های در رده سنی 20 تا 45 سال مناسب است و زنان جوان عمده خریداران این نیم ست میتوانند باشند. وزن این نیم ست 4.4  گرم  و وزن زنجیر آن 2.4 گرم است و با توجه به وزن کم و طراحی آن برای استفاده روزانه بسیار مناسب است.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

گردنبند نقره مدل آتری کد : G008
۱,۴۱۲,۸۶۹ تومان

با روکش طلاسفید که عیار آن 925 تایلندی میباشد . گردنبند نقره مدل آتری محصولی زیبا و شکیل است که شامل یک گردنبند ایتالیایی با روکش طلاسفید و آویز مدل آتری که از نگین فیروزه نیشابور ومیکرو ساخته شده است. این محصول نیز با روکش طلای سفید مزین شده است . این گردنبند با طراحی خاص خود مورد توجه بسیاری قرار گرفته است و مناسب بانوان در رده سنی جوان تامیانسال میباشد.قیمت این محصول باعث شده تا مورد توجه بسیار قرارگیرد.

گردنبند نقره نگین توپاز کدG015
۱,۲۵۴,۹۷۳ تومان

گردنبند نقره نگین توپاز با روکش طلاسفید که عیار آن 925 تایلندی میباشد محصولی زیبا و شکیل است که شامل یک گردنبند ایتالیایی با روکش طلاسفید و آویز نگین توپاز (اتمی) بسیار زیبا است، این محصول نیز با روکش طلای سفید مزین شده است . این گردنبند با آویز بسیار زیبا وشکیل خود مورد توجه بسیاری قرار گرفته است و مناسب بانوان در رده سنی جوان و نو جوان ومیانسال میباشد.

 

گردنبند نقره مدل تابان کد : G009
۱,۸۴۴,۷۶۲ تومان

با روکش طلاسفید که عیار آن 925 تایلندی میباشد گردنبند نقره مدل تابان محصولی زیبا و شکیل است که شامل یک گردنبند ایتالیایی با روکش طلاسفید و آویز مروارید پرورشی است. این محصول نیز با روکش طلای سفید مزین شده است همچنین نگین کارشده روی این محصول میکرو میباشد . این گردنبند با طراحی خاص خود مورد توجه بسیاری قرار گرفته است و مناسب بانوان در رده سنی جوان و نو جوان میباشد.