ست دستبند و انگشتر رزگلد مدل پرنس  کد : D040

ست دستبند و انگشتر رزگلد مدل پرنس 

قیمت: ۷,۴۰۰,۵۰۰ تومان

موجودی: 1 عدد در انبار

سنجش
شناسه محصول: D040 دسته: , , برچسب:
ویژگی های کلیدی
  • عیار: 925
  • روکش: رزگلد
  • نگین: پرنس
  • وزن دستبند: 27.1 گرم
  • وزن انگشتر: 6.8 گرم
معرفی اجمالی محصول

ست دستبند و انگشتر رزگلد مدل پرنس  کد : D040

ست دستبند و انگشتر مدل پرنس با عیار 925 و نگین پرنس ساخته شده است. این محصول باروکش رزگلد مزین شده است که باعث شده است بسیاری از دوستداران طلا مجذوب این ست زیبا شده و از زیبایی این محصول راضی باشند . این دستبند به همراه یک انگشتر ست شده است که دارای وزن بالا و کیفیت ساخت مناسبی میباشد.

توضیحات

ست دستبند و انگشتر رزگلد مدل پرنس  کد : D040

با عیار 925 و نگین پرنس ساخته شده است. این محصول باروکش رزگلد مزین شده است که باعث شده است بسیاری از دوستداران طلا مجذوب این ست زیبا شده و از زیبایی این محصول راضی باشند . این دستبند به همراه یک انگشتر ست شده است که دارای وزن بالا و کیفیت ساخت مناسبی میباشد.

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت قبل از خرید از طریق سایت حتما از موجود بودن محصول
از طریق واتس ا
پ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید  

whatsApp_Lamya

 

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

ست دستبند و انگشتر رزگلد مدل پرنس

 

 

ست دستبند و انگشتر رزگلد مدل پرنس در لمیا

مشخصات:

نقره: عیار ٩٢۵

بسیار زیبا و خوش دست

نگین پرنس

روکش رز گلد _ (روکش طلا سفید این کار نیز موجود می باشد)

وزن دستبند :  ٢٧/١ گرم

وزن انگشتر : ۶/٨گرم

 

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

نقاط قوت
  • طراحی بسیار زیبا و ظریف
  • نگین پرنس
  • نقره باعیار 925
نقاط ضعف
  • از بین رفتن روکش رزگلد و نمایان شدن رنگ خود نقره بعد از مدت زمان طولانی
طراحی 90/100
کیفیت ساخت 80/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 85/100

توضیحات تکمیلی

آویز ندارد
جنس نقره
روکش رز گلد
عیار 925
قفل دارد
مناسب برای خانم ها
نگین دارد
نوع _ انگشتر نگین دار
نوع _ دستبند نقره
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

دستبند نقره مردانه مدل کارتیه ژاپنی کدD041
۲,۷۴۰,۹۵۴ تومان

دستبند نقره مردانه مدل کارتیه ژاپنی محصول زیبایی که با نقره 925 عیار ایتالیایی ساخته شده در عین سادگی بسیار شیک و پر زرق و برق است و میتواند نظرات را به سمت خود جلب کند. این دستبند زیبا که به صورت کارتیه ژاپنی با 8 تراش طراحی شده 12.6 گرم وزن دارد. این محصول اسپرت بوده و برای خانم ها و آقایان قابل استفاده است. اگر قصد تهیه هدیه برای عزیزان خود را دارید این دستبند گزینه مناسبی است و ما به شما این دستبند زیبا و شکیل را پیشنهاد میکنیم.

انگشتر نقره زنانه مدل سایا کد A044
۱,۹۵۲,۹۵۱ تومان

انگشتر نقره زنانه مدل سایا کد A044 طرح سنتی که انگشتر زنانه با طراحی سنتی مارکازیت است. این انگشتر نقره که با عیار 925 ساخته شده بسیاز زیبا و  خوش دست بوده که دارای رکابی کار شده و زیبا به سبک های سنتی میباشد. بر روی رکاب این انگشتر ، یک فیروزه اصل نیشابور که از نوع درجه یک است قرار دارد که بر زیبایی این انگشتر افزوده است  و در دست بسیار زیبا جلوه میکند. انگشتر نقره مدل دنیز یک انگشتر زیبای زنانه میباشد که خانم ها میتوانند از آن در بصورت روزمره و یا مجلسی بسته به نوع انتخاب خود استفاده کنند . طراحی این محصول برای خانم های جوان تا میانسال از 35 تا 60 سال مناسب است . ترکیب رنگ آبی فیروزه این انگشتر با رکاب طرح مارکازیت آن جلوه بصری زیبایی را به کار داده است و ست کردن لباس ها با این انگشتر کار آسانی است. به طوری که میتوان با یک شال آبی رنگ  و یک مانتو مشکی از این انگشتر استفاده کنید و نگران زیبایی خود نباشید. وزن این انگشتر 7.7 گرم است.

نیم ست نقره زنانه مدل آبادیس کد N059
۱,۴۰۰,۳۰۰ تومان

نیم ست نقره زنانه مدل آبادیس کد N059 طرح مربع روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل تایلندی است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست به شکل مربع میباشد که با نگین های اتریشی تزئین شده است و روکش طلای سفیدی روی آن قرار گرفته است. این نیم ست تایلندی با طراحی ظریفی و ساده ای که دارد برای خانم های جوان تا میانسال مناسب است . زنجیر ایتالیایی طرح ونیزی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. نیم ست نقره مدل آبادیس برای زنان  20 تا 50 سال مناسب است . قیمت این نیم ست سبک وزن و زیبا مناسب به نظر می‌رسد.

دستبند نقره زنانه مدل مارال کد D051
۳,۷۶۸,۰۰۰ تومان

دستبند نقره زنانه مدل مارال کد D051، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار ترکیه ای ساخته شده است. این دستبند زیبا که از سنگ های اصل در ساخت خود بهره برده است دارای طرح چشم آهو است که بسیار زیبا و چشم نواز است و میتواند نظرات را به سمت خود جلب کند. دستبند مارال که طرح سیاه قلم دارد و با نگین های مارکازیت مزین شده از نظر طراحی بسیار زیبا است. این دستبند ترکیه ای دارای نگین فیروزه اصل نیشابور بوده و برای خانم ها از 25 تا 50 سال مناسب است.از جواهرات خاص و زیبا استفاده کرده و حس تفاوت را احساس کنید ؛ اگر قصد تهیه هدیه برای عزیزان خود را دارید این دستبند نیز گزینه مناسبی است و ما به شما این دستبند زیبا و شکیل را پیشنهاد میکنیم.

دستبند نگین مدل پرنس روکش رزگلد کد:D030
۷,۵۴۸,۲۴۹ تومان

دستبند نگین مدل پرنس روکش رزگلد با نقره عیار 925 ساخته شده است. بسیار زیبا خوش دست وچشم نواز است . این محصول با روکش رزگلد و استفاده از نگین های رنگی زیاد، ترکیب رنگ های جذابی را ایجاد کرده و توانسته توجه بسیاری را به خود جلب کند. این محصول از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است و برای افرادی که میخواهند در یک مهمانی تک باشند متاسب است.

ناموجود
دستبند نقره زنانه مدل لوسیا کد D059
ناموجود

دستبند نقره زنانه مدل لوسیا کد D059، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار تایلندی ساخته شده در عین سادگی بسیار شیک و پر زرق و برق است و میتواند نظرات را به سمت خود جلب کند. این دستبند زیبا و ساده با نگین های اتریشی مزین شده و روکشی از طلا سفید را بر روی خود دارد. از نظر طراحی بسیار زیبا بوده و سادگی را همراه دارد. طراحی این محصول به تنیس معروف است و بسیار ساده و شیک است . این دستبند برای خانم ها از 25 تا 50 سال مناسب است. همنچنین خانم هایی که دست های لاغری دارند در استفاده از این نوع دستبند و ست کرن آن با فرم بدنشان ظرفیت های بیشتری دارند.  وزن این دستبند زنانه 11.1 گرم است. رنگ این محصول ثابت میباشد و حساسیت زا نیست .

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

دستبند نگین مدل پرنس روکش رزگلد کد:D030
۷,۵۴۸,۲۴۹ تومان

دستبند نگین مدل پرنس روکش رزگلد با نقره عیار 925 ساخته شده است. بسیار زیبا خوش دست وچشم نواز است . این محصول با روکش رزگلد و استفاده از نگین های رنگی زیاد، ترکیب رنگ های جذابی را ایجاد کرده و توانسته توجه بسیاری را به خود جلب کند. این محصول از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است و برای افرادی که میخواهند در یک مهمانی تک باشند متاسب است.

ناموجود
انگشتر نقره رزگلد مدل مدیا کدA007
ناموجود

انگشتر نقره رزگلد مدل مدیا از انگشتر های زیبایی است که یا نگین میکروسیتینگ اتریشی و روکش رزگلد مزین شده و در دست بسیار زیبا جلوه میکند. روکش طلای روی این انگشتر جلوه زیبایی را به کار داده است که بسیاری از طرفداران طلا را نیز مجذوب خود میکند. این محصول زیبا از نگین های میکرو سیتینگ اتریشی با رنگبندی جذاب مزین شده است .

انگشتر نقره مدل پرنس کدA006
۲,۱۲۸,۲۱۳ تومان

انگشتر نقره مدل پرنس  از انگشتر های زیبایی است که یا نگین میکروسیتینگ اتریشی و روکش طلا سفید مزین شده و در دست بسیار زیبا جلوه میکند. روکش طلاسفید روی این انگشتر جلوه زیبایی را به کار داده است که بسیاری از طرفداران طلا را نیز مجذوب خود میکند.  این انگشتر با نگین های جذاب میکروسیتینگ اتریشی مزین شده است.

 

 

ناموجود
دستبند نقره مدل پرنس  کد:D026
ناموجود

دستبند نقره مدل پرنس با عیار 925 و روکش طلاسفید ساخته شده است. بسیار زیبا خوش دست وچشم نواز است . نگین های این محصول در رنگهای مجذوب کننده و زیبایی است که توجه بسیاری را جلب کرده است.این دستبند برای بانوان با رنگ پوست گندمی و روشن مناسب تر بوده و همچنین قابل استفاده برای سنین جوان تا میانسال کیباشد.  این محصول دارای قفل مستحکم و همچنین ثابت بوده و پیش از سفارش لازم است که سایز واقعی دست اعلام شده وسپس سفارش صورت گیرد.