انگشتر نقره مردانه مدل آراد  کد : A003

انگشتر نقره مردانه مدل آراد 

ناموجود

قیمت: ۱,۹۶۹,۳۴۵ تومان

موجودی: ناموجود

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • عیار: 925
  • وزن: 9/2 گرم
  • نگین: عقیق
معرفی اجمالی محصول

انگشتر نقره مردانه مدل آراد  کد : A003

با عیار 925 ترکیه  است . سنگ این انگشتر عقیق است و همچنین می توان این محصول را جز انگشترهای اسپرت هم قرار داد . افرادی که انگشتر هایی با رکاب های طرح دار و زیبا را میپسندند میتوانند از طرفداران این انگشتر باشند ومناسب آقایان از رده سنی نوجوان تا میانسال هم مناسب میباشد . قیمت این انگشتر مناسب بنظر میرسد.

توضیحات

انگشتر نقره مردانه مدل آراد  کد : A003

با عیار 925 ترکیه  است . سنگ این انگشتر عقیق است و همچنین می توان این محصول را جز انگشترهای اسپرت هم قرار داد . افرادی که انگشتر هایی با رکاب های طرح دار و زیبا را میپسندند میتوانند از طرفداران این انگشتر باشند ومناسب آقایان از رده سنی نوجوان تا میانسال هم مناسب میباشد . قیمت این انگشتر مناسب بنظر میرسد.

 

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت قبل از خرید از طریق سایت، حتما از موجود بودن محصول
از طریق واتس ا
پ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید  

whatsApp_Lamya

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

انگشتر نقره مردانه مدل آراد 

 

 

انگشتر نقره مردانه مدل آراد در لمیا

مشخصات:

نقره: عیار ٩٢۵ ترکیه

بسیار زیبا و خوش دست

نگین عقیق ،اسپرت

وزن: ٩/٢گرم

 

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

نقاط قوت
  • طراحی زیبا
  • نگين عقيق
  • نقره باعیار 925 ترکیه
طراحی 70/100
کیفیت ساخت 82/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 84/100

توضیحات تکمیلی

جنس نقره
عیار 925
مناسب برای آقایان
نوع _ انگشتر سنگ دار
سنگ عقیق
نگین ندارد
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

ناموجود
ساعت زنانه نقره مدل رویال کدS007
ناموجود

که در دست بسیار زیبا جلوه میکند. روکش طلا سفید روی این ساعت جلوه زیبایی را به کار داده است که بسیاریازطرفداران طلا را نیز مجذوب خود میکند. این ساعت ظریف وخوش دست با نگین مارکیز آراسته شده و  دارای موتور ژاپنی همراه یک سال گارانتی عرضه میشود .

دستبند نقره زنانه مدل دلانا کد D047
۱,۷۷۶,۰۰۰ تومان

دستبند نقره زنانه مدل دلانا کد D047 محصول کشور تایلند که با عیار 925 ساخته شد است. این دستبند زیبا طرح فلاور بوده و با روکشی از طلا سفید آبکاری شده است .این کالا در دست بسیار زیبا و خوش دست و بر روی پوست های گندمی و سفید چشم نواز است . نگین های این دستبند اتریشی است . همچنین مدل قفل این دستبند زنانه از نوع کراواتی (آسانسوری) بوده که مشکل سایز بندی را تاحد زیادی برطرف کرده است . دستبند نقره زنانه مدل دلانا با طراحی زیبا و نوع آبکاری که دارد برای دختران جوان تا زنان میانسال مناسب است و خانم های رده سنی 25 تا 50 سال میتوانند از این دستبند استفاده کنند. وزن این دستبند زنانه 7.4 گرم است .

این محصول جز پرفروش ترین محصولات این فروشگاه میباشد.

نیم ست نقره زنانه مدل اشک کد N137
۲,۳۹۵,۹۰۰ تومان

نیم ست نقره زنانه مدل اشک کد N137، که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک و یک جفت گوشواره می باشد. نگین های این نیم ست اتمی است. طراحی این محصول یه صورت اشک است که با نگین های اتمی تزیین شده است . همچنین یک نگین زیبا نیز در مرکز این اشک قرار دارد. قسمت های نقره ای این نیم ست با روکشی از طلا سفید پوشیده شده است.

انگشتر نقره عقیق   کد:A015
۳,۰۸۳,۰۵۶ تومان

انگشتر نقره عقیق با عیار 925 ترکیه .این محصول با نگین عقیق سلیمان و رکاب بسیار زیبا ساخته شده است. رکاب این انگشتر بسیار زیبا وخوش دست میباشد و مناسب آقایان از رده سنی جوان به بالا میباشد . رکاب این انگشتر از دو رنگ نقره وسیاه قلم تشکیه شده که در قسمت نقره ای آن خطوط مشکی طراحی شده که زیبایی این محصول را افزون کرده است.

زنجیر نقره ایتالیایی مدل دیپلمات کشیده 4mil کدG108
۳,۴۰۰,۳۰۵ تومان

زنجیر نقره ایتالیایی مدل دیپلمات کشیده 4mil کدG108، با عیار 925 ساخت کشور ایتالیا میباشد. این کالا  با طرحی خاص و و یکپارچه ای که دارد بین جوانان جذاب و پرطرفدار است . زنجیر نقره مدل دیپلمات، اسپرت بوده و و برای آقایان و خانم ها قابل استفاده است.  این زنجیر برای رده سنی 20 تا 65 سال مناسب است. زنجیر نقره دیپلمات کشیده دارای قلاب هایی است که به صورت مورب درون هم قرار گرفته اند.

این زنجیر برای آقایانی که به زنجیر های طرح دار علاقه مند هستند مناسب است و می توان از آن به تنهایی و یا به همراه یک پلاک و به صورت روزمره در ورزش، محل کار و یا مهمانی استفاده کرد. زنجیر نقره ایتالیا مدل دیپلمات برای آقایان در رده سنی 20 تا 65  سال مناسب است. ضخامت این زنجیر 4 میلی متر، سایز آن 55 سانتی متر و وزن آن 18.47 گرم است.

ست زنجیر و دستبند نقره ایتالیا مدل کارتیه تراش خرده 5mil کد N106
۵,۶۵۸,۲۶۸ تومان

ست زنجیر و دستبند نقره ایتالیا مدل کارتیه تراش خرده 5mil کد N106، با عیار 925 نقره ایتالیا ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . این طرح پرطرفدار و کلاسیک اما به روز، کارتیه است که بسیار زیبا و چشم نواز است. در مدل کورب یا کارتیه (در ایران به نام کارتیه شناخته میشود) دانه های زنجیر حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل داده اند. این زنجیر دارای دانه های هم اندازه بوده که به یکدیگر قلاب شده اند و با قرار گرفتن زنجیر بر روی سطحی صاف، زنجیر مذکور حالتی مسطح خواهد داشت و برای ساخت زیورآلات با طراحی مسطح مورد استفاده قرار می گیرد. بر روی قلاب های این مدل از زنجیرهای کارتیه تراش های زیبایی ایجاد شده است.

این ست برای آقایانی که به زنجیر های کلاسیک اما به روز علاقه مند هستند مناسب است و میتوان از آن به صورت روزمره در ورزش، محل کار و یا مهمانی استفاده کرد. ست زنجیر و دستبند نقره ایتالیا مدل کارتیه دارای تراش های زیبایی است و برای آقایان در رده سنی 25 تا 55 سال مناسب است . ضخامت این زنجیر 5 میلی متر، سایز زنجیر آن 60 و سایز دستبند آن 20 سانتی متر است.

زنجیر های مدل کارتیه تراش خرده در سایز و وزن های دیگر نیز موجود است که برای اطلاع از آن میتوانید از طریق واتس آپ و یا تلگرام با گالری نقره لمیا تماس بگیرید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

انگشتر نقره کلاسیک نگین عقیق انیکس  کد:A005
۲,۰۵۰,۹۶۹ تومان

انگشتر نقره کلاسیک نگین عقیق انیکس که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل است. طراحی این محصول منحصر و خاص است. رکاب طراحی شده همراه با نگین به کاربرده شده تلفیق زیبایی را آفریده است. طرح این انگشتر ، کلاسیک بوده و بسیار زیبا جلوه میکند. این محصول با این طراحی برای اقرادی که علاقه به انگشتر های نقره کلاسیک دارند مناسب است. قیمت این محصول مناسب به نظر می‌رسد.

انگشتر نقره عقیق اُنیکس کد:A017
۲,۱۷۷,۱۸۳ تومان

انگشتر نقره عقیق اُنیکس با عیار 925 تایلندی .این محصول با نگین عقیق اُنیکس و نشان فروهر زیبا ساخته شده است. رکاب این انگشتر بسیار زیبا وخوش دست میباشد و مناسب آقایان از رده سنی جوان به بالا میباشد . رکاب این انگشتر از زیباترین مدل های رکاب میباشد .لازم به ذکر است که قبل از سفارش این محصول از سایز واقعی انگشت موردنظر اطمینان حاصل کرده وباتوجه به سایز سفارشات خود را ثبت کنید

انگشتر نقره مدل جاوید عقیق انیکس کد A002
۲,۰۱۰,۷۵۱ تومان

عیار این محصول 925 ترکیه میباشد و محصولی زیبا و شکیل است. طراحی این محصول منحصر و خاص است. رکاب طراحی شده همراه با نگین به کاربرده شده تلفیق زیبایی را آفریده است. طرح این انگشتر ، کلاسیک بوده و بسیار زیبا جلوه میکند. این محصول با این طراحی برای افرادی که علاقه به انگشتر های نقره کلاسیک دارند مناسب است. قیمت این محصول مناسب به نظر می‌رسد.

انگشتر نقره مدل ماکان عقیق انیکس کد A:004
۲,۰۲۸,۶۰۳ تومان

عیار این محصول 925 میباشد و محصولی زیبا و شکیل است. طراحی این محصول منحصر و خاص است. رکاب طراحی شده همراه با نگین به کاربرده شده تلفیق زیبایی را آفریده است. طرح این انگشتر ، کلاسیک بوده و بسیار زیبا جلوه میکند. این محصول با این طراحی برای اقرادی که علاقه به انگشتر های نقره کلاسیک دارند مناسب است. قیمت این محصول مناسب به نظر می‌رسد.