دستبند نقره رزگلد مدل تینو  کد :D004

دستبند نقره رزگلد مدل تینو 

ناموجود

قیمت: ۵,۳۵۴,۰۷۹ تومان

موجودی: ناموجود

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • عیار: 925
  • روکش: رزگلد
  • وزن: 22/2 گرم
  • نگین: ميكروسيتينگ اتريشي
معرفی اجمالی محصول

دستبند نقره رزگلد مدل تینو  کد :D004

یکی از محصول های زیبایی است که با روکش رزگلد مزین شده و در دست بسیار زیبا جلوه میکند. این محصول با طرح زیبای خود و نگین زیبای ميكروسيتينگ اتریشی جلوه زیبایی را به کار داده است که بسیاری از طرفداران طلا را نیز مجذوب خود میکند. این دستبند یکی از زیباترین دستبندهای این فروشگاه است که برای بانوان در رده سنی جوان تا میانسال مناسب تر میباشد.

توضیحات

دستبند نقره رزگلد مدل تینو  کد :D004

یکی از محصول های زیبایی است که با روکش رزگلد مزین شده و در دست بسیار زیبا جلوه میکند. این محصول با طرح زیبای خود و نگین زیبای میکروسیتینگ اتریشی جلوه زیبایی را به کار داده است که بسیاری از طرفداران طلا را نیز مجذوب خود میکند. این دستبند یکی از زیباترین دستبندهای این فروشگاه است که برای بانوان در رده سنی جوان تا میانسال مناسب تر میباشد.

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

دستبند نقره رزگلد مدل تینو 

 

دستبند نقره رزگلد مدل تینو در لمیا

مشخصات دستبند :

نقره عیار ٩٢۵ ترکیه

روکش رزگلد

بسیار زیبا و خوش دست

نگین میکروسیتینگ اتریشی

وزن: ٢٢/٢ گرم

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

نقاط قوت
  • طراحی زیبا
  • نگین اتریشی
  • نقره باعیار 925 ترکیه
نقاط ضعف
  • از بین رفتن روکش رزگلد و نمایان شدن رنگ خود نقره بعد از مدت زمان طولانی
طراحی 84/100
کیفیت ساخت 79/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 75/100

توضیحات تکمیلی

آویز ندارد
جنس نقره
روکش رز گلد
عیار 925
قفل دارد
مناسب برای خانم ها
نگین دارد
نوع _ دستبند نقره
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

سرویس نقره زنانه مدل آموره کدST006
۱۱,۲۹۳,۷۰۲ تومان

سرویس نقره زنانه مدل آموره کدST006 عیار این محصول 925 میباشد و محصولی زیبا و شکیل است. سرویس آموره(amore) شامل یک گردنبند به همراه دو گوشواره و یک دستبند زیبا و شکیل است . نوع گوشواره های این سرویس به صورت میخی بوده و حساسیت زا نیست. طراحی این سرویس بسیار زیبا و به روز بوده است. این محصول نیز با روکشی از طلا سفید و نگین های اتریشی مارکیز و فلاور تزئین شده است. سرویس نقره مدل آموره با طراحی خاصی که دارد میتواند هر فردی را شیفته خود کند و اگر قصد دارید در یک مهمانی با جواهرات خاص و زیبا بدرخشید این سرویس میتواند در کنار زیبایی حس خاص بودن را به شما بدهد. این سرویس زیبا برای زنان گروه سنی 35 تا 50 سال مناسب تر است .

ناموجود
دستبند نقره زنانه مدل لوسیا کد D059
ناموجود

دستبند نقره زنانه مدل لوسیا کد D059، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار تایلندی ساخته شده در عین سادگی بسیار شیک و پر زرق و برق است و میتواند نظرات را به سمت خود جلب کند. این دستبند زیبا و ساده با نگین های اتریشی مزین شده و روکشی از طلا سفید را بر روی خود دارد. از نظر طراحی بسیار زیبا بوده و سادگی را همراه دارد. طراحی این محصول به تنیس معروف است و بسیار ساده و شیک است . این دستبند برای خانم ها از 25 تا 50 سال مناسب است. همنچنین خانم هایی که دست های لاغری دارند در استفاده از این نوع دستبند و ست کرن آن با فرم بدنشان ظرفیت های بیشتری دارند.  وزن این دستبند زنانه 11.1 گرم است. رنگ این محصول ثابت میباشد و حساسیت زا نیست .

نیم ست نقره زنانه مدل تنیس کد N136
۶,۵۹۶,۸۰۰ تومان

نیم ست نقره زنانه مدل تنیس کد N136، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار و ساخت کشور چین و در مدل تنیسی است.  به تمامی گردنبند ها و دستبند هایی که از یک تک‌ردیف الماس یا شبه الماس و یا دیگر سنگ‌های گرانبها که به صورت نواری در کنار هم چیده شده‌اند، مدل تنیس می‌گویند. این مدل ها در حال حاضر دارای قفل‌های محکم هستند تا از هر گونه باز شدن احتمالی قفلشان پیشگیری شود.

ست زنجیر و دستبند نقره ایتالیا مدل فیگارو کد N104
۱۲,۷۰۱,۴۵۳ تومان

ست زنجیر و دستبند نقره ایتالیا مدل فیگارو کد N104، با عیار 925 ساخته شده است. این ست نقره بسیار زیبا و چشم نواز از برترین زنجیرهای این فروشگاه میباشد. این زنجیر نقره محصول کشور ایتالیا با طرحی خاص وجذاب فیگارو است. طرح فیگارو ماهیتی ایتالیایی نیز دارد و اولین بار در ایتالیا و با الهام از یک اپرا ساخته شد که رهبر آن شخصی به نام فیگارو بود. این زنجیر ساختاری همانند زنجیر کورب یا کارتیه دارد با این تفاوت که الگویی متشکل از یک دانه با طول بلند متصل به تعدادی دانه ی کوچک ، در آن تکرار شده است زنجیر نقره فیگارو معمولا اسپرت بوده و خانم ها نیز میتوانند از آن استفاده کنند. بافت های این زنجیر نیز تقریبا درشت است که با عبور هوا از میان زنجیر امکان تعریق را کمتر میکند.

وزن گردنبند این ست 50.69 گرم و وزن دستبند آن 19.26 گرم است. سایز گردنبند 65 سانتی متر و سایز دستبند 22 سانتی متر است. همچنین این ست در سایز های دیگر نیز موجود است که برای اطلاع از اندازه های دیگر میتوانید از طریق واتس آپ و یا تلگرام با گالری نقره لمیا تماس بگیرید.

 

انگشتر نقره مدل دنیز کد A043
۱,۳۲۷,۰۰۴ تومان

انگشتر نقره مدل دنیز کد A043 طرح سنتی که انگشتر زنانه با طراحی سنتی مارکازیت است. این انگشتر نقره که با عیار 925 ساخته شده بسیاز زیبا و  خوش دست بوده که دارای رکابی کار شده و زیبا به سبک های سنتی میباشد. بر روی رکاب این انگشتر ، یک فیروزه اصل نیشابور که از نوع درجه یک است قرار دارد که بر زیبایی این انگشتر افزوده است  و در دست بسیار زیبا جلوه میکند. انگشتر نقره مدل دنیز یک انگشتر زیبای زنانه میباشد که خانم ها میتوانند از آن در بصورت روزمره و یا مجلسی بسته به نوع انتخاب خود استفاده کنند . طراحی این محصول برای خانم های جوان تا میانسال از 30 تا 60 سال مناسب است . ترکیب رنگ آبی فیروزه این انگشتر با رکاب طرح مارکازیت آن جلوه بصری زیبایی را به کار داده است و ست کردن لباس ها با این انگشتر کار آسانی است. به طوری که میتوان با یک شال آبی رنگ  و یک مانتو مشکی از این انگشتر استفاده کنید و نگران زیبایی خود نباشید. وزن این انگشتر 5.2 گرم است.

انگشتر نقره مدل پرتو کد A051
۹۸۱,۵۸۵ تومان

انگشتر نقره مدل پرتو نگین میکرو کد A051 زنانه ، زیبا و خوش دست است . این انگشتر زیبا با نقره عیار 925 ساخته شده و  و دارای یک رکاب زیبا محکم و قوی است که به صورت زیبایی طراحی شده است. نگین زیبای این انگشتر میکرو و سولیتر میباشد که با روکشی از طلا زرد که بر روی این محصول کشیده شده مزین شده و کنار هم قرار گرفتن یک رکاب زیبا و نگین های ریز میکرو و یک نگین درشت تر و رنگ طلای آن زیبایی بصری خاصی را به این انگشتر داده است. انگشتر نقره زنانه مدل پرتو دارای طراحی به روزی بوده و برای نشان عروس و نامزدی نیز مناسب به نظر می اید. اگر قصد استفاده از یک انگشتر زیبا برای نشان عروس را دارید و با میخواهید در یک مهمانی خاص بدرخشید ، این انگشتر میتواند انتخاب مناسبی باشد. رکاب این انگشتر در پایین پهن و در بالا باریک شده و طرحی از تاج و نگین روی آن قرار گرفته است. این انگشتر برای انگشتان لاغر و کشیده مناسب تر است. انگشتر زنانه پرتو برای استفاده خانم های جوان تا میان سال مناسب است و خانم های در رنج سنی 20تا 50 سال میتوانند از این انگشتر استفاده کنند. وزن این انگشتر 4 گرم است.

از نکات منفی این انگشتر رنگ رز گلد آن است . رنگ رزگلد با اینکه زیبایی خاصی را به زیورآلات میدهد اما به علت مقاومت پایین آن ، پس از مدتی زنگ آن میرود و در بعضی موارد سیاه و در بعضی موارد سفید میشود. رنگ رز گلد این انگشتر تا 6 ماه بسته به شرایط و نوع مصرف و تعریق بدن ثابت است ، اما پس از مدتی رنگ خود را از دست داده و سفید مییشود و احتیاج به آبکاری مجدد دارد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

ناموجود
دستبند نقره طرح فلاور بی نهایت  کد:D027
ناموجود

دستبند نقره طرح فلاور بی نهایت با عیار 925 و روکش رزگلد ساخته شده است. بسیار زیبا خوش دست وچشم نواز است . نگین های اتریشی این محصول در رنگهای مجذوب کننده و زیبایی است. همچنین مدل قفل این محصول از نوع کراواتی بوده که مشکل سایز بندی را تاحد زیادی برطرف کرده است .دستبند نقره طرح فلاور بی نهایت جز پرفروش ترین محصولات این فروشگاه میباشد.

ناموجود
دستبندنقره ریزنقش نگین اتریشی کد:D028
ناموجود

دستبندنقره ریزنقش نگین اتریشی با عیار 925 و روکش طلا سفید ساخته شده است. بسیار زیبا خوش دست وچشم نواز است . نگین های اتریشی این محصول در رنگهای مجذوب کننده و زیبایی است. همچنین مدل قفل این محصول از نوع کراواتی بوده که مشکل سایز بندی را تاحد زیادی برطرف کرده است .دستبند نقره نگین قفل کرواتی جز پرفروش ترین محصولات این فروشگاه میباشد.

دستبند نگین مدل پرنس روکش رزگلد کد:D030
۷,۵۴۸,۲۴۹ تومان

دستبند نگین مدل پرنس روکش رزگلد با نقره عیار 925 ساخته شده است. بسیار زیبا خوش دست وچشم نواز است . این محصول با روکش رزگلد و استفاده از نگین های رنگی زیاد، ترکیب رنگ های جذابی را ایجاد کرده و توانسته توجه بسیاری را به خود جلب کند. این محصول از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است و برای افرادی که میخواهند در یک مهمانی تک باشند متاسب است.

دستبند نقره ریزنقش رزگلد نگین اتریشی کد:D029
۱,۸۱۴,۴۴۴ تومان

دستبند نقره ریزنقش رزگلد نگین اتریشی کد:D029

دستبند نقره ریزنقش رزگلد نگین اتریشی با عیار 925 و روکش رزگلد ساخته شده است. بسیار زیبا خوش دست وچشم نواز است . نگین های اتریشی این محصول در رنگهای مجذوب کننده و زیبایی است. همچنین مدل قفل این محصول از نوع کراواتی بوده که مشکل سایز بندی را تاحد زیادی برطرف کرده است .دستبند نقره نگین قفل کرواتی جز پرفروش ترین محصولات این فروشگاه میباشد.