گردنبند نقره مدل آتری کد : G008

گردنبند نقره مدل آتری

قیمت: ۱,۴۱۲,۸۶۹ تومان

موجودی: 3 عدد در انبار

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • عیار: 925
  • روکش: طلاسفید
  • زنجیر: ایتالیایی
معرفی اجمالی محصول

گردنبند نقره مدل آتری کد : G008

با روكش طلاسفيد که عیار آن 925 تایلندی میباشد . گردنبند نقره مدل آتری محصولی زیبا و شکیل است که شامل یک گردنبند ایتالیایی با روکش طلاسفید و آویز مدل آتری که از نگین فیروزه نیشابور ومیکرو ساخته شده است. این محصول نیز با روکش طلای سفید مزین شده است . این گردنبند با طراحی خاص خود مورد توجه بسیاری قرار گرفته است و مناسب بانوان در رده سنی جوان تامیانسال میباشد.قیمت این محصول باعث شده تا مورد توجه بسیار قرارگیرد.

توضیحات

گردنبند نقره مدل آتری کد : G008

با روکش طلاسفید که عیار آن 925 تایلندی میباشد . گردنبند نقره مدل آتری محصولی زیبا و شکیل است که شامل یک گردنبند ایتالیایی با روکش طلاسفید و آویز مدل آتری که از نگین فیروزه نیشابور ومیکرو ساخته شده است. این محصول نیز با روکش طلای سفید مزین شده است . این گردنبند با طراحی خاص خود مورد توجه بسیاری قرار گرفته است و مناسب بانوان در رده سنی جوان تامیانسال میباشد.قیمت این محصول باعث شده تا مورد توجه بسیار قرارگیرد.

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت قبل از خرید از طریق سایت حتما از موجود بودن محصول
از طریق واتس ا
پ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید  

whatsApp_Lamya

 

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

گردنبند نقره مدل آتری

 

گردنبند نقره مدل آتری در لمیا

مشخصات:

 

نقره عیار ٩٢۵ تایلندی روکش طلاسفید

زنجیر ایتالیایی روکش طلا سفید

نگین میکرو و فیروزه نیشابور

بسیار زیبا و شیک

وزن: ۴/۴ گرم

وزن زنجیر : ٣ گرم

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

نقاط قوت
  • طراحی زیبا
  • نقره با عیار 925 تایلندی
  • نگین میکرو به همراه سنگ فیروزه نیشابور
  • زنجیر ایتالیایی
  • روکش طلا سفید
طراحی 77/100
کیفیت ساخت 86/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 90/100

توضیحات تکمیلی

آویز دارد
جنس نقره
روکش طلا سفید
عیار 925
قفل دارد
مناسب برای خانم ها
نگین دارد
سنگ دارد
نوع _ گردنبند آویز دار
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

زنجیر نقره ترکیه ای مدل کارتیه کدG014
۲,۷۱۳,۲۶۷ تومان

زنجیر نقره ترکیه ای مدل کارتیه کدG014، با عیار 925 ترکیه ساخته شده است. بسیار زیبا و چشم نواز است . این محصول با طرحی خاص وجذاب بسیار پرطرفدار میباشد . زنجیر مدل کارتیه این فروشگاه  طرح ریز بافت اسپرت می باشد و مناسب برای آقایان و بانوان و هر رده سنی میباشد .همچنین افرادی که تمایل به استفاده از زنجیرهای سنگین دارند نیز انتخاب خوبی است.

ساعت نقره زنانه طرح کارتیه کد S017
۵,۲۸۰,۴۳۴ تومان

ساعت نقره زنانه طرح کارتیه کد S017،  ساعتی با برند H&D  و نقره عیار 925 که بسیار چشم نواز و زیبا وخوش دست میباشد. طراحی این ساعت نقره زنانه به صورت کارتیه است و با نگین مارکیز تزئین شده است و قسمت های نقره ای با روکش طلا سفید پوشش داده شده است. این ساعت زیبا دارای یکسال گارانتی موتور بوده و اگر در حالت عادی مشکلی برای موتور آن ایجاد شود با گارانتی موتور این محصول میتواند در تعویض موتور اقدام نمایید. اگر یک ساعت زیبا از جنس نقره میخواهید تهیه کنید انتخاب این ساعت زنانه شیک میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این ساعت برای زنان در رده سنی 25 تا 60 سال مناسب است

ساعت نقره مردانه مدل سابین کد S014
۸,۹۸۰,۱۲۶ تومان

ساعت نقره مردانه مدل سابین کد S014،  با عیار 925 تایلندی و موتور ژاپنی که بسیار چشم نواز و زیبا وخوش دست میباشد. طراحی این ساعت نقره مردانه بسیار سنگین و شیک است و با نگین مارکازیت تزئین شده است. ساعت نقره سابین  با سفارش شرکت هانگ با موتور ژاپنی ساخته شده و دو موتور برای تاریخ شمار و ثانیه شمار دارد. . این ساعت زیبا دارای دو سال گارانتی موتور دارد و اگر در حالت عادی مشکلی برای موتور آن ایجاد شود با گارانتی موتور این محصول میتواند در تعویض موتور و یا حتی تعویض ساعت اقدام نمایید. اگر یک ساعت زیبا از جنس نقره میخواهید تهیه کنید انتخاب این ساعت مردانه شیک میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این ساعت برای مردان در رده سنی 25 تا 70 سال مناسب است . صفحه این ساعت گرد بوده و اطراف آن با نگین های مارکازیت تزئین شده است – اعداد داخل صفحه یونانی است. همچنین برند این ساعت را میتوانید بر روی بند چرم آن نیز مشاهده کنید.

ساعت نقره زنانه طرح ببر کد S019
۸,۳۹۰,۵۶۱ تومان

ساعت نقره زنانه طرح ببر کد S019، ساعتی با نقره عیار 925 از ترکیه که بسیار چشم نواز و زیبا وخوش دست میباشد. طراحی این ساعت نقره زنانه به صورت ببر است و با نگین مارکازیت تزئین شده است . اگر یک ساعت زیبا و خاص را برای هدیه مد نظر دارید و جنس نقره میخواهید تهیه کنید انتخاب این ساعت زنانه خاص میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این ساعت برای زنان در رده سنی 25 تا 60 سال مناسب است.

ناموجود
گوشواره نقره مدل برفی کدE001
ناموجود

گوشواره نقره مدل برفی با روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل است . این محصول نیز با روکش طلای سفیدی مزین شده است. نگین بر روی آن نیز بارفَتَن اتریشی است . مدل این گوشواره برفی میباشد.طراحی این محصول ظریف است وبرای افرادی با رنگ پوست روشن وگندمی وهمچنین برای صورت های گرد ، بیضی شکل و گروه سنی دختران جوان مناسب تراست .

گوشواره نقره مدل کروات کد E016
۱,۲۱۱,۸۷۹ تومان

گوشواره نقره مدل کروات کد E016 ، با عیار 925 که ساخت کشور چین می باشد. این گوشواره طرح آویز  بلند دارد و زیبا و جذاب به نظر می رسد که میتواند برای هر گروه سنی مناسب باشد. طراحی این گوشواره به صورت کروات است که روکشی از  طلاسفید بر روی این محصول چینی کشیده شده است. با توجه به طراحی اسپرتی که آویز این گوشواره نقره دارد، دختران جوان تا زنان میانسال میتوانند از این گوشواره استفاده کنند . خانم های رده سنی 20 تا 55 سال برای استفاده از این گوشواره نقره مناسب هستند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

ناموجود
گردنبند نقره مدل چشم نظر 8پر روکش طلا سفید   کد:G019
ناموجود

گردنبند نقره مدل چشم نظر 8پر با روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل است که شامل یک گردنبند و پلاک است. این محصول نیز با روکش طلای سفیدی مزین شده است. نگین بر روی آن نیز بارفَتَن اتریشی است . طراحی این گردنبند نقره چشم نظر به صورت بک دایره 8 پر است . این محصول علاوه بر زیبایی خاص خود که طرفداران خود را دارد مورد توجه افرادی نیز هست که به انرژی های اطراف خیلی اهمیت داده و خواهان دفع انرژی های منفی حول خود هستند. زنجیر ایتالیایی این محصول ، یکی از نکات مثبت آن است. قیمت آن نیز مناسب است.

گردنبند نقره مدل تابان کد : G009
۱,۸۴۴,۷۶۲ تومان

با روکش طلاسفید که عیار آن 925 تایلندی میباشد گردنبند نقره مدل تابان محصولی زیبا و شکیل است که شامل یک گردنبند ایتالیایی با روکش طلاسفید و آویز مروارید پرورشی است. این محصول نیز با روکش طلای سفید مزین شده است همچنین نگین کارشده روی این محصول میکرو میباشد . این گردنبند با طراحی خاص خود مورد توجه بسیاری قرار گرفته است و مناسب بانوان در رده سنی جوان و نو جوان میباشد.

ناموجود
گردنبند نقره مدل بی نهایت   کد:G017
ناموجود

گردنبند نقره مدل بی نهایت با روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل است که شامل یک گردنبند و آویز زیبا مدل بی نهایت است. این محصول نیز با روکش طلای سفید مزین شده است. لازم به ذکر است نگین کارشده روی این آویز اتریشی است . آویز این گردنبند باطراحی بسیار زیبا وظریف با نگین های اتریشی کارشده بسیار چشم نواز بوده و طرفداران زیادی جذب کرده است . زنجیر ایتالیایی این محصول یکی از نکات مثبت آن است. قیمت آن نیز مناسب است.

گردنبند نقره مدل ستاره    کد:G022
۱,۳۴۹,۳۷۶ تومان

گردنبند نقره مدل ستاره با روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل است که شامل یک گردنبند و آویز زیبا مدل ستاره است. این محصول نیز با روکش طلای سفید مزین شده است. لازم به ذکر است نگین کارشده روی این آویز بارفَتَن اتریشی است . آویز این گردنبند باطراحی بسیار زیبا وظریف با نگین های اتریشی کارشده بسیار چشم نواز بوده و طرفداران زیادی جذب کرده است .