نیم ست نقره مدل گوهر کد : N004

نيم ست نقره مدل گوهر

ناموجود

قیمت: ۴,۷۳۷,۶۳۶ تومان

موجودی: ناموجود

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • عیار: 925
  • روکش: طلاسفید _ رزگلد
  • زنجیر: ایتالیایی
معرفی اجمالی محصول

نیم ست نقره مدل گوهر کد : N004

عیار این محصول 925 میباشد و بسیار محصولی زیبا و شکیل است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره و یک حلقه میباشد. طراحی این نیم ست مدل گوهر نام دارد . این محصول نیز با روکش طلا سفید و رزگلد و نگين ماركيز اتریشی مزین شده است. این محصول با این طراحی برای افرادی با صورت کشیده وبیضی شکل و همچنین افرادی با قد متوسط وبلند مناسب تر است. زنجیر ایتالیایی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. طراحی این نیم ست بسیار زیبا ومنحصر به فرد است و دارای وزن بالا واستحکام مناسب و یکی از محصولات پرفروش این فروشگاه میباشد.

توضیحات

نیم ست نقره مدل گوهر کد : N004

عیار این محصول 925 میباشد و بسیار محصولی زیبا و شکیل است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره و یک حلقه میباشد. طراحی این نیم ست مدل گوهر نام دارد . این محصول نیز با روکش طلا سفید و رزگلد و نگین مارکیز اتریشی مزین شده است. این محصول با این طراحی برای افرادی با صورت کشیده وبیضی شکل و همچنین افرادی با قد متوسط وبلند مناسب تر است. زنجیر ایتالیایی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. طراحی این نیم ست بسیار زیبا ومنحصر به فرد است و دارای وزن بالا واستحکام مناسب و یکی از محصولات پرفروش این فروشگاه میباشد.

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

نیم ست نقره مدل گوهر

نیم ست نقره مدل گوهر در لمیا

مشخصات:

نقره عیار ٩٢۵ تایلندی

روکش طلا سفید رزگلد طلا زرد

دارای زنجیر ایتالیایی

نگین مارکیز اتریشی

وزن: ٢٣/٩ گرم

وزن زنجیر : ٣/١گرم

 

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

نقاط قوت
  • زیبا ومنحصر به فرد
  • نگین اتریشی
  • نقره باعیار 925 تایلندی
  • زنجیر ایتالیایی
  • روکش طلا سفید _ رزگلد
نقاط ضعف
  • از بین رفتن روکش رزگلد و نمایان شدن رنگ خود نقره بعد از مدت زمان طولانی
طراحی 86/100
کیفیت ساخت 89/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 81/100

توضیحات تکمیلی

آویز دارد
جنس نقره
روکش رز گلد, طلا سفید
عیار 925
قفل دارد
مناسب برای خانم ها
نگین دارد
نوع _ ست نیم ست
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

زنجیر نقره ایتالیا مدل کارتیه دوبل کدG102
۶,۶۰۰,۰۲۳ تومان

زنجیر نقره ایتالیا مدل کارتیه دوبل کدG102، با عیار 925 نقره ایتالیا ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . این زنجیر  پرطرفدارو کلاسیک اما به روز، طرح کارتیه دوبل است که بسیار زیبا و چشم نواز است. در مدل کورب یا کارتیه ( در ایران به نام کارتیه شناخته میشود) دانه های زنجیر حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل داده اند. این زنجیر دارای دانه های هم اندازه بوده که به یکدیگر قلاب شده اند و با قرار گرفتن زنجیر بر روی سطحی صاف، زنجیر مذکور حالتی مسطح خواهد داشت و برای ساخت زیورآلات با طراحی مسطح مورد استفاده قرار می گیرد.

ناموجود
گردنبند نقره مدل هفت کد : G006
ناموجود

با روکش طلاسفید که عیار آن 925 تایلندی میباشد محصولی زیبا و شکیل است که شامل یک گردنبند با روکش طلاسفید و آویز طرح هفت است. نگین  کارشده روی این محصول اتریشی است . این گردنبند با طراحی خاص خود مورد توجه بسیاری قرار گرفته است و مناسب بانوان در رده سنی جوان و نوجوان میباشد. همچنین قیمت این محصول مناسب به نظر میرسد.

ناموجود
انگشتر نقره و برنز مدل پارلا کد A036
ناموجود

انگشتر نقره و برنز مدل پارلا کد A036 انگشتر  زیبایی است که در طرح عثمانی خرم سلطان طراحی و ساخته شده است. این انگشتر با دو نگین اتمی سرخ ساخته شده و دارای یک رکاب کار شده و زیبا میباشد که در کنار دو نگین اتمی سرخ رنگ جلوه بصری زیبایی را به این کالا داده است.  انگشتر نقره و برنز مدل پارلا از نقره و برنز عیار 925 در کشور ترکیه ساخته شده است و دارای 12.1 گرم وزن میباشد . طراحی این کالا به قدری زیبا و چشم نواز است که از محصولات بسیار پرفروش این فروشگاه بوده و نظر خانم های زیادی را به سمت خود جلب کرده. انگشتر دو نگین پارلا برای خانم های جوان تا میانسال از 25 تا 55 سال مناسب است.

اگر قصد دارید یک انگشتر با طراحی روز و خاص تهیه کنید انگشتر پارلا انتخاب مناسبی است.

زنجیر نقره ایتالیایی کارتیه چهار تراش 6mil کدG077
۷,۷۳۲,۸۱۲ تومان

زنجیر نقره ایتالیایی کارتیه چهار تراش 6mil کدG077، با عیار 925 نقره ایتالیا ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . طراحی این زنجیر بسیار شبیه به طراحی کارتیه ژاپنی است  اما تفاوت هایی دارد. طرح اصلی این زنجیر کارتیه است که بسیار زیبا و چشم نواز و صد البته طرحی کلاسیک است. در مدل کورب یا کارتیه ( در ایران به نام کارتیه شناخته میشود) دانه های زنجیر حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل داده اند. این زنجیر دارای دانه های هم اندازه بوده که به یکدیگر قلاب شده اند و با قرار گرفتن زنجیر بر روی سطحی صاف، زنجیر مذکور حالتی مسطح خواهد داشت و برای ساخت زیورآلات با طراحی مسطح مورد استفاده قرار می گیرد. در این مدل از زنجیر های کارتیه ساخت ایتالیا قلاب ها به صورت منظم و زاویه دار به هم متصل شده اند.

این زنجیر برای آقایانی که به زنجیر های کارتیه علاقه مند هستند مناسب است و می توان از آن به صورت روزمره در ورزش، محل کار و یا مهمانی استفاده کرد. زنجیر نقره ایتالیا مدل کارتیه تراش خورده برای آقایان در رده سنی 25 تا 60 سال مناسب است. ضخامت این زنجیر 6 میلی متر، سایز آن 60 سانتی متر و وزن آن 40.3 گرم است.

زنجیر های مدل کارتیه چهار تراش در سایز های دیگر نیز موجود است که برای اطلاع از اندازه های دیگر میتوانید از طریق واتس آپ و یا تلگرام با گالری نقره لمیا تماس بگیرید.

ست زنجیر و دستبند نقره ایتالیا مدل کارتیه دوبل 5mil کد N129
۳,۴۳۷,۰۴۳ تومان

ست زنجیر و دستبند نقره ایتالیا مدل کارتیه دوبل 5mil کد N129، با عیار 925 نقره ایتالیا ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . این طرح پرطرفدار و کلاسیک اما به روز، کارتیه دوبل است که بسیار زیبا و چشم نواز است. در مدل کورب یا کارتیه (در ایران به نام کارتیه شناخته میشود) دانه های زنجیر حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل داده اند. این زنجیر دارای دانه های هم اندازه بوده که به یکدیگر قلاب شده اند و با قرار گرفتن زنجیر بر روی سطحی صاف، زنجیر مذکور حالتی مسطح خواهد داشت و برای ساخت زیورآلات با طراحی مسطح مورد استفاده قرار می گیرد.

زنجیر نقره ایتالیایی مدل کارتیه طرح G کدG118
۷,۸۴۵,۲۱۹ تومان

زنجیر نقره ایتالیایی مدل کارتیه طرح G کدG118، با عیار 925 نقره ایتالیا ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . این زنجیر پرطرفدارو کلاسیک اما به روز، طرح کارتیه طرح G است که بسیار زیبا و چشم نواز است. در مدل کورب یا کارتیه ( در ایران به نام کارتیه شناخته میشود) دانه های زنجیر حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل داده اند. این زنجیر دارای دانه های هم اندازه بوده که به یکدیگر قلاب شده اند و با قرار گرفتن زنجیر بر روی سطحی صاف، زنجیر مذکور حالتی مسطح خواهد داشت و برای ساخت زیورآلات با طراحی مسطح مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

ناموجود
نیم ست نقره مدل اشرافی کد : N005
ناموجود

عیار این محصول 925 میباشد و بسیار محصولی زیبا و شکیل است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره و یک حلقه میباشد. طراحی این نیم ست مدل اشرافی نام دارد . این محصول نیز با روکش طلا سفید و رزگلد و نگین مارکیز اتریشی مزین شده است. این محصول با این طراحی برای افرادی با صورت کشیده وبیضی شکل و همچنین افرادی با قد متوسط وبلند مناسب تر است. زنجیر ایتالیایی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. طراحی این نیم ست بسیار زیبا ومنحصر به فرد است و دارای وزن بالا واستحکام مناسب و یکی از محصولات پرفروش این فروشگاه میباشد.

ناموجود
نیم ست نقره مدل سنتی ویکتوریا با نگین یاقوت و زمرد کدN022
ناموجود

نیم ست نقره مدل سنتی ویکتوریا با نگین یاقوت و زمرد که عیار آن 925 ترکیه ای میباشد. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست به صورت سنتی میباشد. و نگین های سنگ های یاقوت و زمرد  روی آن کار شده است. این محصول با این طراحی برای اقرادی که به جواهرات سنتی و زیبا ، نا متقارن و خاص توجه دارند و همچنین برای افاردی با صورت کشیده، گرد و بیضی شکل مناسب است و فاکتور قد ، سن و  نوع فیزیک بدن در انتخاب این نوع نیم ست اهمیت چندانی ندارد. . زنجیر این محصول سنتی تایلندی است.

نیم ست طرح جواهر مدل 3خط نگین میکرو کدN024
۴,۶۶۷,۲۱۱ تومان

نیم ست طرح جواهر مدل 3خط نگین میکرو روکش طلاسفید که عیار نقره آن 925 میباشد. این نیم ست شامل یک گردنبند و یک جفت گوشواره است. طراحی این نیم ست جواهر به صورت بندهای 3خطی است که در هم فرو رفته و در انتها به مانند زبان آویزی را ایجاد میکند. نگین روی این طرح از نوع میکرو است و محصول با روکش طلا سفید مزین شده است. همچنین نوع گوشواره های این نیم ست 3 خط و به صورت میخی بوده و حساسیت زا نیست. نیم ست طرح جواهر مدل 3خط برای افرادی با صورت بیضی، گردنی کشیده و اندامی متوسط و نرمال دارند مناسب تر است. همچنین گروه سنی زنان جوان تا میانسال نیز مخاطبین این طراحی میباشند.  قیمت این نیم ست نیز مناسب است و از آن به عنوان سرویس نقره برای هدیه نیز استفاده میشود.

ناموجود
نیم ست نقره طرح سنتی مارکازیت سیاه قلم کدN020
ناموجود

نیم ست نقره طرح سنتی مارکازیت سیاه قلم که با عیار 925 ساخته شده و محصولی زیبا و شکیل است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست به صورت سنتی و با مارکازیت سیاه قلم میباشد که طرفدان خاص خود را دارد. نیم ست این محصول به علت طراحی خاص خود میتواند نظر بسیاری از سخت پسندان را جلب کند . طراحی سنتی آن منحصر به فرد است و جلوه بصری بسیار زیبایی را به این جواهرات داده است. قیمت این نیم ست در مقابل زیبایی آن مناسب به نظر می‌رسد و انتخاب خوبی برای افرادی است که میخواهند هدیه ای خاص را به عزیزان خود بدهند.