نیم ست نقره مدل دونه برف  کد : N006

نيم ست نقره مدل دونه برف

ناموجود

قیمت: ۱,۲۳۹,۰۷۴ تومان

موجودی: ناموجود

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • عیار: 925
  • روکش: طلاسفید
  • زنجیر: ایتالیایی
  • نگین: ميكروسيتينگ اتريشي
معرفی اجمالی محصول

نیم ست نقره مدل دونه برف  کد : N006

عیار این محصول 925 میباشد و محصولی زیبا و شکیل است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره میباشد. طراحی این نیم ست مدل دونه های برفی میباشد. این محصول نیز با روکش طلای سفید و نگين ميكروسيتينگ مزین شده است. این محصول با این طراحی برای افرادی با صورت گرد و اندامی لاغر و همچنین افرادی با قد متوسط و کوتاه مناسب تر است. زنجیر ایتالیایی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد.

توضیحات

نیم ست نقره مدل دونه برف  کد : N006

عیار این محصول 925 میباشد و محصولی زیبا و شکیل است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره میباشد. طراحی این نیم ست مدل دونه های برفی میباشد. این محصول نیز با روکش طلای سفید و نگین میکروسیتینگ مزین شده است. این محصول با این طراحی برای افرادی با صورت گرد و اندامی لاغر و همچنین افرادی با قد متوسط و کوتاه مناسب تر است. زنجیر ایتالیایی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد.

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

نیم ست مدل دونه برف

 

 

نیم ست نقره مدل دونه برف در لمیا

مشخصات:

نقره عیار ٩٢۵ تایلندی

روکش طلاسفید

دارای زنجیر ایتالیایی

نگین میکروسیتینگ اتریشی

وزن: وزن: ٢/٨گرم

وزن زنجیر : ٢/۵ گرم

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

نقاط قوت
  • طراحی زیبا
  • نگین اتریشی
  • نقره باعیار 925 تایلندی
  • زنجیر ایتالیایی
  • روکش طلا سفید
طراحی 71/100
کیفیت ساخت 79/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 91/100

توضیحات تکمیلی

آویز دارد
جنس نقره
عیار 925
قفل دارد
مناسب برای خانم ها
نگین دارد
نوع _ ست نیم ست
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

ناموجود
گوشواره نقره مدل برفی کدE001
ناموجود

گوشواره نقره مدل برفی با روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل است . این محصول نیز با روکش طلای سفیدی مزین شده است. نگین بر روی آن نیز بارفَتَن اتریشی است . مدل این گوشواره برفی میباشد.طراحی این محصول ظریف است وبرای افرادی با رنگ پوست روشن وگندمی وهمچنین برای صورت های گرد ، بیضی شکل و گروه سنی دختران جوان مناسب تراست .

زنجیر نقره ایتالیا مدل کارتیه تخت 8m کدG062
۷,۳۶۴,۵۸۲ تومان

زنجیر نقره ایتالیا مدل کارتیه تخت 8m کدG062، با عیار 925 نقره ایتالیا ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . این زنجیر  پرطرفدارو کلاسیک اما به روز ، طرح کارتیه است که بسیار زیبا و چشم نواز است. در مدل کورب یا کارتیه ( در ایران به نام کارتیه شناخته میشود) دانه های زنجیر حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل داده اند. این زنجیر دارای دانه های هم اندازه بوده که به یکدیگر قلاب شده اند و با قرار گرفتن زنجیر بر روی سطحی صاف، زنجیر مذکور حالتی مسطح خواهد داشت و برای ساخت زیورآلات با طراحی مسطح مورد استفاده قرار می گیرد.

دستبند نقره زنانه باگتی کد D0104
۳,۴۷۵,۲۰۰ تومان

دستبند نقره زنانه باگتی کد D0104، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار و ساخت کشور چین است. طرح این دستبند به شکل باگت هایی است که کنار هم قرار گرفته اند. این دستبند ها دارای قفل‌های محکمی هستند تا از هر گونه باز شدن احتمالی قفلشان پیشگیری شود.

مدال نقره سیاه قلم مدل هستی کد G032 
۲,۲۰۲,۸۶۱ تومان

مدال نقره سیاه قلم مدل هستی کد G032 با عیار 925 ساخته شده و بسیار زیبا و شکیل است.  طراحی این گردنبند به صورت سنتی بوده و نگین عقیق انیکس وسط آن با با نگین های مارکازیت مزین شده است که طرفدان خاص خود را دارد. طراحی این محصول نیز سنتی است و طرفداران خود را دارد. طرح سیاه قلم  که این محصول دارد نیز بر زیبایی آن افزوده است. این مدال با یک زنجیر تایلندی همراه است. قیمت این محصول مناسب به نظر می‌رسد و انتخاب خوبی برای افرادی است که میخواهند هدیه ای خاص را به عزیزان خود بدهند.

این محصول برای زنان جوان تا میانسال مناسب است و میتواند هدیه ای مناسب برای عزیزان باشد.

زنجیر نقره ترکیه مدل بولگاری 6mil کدG076
۱۰,۴۹۵,۲۵۷ تومان

زنجیر نقره ترکیه مدل بولگاری 6mil کدG076، با عیار 925 ترکیه ساخته شده است. بسیار زیبا و چشم نواز است. این محصول ترکیه ای با طرحی خاص و جذاب بولگاری طراحی شده و به نسبت وزن بالایی نیز دارد. زنجیر مدل بولگاری محصول پر طرفدار و اسپرت می باشد و مناسب برای آقایان در رده های سنی 25 تا 50 سال میباشد. همچنین افرادی که تمایل به استفاده از زنجیرهای زیبا و چشم نواز دارند این زنجیر میتواند الهام بخش باشد. ضخامت این زنجیر 6 میلی متر، سایر آن 60 سانتی متر و وزن آن 74.99 گرم میباشد.

زنجیر های مدل بولگاری در سایز های دیگر نیز موجود است که برای اطلاع از اندازه های دیگر میتوانید از طریق واتس آپ و یا تلگرام با گالری نقره لمیا تماس بگیرید.

ناموجود
انگشتر نقره مدل آزاده کد A050
ناموجود

انگشتر نقره مدل آزاده نگین میکرو کد A050 زنانه ، زیبا و خوش دست است . این انگشتر زیبا با نقره عیار 925 ساخته شده و  و دارای یک رکاب زیبا محکم و قوی است که به صورت زیبایی طراحی شده است. نگین زیبای این انگشتر میکرو میباشد که با روکشی از طلا زرد که بر روی این محصول کشیده شده مزین شده و کنار هم قرار گرفتن یک رکاب زیبا و نگین های ریز میکرو و رنگ طلای آن زیبایی بصری خاصی را به این انگشتر داده است. انگشتر نقره زنانه مدل آزاده دارای طراحی به روزی بوده و با نگین های میکرو بسیاز زیباتر هم شده است . اگر قصد استفاده از یک انگشتر زیبا در یک مهمانی خاص را دارید این انگشتر میتواند انتخاب مناسبی باشد. رکاب این انگشتر در پایین باریک و در بالا پهن تر میشود . بر روی بدنه رکاب طرح های زیبایی درآمده که جلوه زیبایی دارد. این انگشتر برای انگشتان لاغر و کشیده مناسب است تا بتواند انگشتان را بزرگ تر نشان دهد. انگشتر زنانه آزاده برای استفاده خانم های جوان تا میان سال مناسب است و خانم های در رنج سنی 25 تا 55 سال میتوانند از این انگشتر استفاده کنند. وزن این انگشتر 4.3 گرم است.

از نکات منفی این انگشتر رنگ رز گلد آن است . رنگ رزگلد با اینکه زیبایی خاصی را به زیورآلات میدهد اما به علت مقاومت پایین آن ، پس از مدتی زنگ آن میرود و در بعضی موارد سیاه و در بعضی موارد سفید میشود. رنگ رز گلد این انگشتر تا 6 ماه بسته به شرایط و نوع مصرف و تعریق بدن ثابت است ، اما پس از مدتی رنگ خود را از دست داده و سفید مییشود و احتیاج به آبکاری مجدد دارد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

نیم ست نقره زنانه مدل گل یخ  کد : N007
۲,۱۸۵,۹۵۰ تومان

نیم ست نقره زنانه مدل گل یخ  ، عیار این محصول 925 میباشد و محصولی زیبا و شکیل است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره و یک حلقه میباشد. طراحی این نیم ست مدل گل یخ میباشد. این محصول نیز با روکش طلای سفید و نگین میکروسیتینگ و مارکیز مزین شده است. . این محصول با این طراحی برای افرادی با صورت گرد و اندامی لاغر و همچنین افرادی با قد متوسط و کوتاه مناسب تر است. زنجیر ایتالیایی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. قیمت این نیم ست مناسب به نظر می‌رسد.

ناموجود
نیم ست نقره مدل 8 ضلعی کدN018
ناموجود

نیم ست نقره گوشواره آویز بلند که با عیار 925 ساخته شده و محصولی زیبا و شکیل است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست به صورت 8 ضلعی است که دو ضلع از این 8 ضلع بلند تر است و این بلندی طراحی این محصول را خاص جلوه میدهد . گوشواره آوزیر بلند این نیم ست نیز بر روی گوش ها ترکیب زیبایی را ایجاد میکند. این محصول با این طراحی برای اقراد فربه و توپور و همچنین افرادی با بلند قد مناسب است. قیمت این نیم ست در مقابل زیبایی آن مناسب به نظر می‌رسد و انتخاب خوبی برای افرادی است که میخواهند در یک مجلس خود را به زیبایی آزین کنند.

ناموجود
نیم ست نقره مدل برگ کدN017
ناموجود

نیم ست نقره مدل برگ :

با عیار 925 ساخته شده و محصولی زیبا و شکیل است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک و به همراه دو گوشواره و یک انگشتر میباشد .

طراحی این نیم ست به صورت برگ میباشد و این طرح بر روی پلاک ، گوشواره ها و انگشتر اجرا شده است. این نیم ست برای افرادی که به طراحی های نا متقارن علاقه مند اند توصیه میشود و افرادی که صورتی بیضی شکل دارند مناسب تر است . قابل ذکر است زنجیر این نیم ست ایتالیایی بوده که این از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. قیمت این نیم ست با توجه به اینکه سه محصول را شامل میشود مناسب است و انتخاب خوبی برای افرادی است که دنبال جواهراتی هستند که نامتقارن هستند .

نیم ست نقره زنانه مدل لایت مد  کد :  N008
۳,۴۵۳,۲۵۰ تومان

نیم ست نقره زنانه مدل لایت مد ، عیار آن 925 میباشد و محصولی زیبا و شکیل است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره و یک حلقه می باشد . این محصول نیز با روکش طلای سفیدی مزین شده است. نگین بر روی آن نیز نگین میکروسیتینگ و باگت است . این محصول با این طراحی برای اقرادی با صورت گرد وکشیده و اندامی لاغر و همچنین افرادی با قد متوسط  مناسب تر است. زنجیر ایتالیایی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. قیمت این نیم ست مناسب به نظر می‌رسد.