نیم ست نقره زنانه مدل گل یخ  کد : N007

نيم ست نقره زنانه مدل گل یخ 

قیمت: ۲,۱۸۵,۹۵۰ تومان

موجودی: 1 عدد در انبار

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • عیار: 925
  • روکش: طلاسفید
  • زنجیر: ایتالیایی
  • وزن: 7.5 گرم
  • وزن زنجیر: 2.5 گرم
معرفی اجمالی محصول

نیم ست نقره زنانه مدل گل یخ  کد : N007

نيم ست نقره زنانه مدل گل یخ  ، عیار این محصول 925 میباشد و محصولی زیبا و شکیل است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره و یک حلقه میباشد. طراحی این نیم ست مدل گل یخ میباشد. این محصول نیز با روکش طلای سفید و نگين ميكروسيتينگ و ماركيز مزین شده است. . این محصول با این طراحی برای افرادی با صورت گرد و اندامی لاغر و همچنین افرادی با قد متوسط و کوتاه مناسب تر است. زنجیر ایتالیایی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. قیمت این نیم ست مناسب به نظر می‌رسد.

توضیحات

نیم ست نقره زنانه مدل گل یخ  ، عیار این محصول 925 میباشد و محصولی زیبا و شکیل است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره و یک حلقه میباشد. طراحی این نیم ست مدل گل یخ میباشد. این محصول نیز با روکش طلای سفید و نگین میکروسیتینگ و مارکیز مزین شده است. این محصول با این طراحی برای افرادی با صورت گرد و اندامی لاغر و همچنین افرادی با قد متوسط و کوتاه مناسب تر است. زنجیر ایتالیایی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. قیمت این نیم ست مناسب به نظر می‌رسد.

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت قبل از خرید از طریق سایت حتما از موجود بودن محصول
از طریق واتس ا
پ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید  

whatsApp_Lamya

 

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

نیم ست نقره مدل گل یخ 

 

 

نیم ست نقره زنانه مدل گل یخ  در لمیا

مشخصات:

نقره عیار ٩٢۵ تایلندی

روکش طلاسفید

دارای زنجیر ایتالیایی

نگین میکروسیتینگ و مارکیز

وزن: ٧/۵ گرم

وزن زنجیر : ٢/۵ گرم

 

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

نقاط قوت
  • طراحی زیبا
  • نگين ميكروسيتينگ و ماركيز
  • نقره باعیار 925 تایلندی
  • زنجیر ایتالیایی
  • روکش طلا سفید
طراحی 67/100
کیفیت ساخت 78/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 83/100

توضیحات تکمیلی

آویز دارد
جنس نقره
روکش طلا سفید
عیار 925
قفل دارد
مناسب برای خانم ها
نگین دارد
نوع _ ست نیم ست
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

ناموجود
حلقه ست نقره مدل آندولینا کد HS06
ناموجود

حلقه ست نقره مدل آندولینا کد HS06 با عیار 925 تایلندی ساخته شده است. بسیار زیبا و چشم نواز است . این محصول تایلندی با طراحی زیبا مناسب برای زوج های جوان طراحی شده و کیفیت مناسب نیز دارد . قسمت رویی حلقه ست نقره آندولینا دارای طول بیشتری است و با طرح های مربعی کنار هم که درون این مربع ها نگین های میکرو قرار دارد تزئئین شده و کل کار با روکش طلا سفید زیبایی بیشتری را گرفته است. این محصول بدون حساسیت و دارای رنگ ثابت میباشد و وزن این محصول 8  گرم است.

زوج های جوانی که قصد خرید یک حلقه ست زیبا با قیمت مناسب را دارند میتوانند حلقه ست آندولینا را انتخاب کنند.

ناموجود
انگشتر نقره عقیق برزیلی   کد:A016
ناموجود

انگشتر نقره عقیق برزیلی با عیار 925 .این محصول با نگین عقیق برزیلی و رکاب سیلندری زیبا ساخته شده است. رکاب این انگشتر بسیار زیبا وخوش دست میباشد و مناسب آقایان از رده سنی جوان به بالا میباشد . رکاب این انگشتر از زیباترین مدل های رکاب میباشد همچنین خطاطی این محصول اثر دست استاد احد میباشد .لازم به ذکر است که قبل از سفارش این محصول از سایز واقعی انگشت موردنظر اطمینان حاصل کرده وباتوجه به سایز سفارشات خود را ثبت کنید

دستبند نقره سیاه قلم سنتی مدل افسون  کد : D019
۴,۲۰۰,۰۰۰ تومان

دستبند نقره سیاه قلم سنتی مدل افسون، با عیار 925 ساخته شده و محصولی زیبا و شکیل است.  طراحی این دستبند به صورت سنتی و با نگین اتمی و مارکازیت مزین شده است که طرفدان خاص خود را دارد. این محصول به علت طراحی خاص خود میتواند نظر بسیاری از سخت پسندان را جلب کند . طراحی سنتی با روکش سیاه قلم  آن منحصر به فرد است و جلوه بصری بسیار زیبایی را به این جواهرات داده است. این محصول برای افرادی است که میخواهند هدیه ای خاص را به عزیزان خود (بهترین هدیه برای مادرها و مادر بزرگ ها) بدهند مناسب است .

ناموجود
گوشواره نقره مدل برفی کدE001
ناموجود

گوشواره نقره مدل برفی با روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل است . این محصول نیز با روکش طلای سفیدی مزین شده است. نگین بر روی آن نیز بارفَتَن اتریشی است . مدل این گوشواره برفی میباشد.طراحی این محصول ظریف است وبرای افرادی با رنگ پوست روشن وگندمی وهمچنین برای صورت های گرد ، بیضی شکل و گروه سنی دختران جوان مناسب تراست .

ناموجود
گردنبند نقره مدل کاج  کد : G004
ناموجود

با روکش طلاسفید که عیار آن 925 تایلندی میباشد .گردنبند نقره مدل کاج محصولی زیبا و شکیل است که شامل یک گردنبند با روکش طلاسفید و آویز است. نگین کارشده روی این محصول اتریشی است . این گردنبند با طراحی خاص خود مورد توجه بسیاری قرار گرفته است و مناسب بانوان در رده سنی جوان و نوجوان میباشد. همچنین قیمت این محصول مناسب به نظر میرسد.

گوشواره نقره مدل ستاره کد E019
۱,۴۲۶,۴۰۴ تومان

گوشواره نقره مدل ستاره کد E019 ، با عیار 925 که ساخت کشور چین می باشد. این گوشواره طرح آویز  بلند دارد و زیبا و جذاب به نظر می رسد که میتواند برای هر گروه سنی مناسب باشد. طراحی این گوشواره به صورت ستاره است که روکشی از  طلاسفید بر روی این محصول چینی کشیده شده است. با توجه به طراحی اسپرتی که آویز این گوشواره نقره دارد، دختران جوان تا زنان میانسال میتوانند از این گوشواره استفاده کنند . خانم های رده سنی 20 تا 55 سال برای استفاده از این گوشواره نقره مناسب هستند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

ناموجود
نیم ست نقره طرح سنتی مارکازیت سیاه قلم کدN020
ناموجود

نیم ست نقره طرح سنتی مارکازیت سیاه قلم که با عیار 925 ساخته شده و محصولی زیبا و شکیل است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست به صورت سنتی و با مارکازیت سیاه قلم میباشد که طرفدان خاص خود را دارد. نیم ست این محصول به علت طراحی خاص خود میتواند نظر بسیاری از سخت پسندان را جلب کند . طراحی سنتی آن منحصر به فرد است و جلوه بصری بسیار زیبایی را به این جواهرات داده است. قیمت این نیم ست در مقابل زیبایی آن مناسب به نظر می‌رسد و انتخاب خوبی برای افرادی است که میخواهند هدیه ای خاص را به عزیزان خود بدهند.

ناموجود
نیم ست نقره مدل تاج کدN036
ناموجود

نیم ست نقره مدل تاج که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل تایلندی است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست منحصر و خاص است و با روکش طلای سفیدی مزین شده است.این محصول مناسب بانوان در هر رده سنی میباشد همچنین زنجیر ایتالیایی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. قیمت این نیم ست مناسب به نظر می‌رسد.

ناموجود
نیم ست نقره مدل مارکیز فلاور کدN014
ناموجود

نیم ست نقره مدل مارکیز فلاور روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست به صورت دابره‌ای است که گلی درون آن قرار گرفته است و با روکش طلای سفیدی مزین شده است. نگین بر روی آن نیز مارکیز است . این محصول با این طراحی برای اقرادی با صورت گرد و اندامی لاغر و همچنین افرادی با قد متوسط و کوتاه مناسب تر است. زنجیر ایتالیایی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. قیمت این نیم ست مناسب به نظر می‌رسد.

نیم ست نقره زنانه مدل لایت مد  کد :  N008
۳,۴۵۳,۲۵۰ تومان

نیم ست نقره زنانه مدل لایت مد ، عیار آن 925 میباشد و محصولی زیبا و شکیل است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره و یک حلقه می باشد . این محصول نیز با روکش طلای سفیدی مزین شده است. نگین بر روی آن نیز نگین میکروسیتینگ و باگت است . این محصول با این طراحی برای اقرادی با صورت گرد وکشیده و اندامی لاغر و همچنین افرادی با قد متوسط  مناسب تر است. زنجیر ایتالیایی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. قیمت این نیم ست مناسب به نظر می‌رسد.