نیم ست نقره زنانه مدل لایت مد  کد :  N008

نيم ست نقره زنانه مدل لایت مد 

قیمت: ۳,۴۵۳,۲۵۰ تومان

موجودی: 1 عدد در انبار

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • عیار: 925
  • روکش: طلاسفید
  • زنجیر: ایتالیایی
  • وزن : 13 گرم
  • وزن زنجیر: 2.5 گرم
معرفی اجمالی محصول

نیم ست نقره زنانه مدل لایت مد  کد :  N008

نيم ست نقره زنانه مدل لایت مد ، عیار آن 925 میباشد و محصولی زیبا و شکیل است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره و یک حلقه می باشد . این محصول نیز با روکش طلای سفیدی مزین شده است. نگین بر روی آن نیز نگين ميكروسيتينگ و باگت است . این محصول با این طراحی برای اقرادی با صورت گرد وکشیده و اندامی لاغر و همچنین افرادی با قد متوسط  مناسب تر است. زنجیر ایتالیایی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. قیمت این نیم ست مناسب به نظر می‌رسد.

توضیحات

نیم ست نقره زنانه مدل لایت مد ، عیار آن 925 میباشد و محصولی زیبا و شکیل است. این نیم ست شامل یک گردنبند و آویز به همراه دو گوشواره و یک حلقه می باشد . این محصول نیز با روکش طلای سفیدی مزین شده است. نگین بر روی آن نیز نگین میکروسیتینگ و باگت است . این محصول با این طراحی برای اقرادی با صورت گرد وکشیده و اندامی لاغر و همچنین افرادی با قد متوسط  مناسب تر است. زنجیر ایتالیایی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد.

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت قبل از خرید از طریق سایت حتما از موجود بودن محصول
از طریق واتس ا
پ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید  

whatsApp_Lamya

 

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

نیم ست نقره مدل لایت مد 

 

 

نیم ست نقره زنانه مدل لایت مد در لمیا

مشخصات:

نقره عیار ٩٢۵ تایلندی

روکش طلاسفید

دارای زنجیر ایتالیایی

وزن : ١٣ گرم

وزن زنجیر : ٢/۵ گرم

نگین میکروسیتینگ و باگت

 

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

نقاط قوت
  • زیبا وظریف
  • نگين ميكروسيتينگ و باگت
  • نقره باعیار 925 ترکیه
  • روکش طلا سفید
  • زنجیر ایتالیایی
طراحی 72/100
کیفیت ساخت 83/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 88/100

توضیحات تکمیلی

آویز دارد
جنس نقره
روکش طلا سفید
عیار 925
قفل دارد
مناسب برای خانم ها
نوع _ ست نیم ست
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

دستبند نقره مدل خورشید نگین بارفَتَن اتریشی کدD020
۱,۵۱۶,۹۹۳ تومان

دستبند نقره مدل خورشید نگین بارفَتَن اتریشی روکش طلا سفید . آویز این محصول سنتی و طرح خورشید مربعی میباشد و نگین های روی آن بارفَتَن اتریشی است که با رنگبندی زیبایی که دارد به همراه روکش طلای سفیدی که بر روی نقره این محصول کار شده جلوه زیبایی را به کار داده است. این دستبند زیبا برای دختران جوان پیشنهاد میشود.

ساعت نقره زنانه طرح ببر کد S019
۸,۳۹۰,۵۶۱ تومان

ساعت نقره زنانه طرح ببر کد S019، ساعتی با نقره عیار 925 از ترکیه که بسیار چشم نواز و زیبا وخوش دست میباشد. طراحی این ساعت نقره زنانه به صورت ببر است و با نگین مارکازیت تزئین شده است . اگر یک ساعت زیبا و خاص را برای هدیه مد نظر دارید و جنس نقره میخواهید تهیه کنید انتخاب این ساعت زنانه خاص میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این ساعت برای زنان در رده سنی 25 تا 60 سال مناسب است.

ناموجود
انگشتر نقره مدل سونیا نگین فیروزه آمریکایی کد A041
ناموجود

انگشتر نقره مدل سونیا طرح خرم سلطان نگین فیروزه آمریکایی کد A041 یک انگشتر زنانه با طراحی سنتی است. این انگشتر نقره عیار 925 زیبا و خوش دست ساخت کشور ترکیه  بوده و دارای رکابی کار شده و زیبا میباشد. رکاب این انگشتر زیبا و خوش دست به شکل یک غنچه گل باز شده است که در مرکز آن یک نگین فیروزه آمریکایی قرار گرفته است. طرح سنتی این انگشتر زنانه باعث شده تا این محصول با فروش خوبی روبرو شود . انگشتر نقره مدل سونیا یک انگشتر زیبا میباشد که از خانم ها میتوانند از آن در بصورت روزمره استفاده کنند . این محصوا برای خانم های جوان تا میانسال از 30 تا 60 سال مناسب است . ترکیب رنگ آبی فیروزه این انگشتر با رکاب زیبای  آن جلوه بصری زیبایی را به کار داده است و ست کردن لباس ها با این انگشتر کار آسانی است.

ناموجود
نیم ست نقره مدل قلب کدN098
ناموجود

نیم ست نقره مدل قلب کدN098 ، تایلندی که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند(زنجیر و پلاک) و یک جفت گوشواره زیبا و یک انگشتر میباشد. طراحی این نیم ست مدل قلب است و با نگین های میکروسیتینگ و روکش طلا سفید تزئین شده است. طراحی این نیم ست نقره به صورت قلب است که با نگین های میکروسیتینگ تزیین شده است. زنجیر این نیم ست زنانه ، ساخت کشور ایتالیا و در مدل ونیزی است که از نقاط قوت این کالا میباشد. همچنین گوشواره های این نیم ست به صورت حلقه ای بوده که طراحی آن نیز به صورت قلب می باشد .همچنین انگشتر موجود در این نیم ست نیز در طرح قلب تو خالی ( بدون سنگ) است . نیم ست نقره مدل قلب برای بسیاری از خانم های در رده سنی 20 تا 40 سال مناسب است و زنان جوان عمده خریداران این نیم ست میتوانند باشند. وزن این نیم ست 8.5 گرم  و وزن زنجیر ایتالیایی آن 2.5 گرم است و با توجه به وزن کم و طراحی آن برای استفاده روزانه و همچنین در مهمانی ها مناسب است.

دستبند نقره ایتالیایی مدل کارتیه طرح G کدD0109
۲,۲۱۴,۶۳۲ تومان

دستبند نقره ایتالیایی مدل کارتیه طرح G کدD0109، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار ایتالیایی ساخته شده در عین سادگی بسیار شیک و پر زرق و برق است. طراحی دستبند کارتیه طرح G بسیار زیبا بوده و تلفیقی از سادگی و قدرت میباشد. طراحی این محصول طرح G است.  زنجیر های مدل کارتیه از انواع طرح های کلاسیک و بسیار پر فروش میباشد که بسیاری از نسل ها از این نوع طراحی در انتخاب نوع دستبند و زنجیر خود استفاده کرده اند. دستبند کارتیه طرح G برای آقایان از 30تا 65 سال مناسب است. آقایانی که میخواهند یک دستبند اسپرت داشته و به صورت روزمره از آن استفاده کنند میتوانند به دنبال این دستبند باشند. ضخامت این دستبند حدود 4 میلی متر، سایز آن 21 سانتی متر و وزن آن 12.03 گرم است.

ناموجود
نیم ست قلب سواروسکی مدلXXIC کدN097
ناموجود

نیم ست قلب سواروسکی مدلXXIC کدN097، با عیار 925 ساخته شده و شکیل و زیبا است.  این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک و یک جفت گوشواره حلقه ای در طرح قلب است . طراحی این نیم ست زیبا و مدرن به شکل قلب با نگین آبی است که دو قلب از جنس نقره نیز بالای نگین قلب آبی قرار گرفته است و روکشی از طلا سفید قسمت های نقره این نیم ست زنانه را فرا گرفته است. طراحی این محصول کاملا مدرن و بروز است و از طراحی و سبک های خاص سواروسکی میباشد.  برند این نیم ست از معروفترین و برترین شرکت های طراحی جواهرات کریستال و ساعت میباشد که در کشور عزیزمان ایران نیز نمایندگی هایی را داشته و مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. ما در گالری نقره لمیا برخی از محصولات پرفروش این برند را برای شما مشتریان عزیز در معرض فروش قرار داده ایم. این محصول با نقره 925 تایلندی ساخته شده و وزن آن 7.8 گرم است و برای دختران جوان تا زنان میانسال در گروه سنی 25 تا 50 سال مناسب میباشد. اگر از افرادی هستید که به دنبال خرید جواهرات برند هستید و یا یک جواهر زیبا و خاص را دوست داشته و در مراسم و مهمانی ها استفاده میکنید ، استفاده از این گردنبند میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

ناموجود
نیم ست نقره مدل فلاور با نگین مارکیز کدN016
ناموجود

نیم ست نقره مدل فلاور با نگین مارکیز که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست با توجه به نگین مارکیز آن و روکش طلای سفیدی که برای این محصول استفاده شده  زیباست. این محصول با این طراحی برای اقرادی با صورت گرد و اندامی لاغر و همچنین افرادی با قد متوسط و کوتاه مناسب تر است. زنجیر ایتالیایی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. قیمت این نیم ست مناسب به نظر می‌رسد.

ناموجود
 نیم ست نقره مدل گنبد نگین اتریشی کدN032
ناموجود

 نیم ست نقره مدل گنبد نگین اتریشی که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک، یک جفت گوشواره به همراه یک انگشتر زیبا میباشد. نگین های این نیم ست اتریشی است. طراحی این محصول به شکل گنبد است که با نگین های رنگارنگ اتریشی و روکشی رزگلد روی نقره  مزین شده و با یک زنجیر ایتالیایی این نیم ست کامل‌تر شده است. این نیم ست از محصولات زیبا و پرطرفدار میباشد و بسیازی از خانم های جوان از علاقه مندان این محصول هستند.

ناموجود
نیم ست نقره مدل مارکیز کدN010
ناموجود

نیم ست نقره مدل مارکیز روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل تایلندی است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست منحصر و خاص است و با روکش طلای سفیدی مزین شده است. نگین بر روی آن نیز مارکیز است . این محصول با این طراحی برای اقرادی با صورت کشیده و اندامی لاغر و همچنین افرادی با قد متوسط و بلند قد مناسب است. زنجیر ایتالیایی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. قیمت این نیم ست مناسب به نظر می‌رسد.

ناموجود
نیم ست نقره مدل قلب نگین صدفی کدN011
ناموجود

نیم ست نقره مدل قلب نگین صدفی روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست به صورت قلب میباشد که نگین صدفی نیز داخل آن را فرا گرفته است و با روکش طلای سفیدی مزین شده است. این محصول با این طراحی برای اقرادی با صورت گرد ، بیضی شکل و اندامی لاغر و همچنین افرادی با قد متوسط و کوتاه مناسب تر است. همچنین گروه سنی دختران جوان نیز مخاطبین این طراحی میباشند. زنجیر ایتالیایی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد.