انگشتر نقره کلاسیک نگین عقیق انیکس کد:A005

انگشتر نقره کلاسیک نگين عقیق انیکس کد:A005

قیمت: ۲,۰۵۰,۹۶۹ تومان

موجودی: 3 عدد در انبار

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • عیار: 925
  • وزن: 8/5 گرم
  • نگین: عقیق انیکس
معرفی اجمالی محصول

انگشتر نقره کلاسیک نگین عقیق انیکس کد:A005

انگشتر نقره کلاسیک نگين عقیق انیکس که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل است. طراحی این محصول منحصر و خاص است. رکاب طراحی شده همراه با نگین به کاربرده شده تلفیق زیبایی را آفریده است. طرح این انگشتر ، کلاسیک بوده و بسیار زیبا جلوه میکند. این محصول با این طراحی برای اقرادی که علاقه به انگشتر های نقره کلاسیک دارند مناسب است. قیمت این محصول مناسب به نظر می‌رسد.

توضیحات

انگشتر نقره کلاسیک نگین عقیق انیکس

عیار آن 925 میباشد و محصولی زیبا و شکیل است. طراحی این محصول منحصر و خاص است. رکاب طراحی شده همراه با نگین به کاربرده شده تلفیق زیبایی را آفریده است. طرح این انگشتر ، کلاسیک بوده و بسیار زیبا جلوه میکند. این محصول با این طراحی برای اقرادی که علاقه به انگشتر های نقره کلاسیک دارند مناسب است. قیمت این محصول مناسب به نظر می‌رسد.

 

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت قبل از خرید از طریق سایت، حتما از موجود بودن محصول
از طریق واتس ا
پ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید  

whatsApp_Lamya

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.

نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

 

انگشتر , نقره ,نگین عقیق , انیکس

 

انگشتر نقره کلاسیک نگین عقیق انیکس در لمیا

مشخصات انگشتر  :

نقره عیار ٩٢۵ ترکیه ای

بسیار زیبا و خوش دست

نگین عقیق (انیکس)

وزن: 8/5 گرم

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

نقاط قوت
  • طراحی کلاسیک
  • استحکام مناسب
  • نقره باعیار 925 ترکیه
  • نگين عقیق انیکس
طراحی 88/100
کیفیت ساخت 90/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 78/100

توضیحات تکمیلی

جنس نقره
روکش طلا سفید
عیار 925
سنگ عقيق اُنيكس
مناسب برای آقایان
نوع _ انگشتر سنگ دار
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

ساعت نقره زنانه سیاه قلم کد S018
۵,۱۲۵,۴۱۲ تومان

ساعت نقره زنانه سیاه قلم کد S018، ساعتی با برند CROWN  و نقره عیار 925 که بسیار چشم نواز و زیبا وخوش دست میباشد. طراحی این ساعت نقره زنانه به صورت سیاه قلم است . این ساعت زیبا دارای یکسال گارانتی موتور بوده و اگر در حالت عادی مشکلی برای موتور آن ایجاد شود با گارانتی موتور این محصول میتواند در تعویض موتور اقدام نمایید. اگر یک ساعت زیبا از جنس نقره میخواهید تهیه کنید انتخاب این ساعت زنانه شیک میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این ساعت برای زنان در رده سنی 30تا 55 سال مناسب است

ناموجود
گردنبند نقره مدل چشم نظر آبی لاجوردی  کد:G023
ناموجود

گردنبند نقره مدل چشم نظر آبی لاجوردی با روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل است که شامل یک گردنبند و پلاک است. این محصول نیز با روکش طلای سفیدی مزین شده است. نگین بر روی آن نیز بارفَتَن اتریشی است . طراحی این گردنبند، چشم نظر آبی لاجوردی میباشد.  آبی و لاجوردی، رنگ قالب آن است. این محصول با این طراحی مورد توجه افرادی است که به انرژی های اطراف خیلی اهمیت داده و خواهان دفع انرژی های منفی حول خود هستند. قیمت آن نیز مناسب است.

ناموجود
نیم ست نقره مدل چَنِل روکش طلاسفید  کدN012
ناموجود

نیم ست نقره مدل چَنِل روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست به صورت لوگو برند چنل(یا شنل) میباشد لوگوی این محصول به صورت دو نیم دایره درون هم که به صورت کلی درون دایره‌ای بزگتر قرار دارد میباشد. این محصول نیز با روکش طلای سفیدی مزین شده است. نگین بر روی آن نیز مارکیز است . این محصول با این طراحی برای اقرادی با صورت گرد و اندامی لاغر و همچنین افرادی با قد متوسط و کوتاه مناسب تر است. زنجیر ایتالیایی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. قیمت این نیم ست مناسب به نظر می‌رسد.

ناموجود
دستبند نقره مدل بینهایت نگین بارفَتَن فیروزه کدD021
ناموجود

دستبند نقره طرح پروانه نگین بارفَتَن فیروزه روکش طلا سفید دستبند زیبایی است که یا نگین بارفَتَن اتریشی فیروزه و روکش طلا سفید مزین شده و در دست زیبا است. آویز طرح پروانه آن که با نگین بارفَتَن فیروزه پوشیده شده و به همراه روکش طلای سفیدی که بر روی نقره این محصول کار شده جلوه زیبایی را به کار داده است که بسیاری از طرفداران طلا را نیز مجذوب خود میکند. این دستبند برای دختران جوان پیشنهاد میشود.این دستبند ساده اما شیک برای افرادی که قصد هدیه به عزیزان خود را دارند نیز انتخاب خوبی است.

 نیم ست نقره مدل گلبدن نگین طرح زمرد کد N052
۵,۱۷۷,۵۰۰ تومان

نیم ست نقره مدل گلبدن نگین طرح زمرد کد N052 ، نگین طرح زمرد که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک و یک جفت گوشواره زیبا میباشد. نگین های این نیم ست طرح زمرد است. طراحی این نیم ست یه صورت کلاسیک با نگین زمرد در مرکز است و با روکشی از طلا سفید مزین شده است. زنجیر ایتالیایی مدل خاویاری این نیم ست یکی دیگر از نقاط قوت این محصول است. نیم ست نقره مدل گلبدن از محصولات زیبایی میباشد که برای بسیاری از خانم های جوان تا میان سال مناسب میباشد. اگر قصد تهیه هدیه برای عزیزان خود را دارید این نیم ست میتواند گزینه خوبی باشد.

دستبند نقره مدل 5 ستاره نگین اتریشی کدD011
۱,۳۹۸,۰۱۲ تومان

دستبند نقره نگین میکروسیتینگ اتریشی از دستبند های زیبایی است که با  روکش طلا سفید مزین شده و در دست بسیار زیبا جلوه میکند. روکش طلای روی این دستبندجلوه زیبایی را به کار داده است که بسیاری از طرفداران طلا را نیز مجذوب خود میکند. همچنین این دستبند دارای زنجیر اضافه می باشد که مشکل سایز بندی را برای مشتریان عزیز حل کرده است.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

ناموجود
انگشتر نقره مردانه رکاب سیلندری با عقیق یمن کدA011
ناموجود

انگشتر نقره مردانه رکاب سیلندری با عقیق یمن که با عیار 925 ساخته شده است. مدل رکاب آن سیلندری است . عقیق این انگشتر، محصول کشور یمن است . عقیق یمن از بهترین عقیق های دنیا است و از این نظر برای طرفداران انگشتر های مردانه این انگشتر انتخاب مناسب و خوبی است  رکاب این انگشتر نیز طرفداران خود را دارد و افرادی که انگشتر هایی با رکاب های طرح دار و زیبا را میپسندند میتوانند از طرفداران این انگشتر باشند . قیمت این انگشتر نقره مردانه که نگین عقیق را بر روی خود جای داده نیز مناسب به نظر می‌رسد .

ناموجود
انگشتر نقره نگین طرح یاقوت سرخ کدA012
ناموجود

انگشتر نقره مردانه رکاب سیلندری با یاقوت سرخ و نقره 925 عیار. مدل رکاب آن سیلندری است . عقیق این انگشتر، طرح یاقوت سرخ است. رکاب این انگشتر نیز سیلندری است و طرفداران خود را دارد . افرادی که انگشتر هایی با رکاب های طرح دار و زیبا را میپسندند میتوانند از طرفداران این انگشتر باشند . قیمت این انگشتر نقره مردانه که نگین عقیق یاقوت سرخ را بر روی خود جای داده نیز مناسب به نظر می‌رسد .

ناموجود
انگشتر نقره عقیق برزیلی   کد:A016
ناموجود

انگشتر نقره عقیق برزیلی با عیار 925 .این محصول با نگین عقیق برزیلی و رکاب سیلندری زیبا ساخته شده است. رکاب این انگشتر بسیار زیبا وخوش دست میباشد و مناسب آقایان از رده سنی جوان به بالا میباشد . رکاب این انگشتر از زیباترین مدل های رکاب میباشد همچنین خطاطی این محصول اثر دست استاد احد میباشد .لازم به ذکر است که قبل از سفارش این محصول از سایز واقعی انگشت موردنظر اطمینان حاصل کرده وباتوجه به سایز سفارشات خود را ثبت کنید

انگشتر نقره عقیق اُنیکس کد:A017
۲,۱۷۷,۱۸۳ تومان

انگشتر نقره عقیق اُنیکس با عیار 925 تایلندی .این محصول با نگین عقیق اُنیکس و نشان فروهر زیبا ساخته شده است. رکاب این انگشتر بسیار زیبا وخوش دست میباشد و مناسب آقایان از رده سنی جوان به بالا میباشد . رکاب این انگشتر از زیباترین مدل های رکاب میباشد .لازم به ذکر است که قبل از سفارش این محصول از سایز واقعی انگشت موردنظر اطمینان حاصل کرده وباتوجه به سایز سفارشات خود را ثبت کنید