دستبند نقره مدل 5 ستاره نگین اتریشی کدD011

دستبند نقره مدل 5 ستاره نگين اتریشی

قیمت: ۱,۳۹۸,۰۱۲ تومان

موجودی: 2 عدد در انبار

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • عیار: 925
  • نگین: ميكروسيتينگ اتريشي
  • وزن: 4/0 گرم
  • روکش: طلاسفید
معرفی اجمالی محصول

دستبند نقره مدل 5 ستاره نگین اتریشی کدD011

دستبند نقره نگين ميكروسيتينگ اتریشی از دستبند های زیبایی است که با  روکش طلا سفید مزین شده و در دست بسیار زیبا جلوه میکند. روکش طلای روی این دستبندجلوه زیبایی را به کار داده است که بسیاری از طرفداران طلا را نیز مجذوب خود میکند. همچنین این دستبند دارای زنجیر اضافه می باشد که مشکل سایز بندی را برای مشتریان عزیز حل کرده است.

توضیحات

دستبند نقره مدل 5 ستاره کدD011

 

از دستبند های زیبایی است که با  روکش طلا سفید مزین شده و در دست بسیار زیبا جلوه میکند. 5 ستاره با نگین های رنگارنگ بر روی نقره ای با روکش طلای سفید جلوه زیبایی را به کار داده است که بسیاری از طرفداران طلا را نیز مجذوب خود میکند. همچنین این دستبند دارای زنجیر اضافه می باشد که مشکل سایز بندی را برای مشتریان عزیز حل کرده است.

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت قبل از خرید از طریق سایت حتما از موجود بودن محصول
از طریق واتس ا
پ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید  

whatsApp_Lamya

 

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.

نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

 

 

 

دستبند-نقره-نگین-میکروسیتینگ-اتریشی

 

 

دستبند نقره مدل 5 ستاره نگین اتریشی در لمیا

مشخصات دستبند :

نقره عیار ٩٢۵ تایلندی

روکش طلا سفید

بسیار زیبا و خوش دست

نگین میکروسیتینگ اتریشی

وزن: 4/0 گرم

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

نقاط قوت
  • طراحی زیبا
  • نگین اتریشی
  • نقره باعیار 925 تایلندی
  • روکش طلا سفید
طراحی 83/100
کیفیت ساخت 80/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 75/100

توضیحات تکمیلی

جنس نقره
روکش طلا سفید
عیار 925
قفل دارد
مناسب برای خانم ها
نگین دارد
نوع _ دستبند زنجیری
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

زنجیر نقره مدل دیپلمات ترکیه ای کدG012
۴,۵۰۵,۹۶۲ تومان

زنجیر نقره مدل دیپلمات ترکیه ای، با عیار 925 ترکیه ساخته شده است. بسیار زیبا و چشم نواز است . این محصول ترکیه ای با طرحی خاص وجذاب بسیار وزن دار می باشد. زنجیر مدل دیپلمات محصول پر طرفدار این فروشگاه اسپرت می باشد و مناسب برای آقایان و بانوان و هر رده سنی میباشد .همچنین افرادی که تمایل به استفاده از زنجیرهای سنگین دارند نیز انتخاب خوبی است.

گردنبند نقره پلاک فروهر کد G095
۴,۳۵۴,۷۹۴ تومان

گردنبند نقره پلاک فروهر کد G095، گردنبند نقره پلاک فروهر با نقره عیار 925 و روکش طلاسفید ساخته شده است . آویز این محصول برگرفته از فروهر، یک نماد ایرانی است که طرفداران زیادی دارد. شایان ذکر است زنجیر این محصول ایتالیایی و مدل بیزمارک میباشد. همچنین  این محصول با نگین های اتمی مزین شده است. این محصول برای جوانان مناسب تر می باشد.

 

ناموجود
نیم ست نقره مدل شکوفه1 کد N099
ناموجود

نیم ست نقره مدل شکوفه1 کد N099 ، تایلندی که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند(زنجیر و پلاک) و یک جفت گوشواره زیبا میباشد. طراحی این نیم ست مدل شکوفه است و با نگین های میکروسیتینگ و روکش طلا سفید تزئین شده است. طراحی نیم ست نقره شکوفه به صورت شکوفه گل است که با نگین های میکروسیتینگ تزیین شده است. زنجیر این نیم ست زنانه ، ساخت کشور ایتالیا و در مدل ونیزی است که از نقاط قوت این کالا میباشد. همچنین گوشواره های این نیم ست به صورت میخی بوده که طراحی آن نیز به صورت شکوفه گل می باشد که برای صورت های گرد مناسب است . نیم ست نقره مدل شکوفه برای بسیاری از خانم های در رده سنی 20 تا 50 سال مناسب است و زنان جوان عمده خریداران این نیم ست میتوانند باشند. وزن این نیم ست 6.2 گرم  و وزن زنجیر ایتالیایی آن 2.5 گرم است و با توجه به وزن کم و طراحی آن برای استفاده روزانه و همچنین در مهمانی ها مناسب است.

نیم ست نقره زنانه مدل برگ کدN102
۳,۹۰۶,۴۰۰ تومان

نیم ست نقره زنانه مدل برگ کدN102 ، تایلندی که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند(زنجیر و پلاک) و یک جفت گوشواره زیبا ، دستبند و یک انگشتر میباشد. طراحی این نیم ست مدل قلب است و با نگین های میکروسیتینگ و روکش طلا سفید تزئین شده است. نگین های این نیم ست طرح زمرد و سبز رنگ است و طراحی آن به صورت برگ است که با نگین های میکروسیتینگ تزیین شده است. همچنین گوشواره های این نیم ست به صورت حلقه ای بوده که طراحی آن نیز به صورت برگ می باشد .همچنین انگشتر موجود در این نیم ست نیز در طرح برگ است . نیم ست نقره مدل برگ برای بسیاری از خانم های در رده سنی 20 تا 50 سال مناسب است و زنان جوان عمده خریداران این نیم ست میتوانند باشند. وزن این نیم ست 17.5 گرم است و با توجه به طراحی زیبا و چشم نواز آن برای مهمانی ها و مناسب های خانوادگی و همچنین مجالس رسمی مناسب است.

ساعت نقره زنانه روکش دار کد S020
۸,۷۸۱,۹۹۳ تومان

ساعت نقره زنانه روکش دار کد S020،  ساعتی با برند ANV و نقره عیار 925 که بسیار چشم نواز و زیبا وخوش دست میباشد. این ساعت زیبا و چشم نواز با نگین مارکیز تزئین شده است و قسمت های نقره ای با روکش طلا سفید پوشش داده شده است. این ساعت زیبا دارای یکسال گارانتی موتور بوده و اگر در حالت عادی مشکلی برای موتور آن ایجاد شود با گارانتی موتور این محصول میتواند در تعویض موتور اقدام نمایید. اگر یک ساعت زیبا از جنس نقره میخواهید تهیه کنید انتخاب این ساعت زنانه شیک میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این ساعت برای زنان در رده سنی 25 تا 60 سال مناسب است.

زنجیر نقره ایتالیایی کارتیه چهار تراش 6mil کدG077
۷,۷۳۲,۸۱۲ تومان

زنجیر نقره ایتالیایی کارتیه چهار تراش 6mil کدG077، با عیار 925 نقره ایتالیا ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . طراحی این زنجیر بسیار شبیه به طراحی کارتیه ژاپنی است  اما تفاوت هایی دارد. طرح اصلی این زنجیر کارتیه است که بسیار زیبا و چشم نواز و صد البته طرحی کلاسیک است. در مدل کورب یا کارتیه ( در ایران به نام کارتیه شناخته میشود) دانه های زنجیر حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل داده اند. این زنجیر دارای دانه های هم اندازه بوده که به یکدیگر قلاب شده اند و با قرار گرفتن زنجیر بر روی سطحی صاف، زنجیر مذکور حالتی مسطح خواهد داشت و برای ساخت زیورآلات با طراحی مسطح مورد استفاده قرار می گیرد. در این مدل از زنجیر های کارتیه ساخت ایتالیا قلاب ها به صورت منظم و زاویه دار به هم متصل شده اند.

این زنجیر برای آقایانی که به زنجیر های کارتیه علاقه مند هستند مناسب است و می توان از آن به صورت روزمره در ورزش، محل کار و یا مهمانی استفاده کرد. زنجیر نقره ایتالیا مدل کارتیه تراش خورده برای آقایان در رده سنی 25 تا 60 سال مناسب است. ضخامت این زنجیر 6 میلی متر، سایز آن 60 سانتی متر و وزن آن 40.3 گرم است.

زنجیر های مدل کارتیه چهار تراش در سایز های دیگر نیز موجود است که برای اطلاع از اندازه های دیگر میتوانید از طریق واتس آپ و یا تلگرام با گالری نقره لمیا تماس بگیرید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

دستبند نقره زنانه نگین فیروزه مدل فلاور کدD015
۲,۴۰۳,۳۸۶ تومان

دستبند نقره زنانه نگین فیروزه مدل فلاور با عیار 925 تایلندی که با روکش طلاسفید و نگین بسیار زیبای بارفَتَن فیروزه اتریشی مزین شده است این محصول بسیار زیبا وچشم نواز می باشد . این دستبند به دلیل طراحی زیبا ونگین های به کاربرده شده طرفداران زیادی راه مجذوب خود کرده است.این محصول مناسب بانوان در رده سنی جوان تا میانسال است.

ناموجود
دستبند نقره نگین طرح زمرد کدD013
ناموجود

دستبند نقره نگین طرح زمرد محصول کشور تایلند و با روکش طلا سفید مزین شده و در دست بسیار زیبا جلوه میکند. روکش طلای روی این آن جلوه زیبایی را به کار داده است که بسیاری از طرفداران طلا را نیز مجذوب خود میکند.این دستبنده نقره از عیار 925 ساخته شده و نگینی با طرح زمرد را نیر همراه خود دارد. همچنین این دستبند دارای زنجیر اضافی است تا برای سایز های مختلف قابل استفاده باشد و این نکته از نکات مثبت این دستبند نقره میباشد.

ناموجود
دستبند نقره مدل پرنس  کد:D026
ناموجود

دستبند نقره مدل پرنس با عیار 925 و روکش طلاسفید ساخته شده است. بسیار زیبا خوش دست وچشم نواز است . نگین های این محصول در رنگهای مجذوب کننده و زیبایی است که توجه بسیاری را جلب کرده است.این دستبند برای بانوان با رنگ پوست گندمی و روشن مناسب تر بوده و همچنین قابل استفاده برای سنین جوان تا میانسال کیباشد.  این محصول دارای قفل مستحکم و همچنین ثابت بوده و پیش از سفارش لازم است که سایز واقعی دست اعلام شده وسپس سفارش صورت گیرد.

دستبند نقره طرح یاقوت کبود  کدD012
۲,۰۴۰,۰۰۰ تومان

دستبند نقره طرح یاقوت کبود و روکش طلا سفید مزین شده و در دست بسیار زیبا جلوه میکند. روکش طلای روی این آن جلوه زیبایی را به کار داده است که بسیاری از طرفداران طلا را نیز مجذوب خود میکند.همچنین این دستبند دارای زنجیر اضافی است تا برای سایز های مختلف قابل استفاده باشد و این نکته از نکات مثبت این دستبند نقره میباشد.