انگشتر نقره نگین طرح یاقوت سرخ کدA012

انگشتر نقره مردانه ركاب سيلندري با عقیق ياقوت سرخ

ناموجود

قیمت: ۱,۴۸۱,۲۹۷ تومان

موجودی: ناموجود

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • وزن: 11/3 گرم
  • عیار: 925
  • نگین: یاقوت سرخ
معرفی اجمالی محصول

انگشتر نقره نگین طرح یاقوت سرخ کدA012

انگشتر نقره مردانه ركاب سيلندري با ياقوت سرخ و نقره 925 عیار. مدل رکاب آن سیلندری است . عقیق این انگشتر، طرح یاقوت سرخ است. رکاب این انگشتر نیز سیلندری است و طرفداران خود را دارد . افرادی که انگشتر هایی با رکاب های طرح دار و زیبا را میپسندند میتوانند از طرفداران این انگشتر باشند . قیمت این انگشتر نقره مردانه که نگین عقیق ياقوت سرخ را بر روی خود جای داده نیز مناسب به نظر می‌رسد .

توضیحات

انگشتر نقره نگین طرح یاقوت سرخ کدA012

عیار نقره 925 است و مدل رکاب آن سیلندری است . نگین این انگشتر، طرح یاقوت سرخ است. رکاب این انگشتر نیز سیلندری است و طرفداران خود را دارد . افرادی که انگشتر هایی با رکاب های طرح دار و زیبا را میپسندند میتوانند از طرفداران این انگشتر باشند . قیمت این انگشتر نقره مردانه که نگین طرح یاقوت سرخ را بر روی خود جای داده نیز مناسب به نظر می‌رسد .

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.

نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

رکاب سیلندری , انگشتر نقره عقیق , نقره , انگشتر نقره

 

انگشتر نقره نگین طرح یاقوت سرخ کدA012 در لمیا

مشخصات:

نقره: عیار ٩٢۵

رکاب سیلندری

نگین یاقوت سرخ

وزن: ١١/٣ گرم

 

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

نقاط قوت
  • رکاب زیبا وخاص (سیلندری)
  • یاقوت سرخ
  • نقره باعیار 925 تایلندی
طراحی 89/100
کیفیت ساخت 85/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 90/100

توضیحات تکمیلی

جنس نقره
روکش طلا سفید
عیار 925
مناسب برای آقایان
نوع _ انگشتر نگین دار
نگین طرح یاقوت سرخ
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

دستبند نقره زنانه باگتی کد D0104
۳,۴۷۵,۲۰۰ تومان

دستبند نقره زنانه باگتی کد D0104، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار و ساخت کشور چین است. طرح این دستبند به شکل باگت هایی است که کنار هم قرار گرفته اند. این دستبند ها دارای قفل‌های محکمی هستند تا از هر گونه باز شدن احتمالی قفلشان پیشگیری شود.

ناموجود
نیم ست دو قلب سواروسکی کد N112
ناموجود

نیم ست دو قلب سواروسکی کد N112، با عیار 925 ساخته شده و شکیل و زیبا است. طراحی گردنبند این نیم ست زیبا به شکل دو قلب است. یک قلب از کریستال های سواروسکی که در قسمت بالایی آن یه قلب نقره ای قرار دارد و بدنه نقره آن یا روکشی از طلا سفید مزین شده است. همچنین گوشواره های این نیم ست به صورت قلب می باشد. طراحی این محصول کاملا مدرن و بروز است و از طراحی و سبک های خاص سواروسکی میباشد.  سواروسکی از معروفترین و برترین شرکت های طراحی جواهرات کریستال و ساعت میباشد که مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. ما در گالری نقره لمیا برخی از محصولات این برند را برای شما مشتریان عزیز در معرض فروش قرار داده ایم. این محصول با نقره 925 چینی ساخته شده و وزن آن 9.9 گرم است و برای دختران جوان تا زنان میانسال در گروه سنی 15 تا 40 سال مناسب میباشد. اگر از افرادی هستید که به جواهرات طرح کریستال علاقه مند هستید و یا یک جواهر زیبا و خاص را دوست داشته و در مراسم و مهمانی ها استفاده میکنید ، استفاده از این نیم ست زنانه میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

شایان ذکر است کریستال های swarovski در نور های مختلف رنگ های مختلفی را به نمایش میگذارد پس اگر با تغییر رنگ در عکس های مختلف مواجه شدید بدین علت است.

ناموجود
نیم ست نقره مدل میخ کدN092
ناموجود

نیم ست نقره مدل میخ کدN092 ، جواهر تایلندی که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند(زنجیر و پلاک) و یک جفت گوشواره زیبا میباشد. طراحی این نیم ست به صورت حلقه ای از میخ است و با نگین های اتریشی و روکش طلا سفید تزئین شده است. طراحی نیم ست نقره طرح میخ بوده که این مدل خاص و منحصر به فرد است و میتواند طرفداران زیادی را داشته باشد. زنجیر این نیم ست زنانه ، ساخت کشور ایتالیا که از نقاط قوت این کالا میباشد. همچنین گوشواره های نیم ست مدل حلقه ای  می باشد . نیم ست نقره مدل میخ برای بسیاری از خانم های در رده سنی 20 تا 55 سال مناسب است و زنان جوان عمده خریداران این نیم ست میتوانند باشند. وزن این نیم ست 6.7 گرم  و وزن زنجیر آن 2.5 گرم است و با توجه به وزن کم و طراحی آن برای استفاده روزانه بسیار مناسب است.

ناموجود
 نیم ست نقره مدل چشم نظر کوچک کدN027
ناموجود

 نیم ست نقره مدل چشم نظر کوچک نگین اتریشی که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. نگین های این نیم ست اتریشی است. طراحی این محصول طرح چشم نظر در سایز دایره کوچک میباشد روکشی از طلای سفید روی نقره  آن قرار گرفته و با یک زنجیر ایتالیایی این نیم ست کامل‌تر می شود. طراحی این محصول برای بانوان جوان و افرادی که علاقه مند به زیورآلات طرح چشم نظر می باشند مناسب است.

ناموجود
انگشتر نقره مدل اِما نگین مارکازیت کد A037
ناموجود

انگشتر نقره مدل اِما نگین مارکازیت طرح سیاه قلم و فیروزه آمریکایی کد A037 یک انگشتر زنانه با طراحی سنتی است. این انگشتر نقره عیار 925 زیبا و خوش دست ساخت کشور تایلند بوده و دارای رکابی کار شده و زیبا میباشد. این انگشتر با نگین مارکازیت طرح سیاه قلم و یک فیروزه آمریکایی بزرگ بر روی رکاب ترئین شده است و در دست بسیار زیبا جلوه میکند. انگشتر نقره مدل اِما یک انگشتر زیبا میباشد که از خانم ها میتوانند از آن در بصورت روزمره استفاده کنند . این محصوا برای خانم های جوان تا میانسال از 30 تا 60 سال مناسب است . ترکیب رنگ آبی فیروزه این انگشتر با رکاب طرح سیاه قلم آن جلوه بصری زیبایی را به کار داده است و ست کردن لباس ها با این انگشتر کار آسانی است. به طوری که میتوان با یک شال آبی رنگ  و یک مانتو مشکی از این انگشتر استفاده کنید و نگران زیبایی خود نباشید.

ناموجود
 نیم ست نقره مدل گنبد نگین اتریشی کدN032
ناموجود

 نیم ست نقره مدل گنبد نگین اتریشی که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک، یک جفت گوشواره به همراه یک انگشتر زیبا میباشد. نگین های این نیم ست اتریشی است. طراحی این محصول به شکل گنبد است که با نگین های رنگارنگ اتریشی و روکشی رزگلد روی نقره  مزین شده و با یک زنجیر ایتالیایی این نیم ست کامل‌تر شده است. این نیم ست از محصولات زیبا و پرطرفدار میباشد و بسیازی از خانم های جوان از علاقه مندان این محصول هستند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

انگشتر نقره عقیق   کد:A015
۳,۰۸۳,۰۵۶ تومان

انگشتر نقره عقیق با عیار 925 ترکیه .این محصول با نگین عقیق سلیمان و رکاب بسیار زیبا ساخته شده است. رکاب این انگشتر بسیار زیبا وخوش دست میباشد و مناسب آقایان از رده سنی جوان به بالا میباشد . رکاب این انگشتر از دو رنگ نقره وسیاه قلم تشکیه شده که در قسمت نقره ای آن خطوط مشکی طراحی شده که زیبایی این محصول را افزون کرده است.

ناموجود
انگشتر مردانه نقره عقیق یمن کبود  کد:A014
ناموجود

انگشتر مردانه نقره عقیق یمن کبود عیار 925 . رکاب دست ساز . عقیق این انگشتر، محصول کشور یمن است. که از بهترین های دنیا در تولید این سنگ است و از این نظر برای طرفداران انگشتر های مردانه این محصول انتخاب مناسب و خوبی است.  رکاب این انگشتر نیز طرفداران خود را دارد و افرادی که انگشتر هایی با رکاب های طرح دار و زیبا را میپسندند میتوانند از طرفداران این انگشتر باشند . قیمت این انگشتر نقره مردانه که نگین عقیق را بر روی خود جای داده نیز مناسب به نظر می‌رسد .

ناموجود
انگشتر نقره مردانه رکاب سیلندری با عقیق یمن کدA011
ناموجود

انگشتر نقره مردانه رکاب سیلندری با عقیق یمن که با عیار 925 ساخته شده است. مدل رکاب آن سیلندری است . عقیق این انگشتر، محصول کشور یمن است . عقیق یمن از بهترین عقیق های دنیا است و از این نظر برای طرفداران انگشتر های مردانه این انگشتر انتخاب مناسب و خوبی است  رکاب این انگشتر نیز طرفداران خود را دارد و افرادی که انگشتر هایی با رکاب های طرح دار و زیبا را میپسندند میتوانند از طرفداران این انگشتر باشند . قیمت این انگشتر نقره مردانه که نگین عقیق را بر روی خود جای داده نیز مناسب به نظر می‌رسد .

ناموجود
انگشتر نقره رکاب سیلندری با عقیق یمن کدA013
ناموجود

انگشتر نقره رکاب سیلندری با عقیق یمن و نقره 925 عیار. مدل رکاب آن سیلندری است . عقیق این انگشتر، محصول کشور یمن است. که از بهترین های دنیا در تولید این سنگ است و از این نظر برای طرفداران انگشتر های مردانه این محصول انتخاب مناسب و خوبی است. این سنگ عقیق به نسبت اندازه خوبی بر روی این رکاب سوار شده است. رکاب این انگشتر نیز طرفداران خود را دارد و افرادی که انگشتر هایی با رکاب های طرح دار و زیبا را میپسندند میتوانند از طرفداران این انگشتر باشند . قیمت این انگشتر نقره مردانه که نگین عقیق را بر روی خود جای داده نیز به نسبت مناسب است.