گوشواره نقره مدل برفی کدE001

گوشواره نقره مدل برفی

ناموجود

قیمت: ۱,۲۰۹,۸۶۵ تومان

موجودی: ناموجود

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • وزن: 3/6 گرم
  • عیار: 925
  • روکش: طلاسفید
معرفی اجمالی محصول

گوشواره نقره مدل برفی کدE001

گوشواره نقره مدل برفی با روكش طلاسفيد که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل است . این محصول نیز با روکش طلای سفیدی مزین شده است. نگین بر روی آن نیز بارفَتَن اتريشي است . مدل این گوشواره برفی میباشد.طراحی این محصول ظریف است وبرای افرادی با رنگ پوست روشن وگندمی وهمچنین برای صورت های گرد ، بیضی شکل و گروه سنی دختران جوان مناسب تراست .

توضیحات

گوشواره نقره مدل برفی کدE001

با روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل است . این محصول نیز با روکش طلای سفیدی مزین شده است. نگین بر روی آن نیز بارفَتَن اتریشی است . مدل این گوشواره برفی میباشد.طراحی این محصول ظریف است وبرای افرادی با رنگ پوست روشن وگندمی وهمچنین برای صورت های گرد ، بیضی شکل و گروه سنی دختران جوان مناسب تراست .

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.

نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

گوشواره نقره مدل برفی

 

 

 

گوشواره نقره مدل برفی در لمیا

مشخصات:

نقره عیار ٩٢۵ تایلندی

روکش طلاسفید

نگین بارفَتَن اتریشی

بسیار زیبا و شیک،مدل حلقه ای

وزن: ٣/۶ گرم

 

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

نقاط قوت
  • زیبا وظریف
  • نگین بارفَتَن اتریشی
  • نقره باعیار 925 تایلندی
  • روکش طلا سفید
طراحی 60/100
کیفیت ساخت 72/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 73/100

توضیحات تکمیلی

جنس نقره
روکش طلا سفید
عیار 925
مناسب برای خانم ها
نگین دارد
نوع _ گوشواره حلقه ای
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

زنجیر نقره ایتالیایی فیگارو کدG058
۵,۸۵۰,۰۰۰ تومان

زنجیر نقره ایتالیایی فیگارو کدG058 ، با عیار 925 ساخت شده است. این زنجیر نقره بسیار زیبا و چشم نواز از از برترین زنجیرهای این فروشگاه میباشد. این زنجیر نقره محصول کشور ایتالیا با طرحی خاص وجذاب فیگارو است. طرح فیگارو ماهیتی ایتالیایی نیز دارد و اولین بار در ایتالیا و با الهام از یک اپرا ساخته شد که رهبر آن شخصی به نام فیگارو بود. این زنجیر ساختاری همانند زنجیر کورب یا کارتیه دارد با این تفاوت که الگویی متشکل از یک دانه با طول بلند متصل به تعدادی دانه ی کوچک ، در آن تکرار شده است زنجیر نقره فیگارو معمولا اسپرت بوده و خانم ها نیز میتوانند از آن استفاده کنند. بافت های این زنجیر نیز تقریبا درشت است که با عبور هوا از میان زنجیر امکان تعریق را کمتر میکند. وزن این محصول 28 گرم بوده که یک زنجیر نیمه سنگین محسوب میشود. سایز این زنجیر 50 سانت بوده و در سایز های دیگر نیز موجود است که برای اطلاع از اندازه های دیگر میتوانید از طریق واتس آپ و یا تلگرام با گالری نقره لمیا تماس بگیرید.

گردنبند نقره نگین توپاز کدG015
۱,۳۳۳,۸۰۱ تومان

گردنبند نقره نگین توپاز با روکش طلاسفید که عیار آن 925 تایلندی میباشد محصولی زیبا و شکیل است که شامل یک گردنبند ایتالیایی با روکش طلاسفید و آویز نگین توپاز (اتمی) بسیار زیبا است، این محصول نیز با روکش طلای سفید مزین شده است . این گردنبند با آویز بسیار زیبا وشکیل خود مورد توجه بسیاری قرار گرفته است و مناسب بانوان در رده سنی جوان و نو جوان ومیانسال میباشد.

 

ناموجود
گردنبند نقره ایتالیایی بیزمارک کد G096
ناموجود

گردنبند نقره ایتالیایی بیزمارک کد G096، با عیار 925 نقره ایتالیا ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . این زنجیر بسیار زیبا و چشم نواز است. گردنبند نقره ایتالیایی بیزمارک برای آقایانی که به زنجیر های خاص و طرج بافت علاقه مند هستند مناسب است و می توان از آن به صورت روزمره در ورزش، محل کار و یا مهمانی استفاده کرد. زنجیر نقره ایتالیا مدل بیزمارک برای آقایان در رده سنی 25 تا 60 سال مناسب است. ضخامت این زنجیر 2 میلی متر، سایز آن 65 سانتی متر و وزن آن 11.76 گرم است. و قابلیت این را دارد تا همراه با یک پلاک زیبا و یا به تنهایی از آن استفاده کرد.

ناموجود
دستبند نقره زنانه مدل لوسیا کد D059
ناموجود

دستبند نقره زنانه مدل لوسیا کد D059، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار تایلندی ساخته شده در عین سادگی بسیار شیک و پر زرق و برق است و میتواند نظرات را به سمت خود جلب کند. این دستبند زیبا و ساده با نگین های اتریشی مزین شده و روکشی از طلا سفید را بر روی خود دارد. از نظر طراحی بسیار زیبا بوده و سادگی را همراه دارد. طراحی این محصول به تنیس معروف است و بسیار ساده و شیک است . این دستبند برای خانم ها از 25 تا 50 سال مناسب است. همنچنین خانم هایی که دست های لاغری دارند در استفاده از این نوع دستبند و ست کرن آن با فرم بدنشان ظرفیت های بیشتری دارند.  وزن این دستبند زنانه 11.1 گرم است. رنگ این محصول ثابت میباشد و حساسیت زا نیست .

ناموجود
دستبند نقره مدل چشم نظر نگین بارفَتَن  کد:D023
ناموجود

دستبند نقره مدل چشم نظر نگین بارفَتَن روکش طلا سفید از دستبند های زیبایی است که یا نگین بارفَتَن اتریشی و روکش طلا سفید مزین شده و در دست بسیار زیبا جلوه میکند. آویز چشم نظر بر روی این دستبند که ترکیب رنگ های سرد آبی را در خود دارد به همراه روکش طلای سفیدی که بر روی نقره این محصول کار شده جلوه زیبایی را به کار داده است که بسیاری از طرفداران طلا را نیز مجذوب خود میکند. این دستبند برای دختران جوان و طرفداران محصولات زینتی طرح چشم نظر پیشنهاد میشود.

نیم ست نقره مدل برف کدN090
۱,۶۲۲,۹۸۹ تومان

نیم ست نقره مدل برف کدN090 ، جواهر تایلندی که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند(زنجیر و پلاک) و یک جفت گوشواره زیبا میباشد. طراحی این نیم ست به صورت برف است و با نگین های اتریشی و روکش طلا سفید تزئین شده است. طراحی نیم ست نقره طرح برف بوده که این مدل طرفداران زیادی دارد . زنجیر این نیم ست زنانه ، ساخت کشور ایتالیا که از نقاط قوت این کالا میباشد. همچنین گوشواره های این نیم ست به صورت میخی بوده که طراحی آن نیز به صورت طرح برف می باشد . نیم ست نقره مدل برف برای بسیاری از خانم های در رده سنی 20 تا 45 سال مناسب است و زنان جوان عمده خریداران این نیم ست میتوانند باشند. وزن این نیم ست 4.4  گرم  و وزن زنجیر آن 2.4 گرم است و با توجه به وزن کم و طراحی آن برای استفاده روزانه بسیار مناسب است.