نیم ست طرح جواهر مدل زبان نگین میکرو کدN023

نیم ست طرح جواهر مدل زبان نگین میکرو کد:N023

قیمت: ۵,۰۹۰,۳۸۴ تومان

موجودی: 2 عدد در انبار

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • روکش: طلاسفید
  • عیار: 925
  • وزن: 24/6 گرم
  • نگین: میکرو
معرفی اجمالی محصول

نیم ست طرح جواهر مدل زبان نگین میکرو کدN023

نیم ست طرح جواهر مدل زبان نگین میکرو روكش طلاسفيد که عیار نقره آن 925 میباشد. این نیم ست شامل یک گردنبند و یک جفت گوشواره است. طراحی این نیم ست جواهر به صورت بندهایی است که در هم فرو رفته و در انتها به مانند زبان آویزی را ایجاد میکند. نگین روی این طرح از نوع میکرو است و محصول با روکش طلا سفید مزین شده است. همچنین نوع گوشواره های این نیم ست به صورت میخی بوده و حساسیت زا نیست. نیم ست طرح جواهر مدل زبان برای افرادی با صورت بیضی، گردنی کشیده و اندامی متوسط و نرمال دارند مناسب تر است. همچنین گروه سنی زنان جوان تا میانسال نیز مخاطبین این طراحی میباشند.  قیمت این نیم ست نیز مناسب است و از آن به عنوان سرویس نقره برای هدیه نیز استفاده میشود.

توضیحات

نیم ست طرح جواهر مدل زبان نگین میکرو کدN023

روکش طلاسفید که عیار نقره آن 925 میباشد. این نیم ست شامل یک گردنبند و یک جفت گوشواره است. طراحی این نیم ست جواهر به صورت بندهایی است که در هم فرو رفته و در انتها به مانند زبان آویزی را ایجاد میکند. نگین روی این طرح از نوع میکرو است و محصول با روکش طلا سفید مزین شده است. همچنین نوع گوشواره های این نیم ست به صورت میخی بوده و حساسیت زا نیست. نیم ست طرح جواهر مدل زبان برای افرادی با صورت بیضی، گردنی کشیده و اندامی متوسط و نرمال دارند مناسب تر است. همچنین گروه سنی زنان جوان تا میانسال نیز مخاطبین این طراحی میباشند.  قیمت این نیم ست نیز مناسب است و از آن به عنوان سرویس نقره برای هدیه نیز استفاده میشود.

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت قبل از خرید از طریق سایت حتما از موجود بودن محصول
از طریق واتس ا
پ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید  

whatsApp_Lamya

 

 

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.

نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

 

نیم ست طرح جواهر , مدل زبان , نیم ست

نیم ست طرح جواهر مدل زبان نگین میکرو روکش طلاسفید  در لمیا

مشخصات:

نقره عیار ٩٢۵ تایلندی

روکش طلاسفید

نگین میکرو

مدل جواهر

حالت گوشواره میخی بدون حساسیت و تغییر رنگ

( توجه: طلا و نقره از آلیاژهایی است که حساسیت زا نیستند ولی با توجه به اینکه هر انسانی ممکن است به آلیاژ خاصی حساسیت داشته باشد در حد امکان با پزشک پوست خود مشورت کنید)

وزن: ٢۴/۶ گرم

 

 

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

نقاط قوت
  • طراحی زیبا
  • استحکام مناسب
  • نقره باعیار 925 تایلندی
  • نگین میکرو
  • روکش طلا سفید
طراحی 65/100
کیفیت ساخت 75/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 70/100

توضیحات تکمیلی

آویز دارد
جنس نقره
روکش طلا سفید
عیار 925
قفل دارد
مناسب برای خانم ها
نگین دارد
نوع _ ست نیم ست
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

سرویس نقره زنانه مدل ساچلی کد ST013
۹,۴۰۵,۰۰۰ تومان

سرویس نقره زنانه مدل ساچلی کد ST013 عیار این محصول 925 میباشد و محصولی زیبا و شکیل است. سرویس ساچلی، شامل یک گردنبند طرح لاله،به همراه دو گوشواره و یک دستبند زیبا و شکیل است . نوع گوشواره های این سرویس به صورت میخی بوده و حساسیت زا نیست. طراحی این سرویس بسیار خاص ، زیبا و به روز بوده است و به عنوان سرویس عروس نیز میتواند مورد استفاده قرار بگیرد. این محصول نیز با روکشی از طلا سفید و نگین های اتریشی تزئین شده است. سرویس نقره ترکیه ای مدل ساچلی با طراحی خاصی که دارد میتواند انتخاب مناسبی به عنوان سرویس عروس نیز باشد. همچنین از این سرویس میتوانید به عنوان یک سرویس شیک و مجلسی در مهمانی ها و مجالس استفاده کرده و بدرخشید، از جواهراتی خاص و زیبا استفاده کنید و حس متفاوتی داشته باشید. این سرویس میتواند در کنار زیبایی حس خاص بودن را به شما بدهد. این سرویس زیبا برای زنان گروه سنی 30 تا 55 سال مناسب است . این سرویس وزن 46.21  گرمی دارد.

ناموجود
نیم ست نقره مدل لی مین کد N078
ناموجود

نیم ست نقره مدل لی مین روکش طلا سفید کد N078 جواهر تایلندی که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند(زنجیر و پلاک) و یک جفت گوشواره زیبا میباشد. طراحی این نیم ست به صورت قیچی است و با نگین های اتریشی و روکش طلا سفید تزئین شده است. طراحی نیم ست نقره مدل لی مین طرح قیچی بوده که این مدل خاص و جالب است.  زنجیر این نیم ست زنانه ، ساخت کشور ایتالیا و در مدل ونیزی است که از نقاط قوت این کالا میباشد. همچنین گوشواره های این نیم ست به صورت آویز بوده که طراحی آن نیز به صورت طرح موسیقی می باشد که برای صورت های کشیده مناسب است و با آویر نسبتا کوتاهی که دارد برای پهن تر نشان دادن چهره مناسب است (آویز های کوتاه و کشیده برای صورت های گرد مناسب نیست و صورت را بزرگتر نشان میدهد).

نیم ست نقره مدل لی مین برای بسیاری از خانم های در رده سنی 18 تا 40 سال مناسب است و زنان جوان عمده خریداران این نیم ست میتوانند باشند. وزن این نیم ست 3.7  گرم  و وزن زنجیر آن 1.5 گرم است و با توجه به وزن کم و طراحی آن برای استفاده روزانه بسیار مناسب است.

نیم ست نقره زنانه قلب آبی سواروسکی کد N110
۳,۰۲۸,۳۷۱ تومان

نیم ست نقره زنانه قلب آبی سواروسکی کد N110، با عیار 925 ساخته شده و شکیل و زیبا است. طراحی گردنبند این نیم ست زیبا به شکل قلب لوزی است. یک قلب از کریستال های سواروسکی که در قسمت بالایی آن یه طرح لوزی شکل از نقره قرار دارد و بدنه نقره آن یا روکشی از طلا سفید مزین شده است. همچنین گوشواره های این نیم ست به صورت قلب می باشد. طراحی این محصول کاملا مدرن و بروز است و از طراحی و سبک های خاص سواروسکی میباشد.  سواروسکی از معروفترین و برترین شرکت های طراحی جواهرات کریستال و ساعت میباشد که مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. ما در گالری نقره لمیا برخی از محصولات این برند را برای شما مشتریان عزیز در معرض فروش قرار داده ایم. این محصول با نقره 925 چینی ساخته شده و وزن آن 10.6 گرم است و برای دختران جوان تا زنان میانسال در گروه سنی 15 تا 40 سال مناسب میباشد. اگر از افرادی هستید که به جواهرات طرح کریستال علاقه مند هستید و یا یک جواهر زیبا و خاص را دوست داشته و در مراسم و مهمانی ها استفاده میکنید ، استفاده از این نیم ست زنانه میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

شایان ذکر است کریستال های swarovski در نور های مختلف رنگ های مختلفی را به نمایش میگذارد پس اگر با تغییر رنگ در عکس های مختلف مواجه شدید بدین علت است.

ساعت نقره زنانه طرح کارتیه کد S017
۵,۲۸۰,۴۳۴ تومان

ساعت نقره زنانه طرح کارتیه کد S017،  ساعتی با برند H&D  و نقره عیار 925 که بسیار چشم نواز و زیبا وخوش دست میباشد. طراحی این ساعت نقره زنانه به صورت کارتیه است و با نگین مارکیز تزئین شده است و قسمت های نقره ای با روکش طلا سفید پوشش داده شده است. این ساعت زیبا دارای یکسال گارانتی موتور بوده و اگر در حالت عادی مشکلی برای موتور آن ایجاد شود با گارانتی موتور این محصول میتواند در تعویض موتور اقدام نمایید. اگر یک ساعت زیبا از جنس نقره میخواهید تهیه کنید انتخاب این ساعت زنانه شیک میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این ساعت برای زنان در رده سنی 25 تا 60 سال مناسب است

ناموجود
دستبند نقره رزگلد مدل تینو  کد :D004
ناموجود

یکی از محصول های زیبایی است که با روکش رزگلد مزین شده و در دست بسیار زیبا جلوه میکند. این محصول با طرح زیبای خود و نگین زیبای میکروسیتینگ اتریشی جلوه زیبایی را به کار داده است که بسیاری از طرفداران طلا را نیز مجذوب خود میکند. این دستبند یکی از زیباترین دستبندهای این فروشگاه است که برای بانوان در رده سنی جوان تا میانسال مناسب تر میباشد.

ناموجود
نیم ست نقره مدل چیا کد N055
ناموجود

نیم ست نقره مدل چیا کد N055 روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل تایلندی است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست به شکل حرف C انگلیسی میباشد که با نگین های مارکیز و میکرو تزئین شده است و روکش طلای سفیدی روی آن قرار گرفته است. این محصول با این طراحی برای افرادی با صورت گرد و اندامی لاغر و همچنین افرادی با قد متوسط و بلند قد مناسب است. زنجیر ایتالیایی طرح خاویاری این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. نیم ست نقره مدل چیا برای دختران 20 تا 35 سال مناسب است . قیمت این نیم ست مناسب به نظر می‌رسد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

نیم ست طرح جواهر مدل 3خط نگین میکرو کدN024
۴,۶۶۷,۲۱۱ تومان

نیم ست طرح جواهر مدل 3خط نگین میکرو روکش طلاسفید که عیار نقره آن 925 میباشد. این نیم ست شامل یک گردنبند و یک جفت گوشواره است. طراحی این نیم ست جواهر به صورت بندهای 3خطی است که در هم فرو رفته و در انتها به مانند زبان آویزی را ایجاد میکند. نگین روی این طرح از نوع میکرو است و محصول با روکش طلا سفید مزین شده است. همچنین نوع گوشواره های این نیم ست 3 خط و به صورت میخی بوده و حساسیت زا نیست. نیم ست طرح جواهر مدل 3خط برای افرادی با صورت بیضی، گردنی کشیده و اندامی متوسط و نرمال دارند مناسب تر است. همچنین گروه سنی زنان جوان تا میانسال نیز مخاطبین این طراحی میباشند.  قیمت این نیم ست نیز مناسب است و از آن به عنوان سرویس نقره برای هدیه نیز استفاده میشود.

 نیم ست نقره زنانه مدل جواهر افروز  کدN033
۴,۰۸۰,۲۵۰ تومان

 نیم ست نقره زنانه مدل جواهر افروز نگین طرح زمرد که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک، یک جفت گوشواره و یک انگشتر زیبا میباشد. نگین های این نیم طرح زمرد است. طراحی این محصول یه صورت جواهر کلاسیک با نگین زمرد در مرکز است و با روکشی از طلا سفید مزین شده است. زنجیر ایتالیایی این نیم ست یکی دیگر از نقاط قوت این محصول است. این نیم ست از محصولات زیبایی میباشد که برای بسیاری از خانم های جوان و میان سال مناسب میباشد. اگر قصد تهیه هدیه برای عزیزان خود را دارید این نیم ست میتواند گزینه خوبی باشد.

ناموجود
نیم ست نقره مدل سنتی ویکتوریا با نگین یاقوت و زمرد کدN022
ناموجود

نیم ست نقره مدل سنتی ویکتوریا با نگین یاقوت و زمرد که عیار آن 925 ترکیه ای میباشد. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست به صورت سنتی میباشد. و نگین های سنگ های یاقوت و زمرد  روی آن کار شده است. این محصول با این طراحی برای اقرادی که به جواهرات سنتی و زیبا ، نا متقارن و خاص توجه دارند و همچنین برای افاردی با صورت کشیده، گرد و بیضی شکل مناسب است و فاکتور قد ، سن و  نوع فیزیک بدن در انتخاب این نوع نیم ست اهمیت چندانی ندارد. . زنجیر این محصول سنتی تایلندی است.

ناموجود
نیم ست طرح جواهر مدل ایرنه نگین میکرو کدN026
ناموجود

نیم ست طرح جواهر مدل ایرنه نگین میکرو روکش طلاسفید که عیار نقره آن 925 میباشد. این نیم ست شامل یک گردنبند، یک جفت گوشواره و یک دستبند است. طراحی این نیم ست جواهر به صورت طرح‌های یونان باستان میباشد و این مدل از طرح ها بسیار زنده و پویا است و تاریح مصرف ندارد. نگین روی این طرح از نوع میکرو است و محصول با روکش طلا سفید مزین شده است. همچنین نوع گوشواره های این نیم ست به صورت آویز بوده و حساسیت زا نیست. نیم ست طرح جواهر مدل ایرنه برای افرادی با صورت (گرد، ییضی) اندام ( لاغر، متوسط و نرمال، فربه و توپر ) مناسب است. همچنین گروه سنی زنان جوان تا میانسال نیز مخاطبین این طراحی میباشند.  قیمت این نیم ست نیز مناسب است و از آن به عنوان سرویس نقره برای هدیه نیز استفاده میشود.