زنجیر نقره مدل فیگارو ترکیه ای کدG013

زنجير نقره مدل فيگارو ترکیه ای

قیمت: ۳,۳۵۱,۳۶۰ تومان

موجودی: 3 عدد در انبار

سنجش
شناسه محصول: G013 دسته: , , برچسب:
ویژگی های کلیدی
  • روکش: طلاسفید
  • عیار: 925
  • وزن: 22/1 گرم
  • ساخت: ترکیه
معرفی اجمالی محصول

زنجیر نقره مدل فیگارو ترکیه ای کدG013

زنجير نقره مدل فيگارو ترکیه ای ، با عیار 925 ترکیه ساخته شده است. بسیار زیبا و چشم نواز است . این محصول ترکیه ای با طرحی خاص وجذاب بسیار پرطرفدار میباشد . زنجیر مدل فیگارو محصول پر طرفدار این فروشگاه اسپرت می باشد و مناسب برای آقایان و بانوان و هر رده سنی میباشد .همچنین افرادی که تمایل به استفاده از زنجیرهای سنگین دارند نیز انتخاب خوبی است.

توضیحات

زنجیر نقره مدل فیگارو ترکیه ای ، با عیار 925 ترکیه ساخته شده است. بسیار زیبا و چشم نواز است . این محصول ترکیه ای با طرحی خاص وجذاب بسیار پرطرفدار میباشد . زنجیر مدل فیگارو محصول پر طرفدار این فروشگاه اسپرت می باشد و مناسب برای آقایان و بانوان و هر رده سنی میباشد .همچنین افرادی که تمایل به استفاده از زنجیرهای سنگین دارند نیز انتخاب خوبی است.

 

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت قبل از خرید از طریق سایت حتما از موجود بودن محصول
از طریق واتس ا
پ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید  

whatsApp_Lamya

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

زنجیر-نقره-مدل-فیگارو

 

زنجیر نقره مدل فیگارو  در لمیا

مشخصات:

جنس:نقره

عیار ٩٢۵

ساخت: ترکیه

مدل فیگارو

بسیار زیبا و شیک

روکش طلا سفید

وزن: ٢٢/١ گرم

 

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

نقاط قوت
  • طراحی بسیار زیبا
  • نقره باعیار 925 ترکیه
  • روکش طلا سفید
  • ضخامت بالا
طراحی 83/100
کیفیت ساخت 90/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 85/100

توضیحات تکمیلی

پلاک ندارد
جنس نقره
روکش طلا سفید
عیار 925
قفل دارد
مناسب برای آقایان
نگین ندارد
نوع _ گردنبند زنجیر
ساخت ترکیه
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

ناموجود
حلقه ست نقره مدل آندیا کد HS07
ناموجود

حلقه ست نقره مدل آندیا کد HS07 با عیار 925 تایلندی ساخته شده است. بسیار زیبا و چشم نواز است . این محصول تایلندی با طراحی زیبا مناسب برای زوج های جوان طراحی شده و کیفیت مناسب نیز دارد . قسمت رویی حلقه ست نقره آندیا دارای طول بیشتری است و با نگین های میکرو تزئئین شده و کل کار با روکش طلا سفید زیبایی بیشتری را گرفته است. این محصول بدون حساسیت و دارای رنگ ثابت میباشد و وزن این محصول 6.8 گرم است.

زوج های جوانی که قصد خرید یک حلقه ست زیبا با قیمت مناسب را دارند میتوانند حلقه ست آندیا را انتخاب کنند.

دستبند نقره ایتالیایی مدل کارتیه طرح G کدD0109
۲,۱۹۴,۰۰۹ تومان

دستبند نقره ایتالیایی مدل کارتیه طرح G کدD0109، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار ایتالیایی ساخته شده در عین سادگی بسیار شیک و پر زرق و برق است. طراحی دستبند کارتیه طرح G بسیار زیبا بوده و تلفیقی از سادگی و قدرت میباشد. طراحی این محصول طرح G است.  زنجیر های مدل کارتیه از انواع طرح های کلاسیک و بسیار پر فروش میباشد که بسیاری از نسل ها از این نوع طراحی در انتخاب نوع دستبند و زنجیر خود استفاده کرده اند. دستبند کارتیه طرح G برای آقایان از 30تا 65 سال مناسب است. آقایانی که میخواهند یک دستبند اسپرت داشته و به صورت روزمره از آن استفاده کنند میتوانند به دنبال این دستبند باشند. ضخامت این دستبند حدود 4 میلی متر، سایز آن 21 سانتی متر و وزن آن 12.03 گرم است.

ناموجود
دستبند نقره زنانه مدل دانیلا کد D062
ناموجود

دستبند نقره زنانه مدل دانیلا کد D062، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار تایلندی ساخته شده که بسیار شیک و پر زرق و برق است. طراحی دستبند دانیلا بسیار زیبا و خاص بوده و تلفیقی از قدرت و یکپارچگی میباشد. طراحی این محصول دارای ساختاری یکنواخت از فرم های پاپیونی است .  این دستبند نقره زنانه با نگین های اتریشی و روکش طلا سفید تزئین شده است . زنانی که دارای روحیه جوانی و پرشور و انرژی هسند اغلب از این نوع طرح استقبال میکنند . دخترانی در سنین 20 تا 55 سال میتوانند از این نوع دستبند استفاده کنند . خانم هایی که میخواهند یک دستبند نیمه اسپرت داشته و به صورت روزانه از دستبند های نقره استفاده کنند میتوانند این دستبند را در موارد مصرفی خود قرار دهند. وزن این دستبند زنانه 21.1 گرم است. رنگ آن ثابت بوده و حساسیتی نیز برای خانم ها ایجاد نمیکند.

ناموجود
گردنبند سواروسکی قلب بالدار کد G091
ناموجود

گردنبند سواروسکی قلب بالدار کد G091، با عیار 925 ساخته شده و شکیل و زیبا است. طراحی این گردنبند زیبا به شکل یک قلب بالدار است. یک قلب بزرگ از کریستال های سواروسکی که دو بال نقره ای به بدنه آن متصل شده است. همچنین روکشی از طلا سفید بر روی قسمت های نقره ای کشیده شده است. طراحی این محصول کاملا مدرن و بروز است و از طراحی و سبک های خاص سواروسکی میباشد.  سواروسکی از معروفترین و برترین شرکت های طراحی جواهرات کریستال و ساعت میباشد که مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. ما در گالری نقره لمیا برخی از محصولات این برند را برای شما مشتریان عزیز در معرض فروش قرار داده ایم. این محصول با نقره 925 چینی ساخته شده و وزن آن 4.95 گرم است و برای دختران جوان تا زنان میانسال در گروه سنی 15 تا 40 سال مناسب میباشد. اگر از افرادی هستید که به جواهرات طرح کریستال علاقه مند هستید و یا یک جواهر زیبا و خاص را دوست داشته و در مراسم و مهمانی ها استفاده میکنید، استفاده از این گردنبند زنانه میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

شایان ذکر است کریستال های swarovski در نور های مختلف رنگ های مختلفی را به نمایش میگذارد پس اگر با تغییر رنگ در عکس های مختلف مواجه شدید بدین علت است.

دستبند نقره مدل ماریو طرح کارتیه کد D064
۴,۱۸۱,۷۶۰ تومان

دستبند نقره مدل ماریو طرح کارتیه کد D064، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار ایتالیایی ساخته شده در عین سادگی بسیار شیک و پر زرق و برق است. طراحی دستبند ماریو بسیار زیبا بوده و تلفیقی از سادگی و قدرت میباشد. این محصول به سبک کارتیه طراحی شده که دانه های آن حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل میدهند و روکشی از طلا سفید بر روی آن کشیده شده است. زنجیر های مدل کارتیه از انواع طرح های کلاسیک و بسیار پر فروش میباشد که بسیاری از نسل ها از این نوع طراحی در انتخاب نوع دستبند و زنجیر خود استفاده کرده اند. دستبند بروندا برای آقایان از 30 تا 55 سال مناسب است. آقایانی که میخواهند یک دستبند اسپرت داشته و به صورت روزمره از آن استفاده کنند میتوانند به دنبال این دستبند باشند. وزن این دستبند مردانه 19.8  گرم است. رنگ آن ثابت بوده و حساسیت ندارد.

ناموجود
حلقه ست نقره مدل رزالین کدHS011
ناموجود

حلقه ست نقره مدل رزالین کدHS011 ، با عیار 925 تایلندی ساخته شده است. بسیار زیبا و چشم نواز است . این محصول تایلندی با طراحی زیبا مناسب برای زوج های جوان با کیفیت مناسب می باشد. در طراحی این حلقه سه ردیف از نگین های اتریشی بر روی رکاب قرار دارد و قسمت های نقره این حلقه با روکشی از طلا سفید مزین شده است. حلقه ست رزالینیک حلقه سفارشی تایلندی است . اگر قصد تهیه یک حلقه مشترک و با قیمت مناسب برای زوج خود را دارید استفاده از حلقه های نقره که طراحی زیبا و مناسبی را دارند میتواند جزو گزینه های انتخابی شما باشد. حلقه رزالین برای انگشت های متوسط و کشیده مناسب به نظر می رسد. وزن این حلقه 8 گرم بوده و با جعبه همراه آن ارائه میشود.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

زنجیر نقره ترکیه ای مدل کارتیه کدG014
۲,۶۸۸,۰۰۰ تومان

زنجیر نقره ترکیه ای مدل کارتیه کدG014، با عیار 925 ترکیه ساخته شده است. بسیار زیبا و چشم نواز است . این محصول با طرحی خاص وجذاب بسیار پرطرفدار میباشد . زنجیر مدل کارتیه این فروشگاه  طرح ریز بافت اسپرت می باشد و مناسب برای آقایان و بانوان و هر رده سنی میباشد .همچنین افرادی که تمایل به استفاده از زنجیرهای سنگین دارند نیز انتخاب خوبی است.

ناموجود
گردنبند نقره پلاک فروهر نگین مارکازیت  کد:G025
ناموجود

گردنبند نقره با پلاک فروهر و نگین مارکازیت با نقره عیار 925 ساخته شده است . پلاک این گردنبند برگرفته از یک نماد ایرانی به اسم فروهر است  که طرفداران زیادی دارد. شایان ذکر است گردنبند این محصول ایتالیایی و به سبک ونیزی میباشد. همچنین پلاک این محصول با نگین مارکازیت مزین شده است.این محصول برای جوانان مناسب ترمیباشد.

زنجیر نقره ایتالیایی مهردار مدل فیوره  کد:G024
۴,۹۷۹,۵۲۰ تومان

زنجیر نقره ایتالیایی مهردار مدل فیوره با عیار 925 ساخته شده است. بسیار زیبا و چشم نواز است . این محصول ایتالیایی شماره دار بوده و با طرحی خاص وجذاب بسیار پرطرفدار میباشد . زنجیر ایتالیایی مهردار طرح ریز بافت اسپرت می باشد و مناسب برای آقایان و بانوان و هر رده سنی میباشد .همچنین افرادی که تمایل به استفاده از زنجیرهای سنگین دارند نیز انتخاب خوبی است.