حلقه ست نقره مدل لیونا کدHS003

حلقه ست نقره مدل لیونا

ناموجود

قیمت: ۱,۷۲۹,۱۷۸ تومان

موجودی: ناموجود

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • عیار: 925
  • وزن: 7/7 گرم
  • روکش: طلاسفید

توضیحات

حلقه ست نقره مدل لیونا کدHS003

با عیار 925 تایلندی ساخته شده است. بسیار زیبا و چشم نواز است . این محصول تایلندی با طراحی زیبا مناسب برای زوج های جوان با کیفیت مناسب می باشد. حلقه ست لیونا بانگین های اتمی و روکش طلا سفید مزین شده است و زوج های جوانی که قصد خرید یک حلقه ست زیبا با قیمت مناسب را دارند گزینه ایده آلی است.

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت قبل از خرید از طریق سایت حتما از موجود بودن محصول
از طریق واتس ا
پ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید  

whatsApp_Lamya

 

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

حلقه ست نقره مدل لیونا

 

حلقه ست نقره مدل لیونا در لمیا

مشخصات:

نقره: عیار ٩٢۵ تایلندی

روکش طلا سفید

بسیار زیبا و شیک

نگین اتمی

وزن: ٧/٧ گرم

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

نقاط قوت
  • طراحی زیبا و مجلسی
  • نقره باعیار 925 تایلندی
  • روکش طلا سفید
طراحی 76/100
کیفیت ساخت 80/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 88/100

توضیحات تکمیلی

جنس نقره
روکش طلا سفید
عیار 925
مناسب برای آقایان / خانم ها
نگین دارد
نوع _ انگشتر حلقه
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

زنجیر نقره ایتالیا مدل کارتیه دوبل کدG102
۶,۸۱۱,۰۰۰ تومان

زنجیر نقره ایتالیا مدل کارتیه دوبل کدG102، با عیار 925 نقره ایتالیا ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . این زنجیر  پرطرفدارو کلاسیک اما به روز، طرح کارتیه دوبل است که بسیار زیبا و چشم نواز است. در مدل کورب یا کارتیه ( در ایران به نام کارتیه شناخته میشود) دانه های زنجیر حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل داده اند. این زنجیر دارای دانه های هم اندازه بوده که به یکدیگر قلاب شده اند و با قرار گرفتن زنجیر بر روی سطحی صاف، زنجیر مذکور حالتی مسطح خواهد داشت و برای ساخت زیورآلات با طراحی مسطح مورد استفاده قرار می گیرد.

ناموجود
گردنبند سواروسکی جغد کد G056
ناموجود

گردنبند سواروسکی جغد کد G056 با عیار 925 ساخته شده و شکیل و زیبا است.  طراحی این گردنبند زیبا و مدرن بوده به شکل جغد است  یک جغد ساخته شده از نقره است که قسمت میانی آن با نگین رنگی مخصوص سواروسکی پوشیده شده است و بدنه نقره آن یا روکشی از طلا سفید مزین شده است طراحی این محصول کاملا مدرن و بروز است و از طراحی و سبک های خاص سواروسکی میباشد.  برند این گردنبند از معروفترین و برترین شرکت های طراحی جواهرات کریستال و ساعت میباشد که در کشور عزیزمان ایران نیز نمایندگی هایی را داشته و مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. ما در گالری نقره لمیا برخی از محصولات پرفروش این برند را برای شما مشتریان عزیز در معرض فروش قرار داده ایم. این محصول با نقره 925 تایلندی ساخته شده و وزن آن 6.5 گرم است و برای دختران جوان تا زنان میانسال در گروه سنی 15 تا 40 سال مناسب میباشد. اگر از افرادی هستید که به دنبال خرید جواهرات برند هستید و یا یک جواهر زیبا و خاص را دوست داشته و در مراسم و مهمانی ها استفاده میکنید ، استفاده از این گردنبند زنانه میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

دستبند نقره ایتالیایی مدل کارتیه طرح G کدD0109
۲,۲۸۵,۴۲۶ تومان

دستبند نقره ایتالیایی مدل کارتیه طرح G کدD0109، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار ایتالیایی ساخته شده در عین سادگی بسیار شیک و پر زرق و برق است. طراحی دستبند کارتیه طرح G بسیار زیبا بوده و تلفیقی از سادگی و قدرت میباشد. طراحی این محصول طرح G است.  زنجیر های مدل کارتیه از انواع طرح های کلاسیک و بسیار پر فروش میباشد که بسیاری از نسل ها از این نوع طراحی در انتخاب نوع دستبند و زنجیر خود استفاده کرده اند. دستبند کارتیه طرح G برای آقایان از 30تا 65 سال مناسب است. آقایانی که میخواهند یک دستبند اسپرت داشته و به صورت روزمره از آن استفاده کنند میتوانند به دنبال این دستبند باشند. ضخامت این دستبند حدود 4 میلی متر، سایز آن 21 سانتی متر و وزن آن 12.03 گرم است.

سرویس زنانه مروارید کد N134
۳,۰۵۴,۹۵۹ تومان

سرویس زنانه مروارید کد N134، که با عیار 925 ساخته شده است. این سرویس شامل یک گردنبند، یک جفت گوشواره و یک دستبند می باشد. سنگ های این سرویس مروارید پرورشی است. طراحی این محصول یه زنجیر 1 رج با دانه های مروارید پرورشی است. این سرویس از محصولات زیبایی می باشد که برای بسیاری از خانم های جوان و میان سال مناسب بوده و دارای 2 رج و 3 رج نیز میباشد. اگر قصد تهیه هدیه برای عزیزان خود را دارید این نیم ست میتواند گزینه خوبی باشد.

دستبند نقره زنانه مدل تنیس کد D093
۱,۶۹۸,۱۹۹ تومان

دستبند نقره زنانه مدل تنیس کد D093، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار و ساخت کشور چین و در مدل تنیسی است.  به تمامی دستبندهایی که از یک تک‌ردیف الماس یا شبه الماس و یا دیگر سنگ‌های گرانبها که به صورت نواری در کنار هم چیده شده‌اند، دستبند تنیس می‌گویند. این دستبندها در حال حاضر دارای قفل‌های محکم هستند تا از هر گونه باز شدن احتمالی قفلشان پیشگیری شود.

زنجیر نقره ایتالیایی کارتیه ژاپنی 6mil کدG099
۶,۴۱۲,۰۰۰ تومان

زنجیر نقره ایتالیایی کارتیه ژاپنی 6mil کدG099، با عیار 925 نقره ایتالیا ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . این زنجیر  پرطرفدارو کلاسیک اما به روز، طرح کارتیه است که بسیار زیبا و چشم نواز است. در مدل کورب یا کارتیه (در ایران به نام کارتیه شناخته میشود) دانه های زنجیر حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل داده اند. این زنجیر دارای دانه های هم اندازه بوده که به یکدیگر قلاب شده اند و با قرار گرفتن زنجیر بر روی سطحی صاف، زنجیر مذکور حالتی مسطح خواهد داشت و برای ساخت زیورآلات با طراحی مسطح مورد استفاده قرار می گیرد. در این مدل از زنجیر های کارتیه ساخت ایتالیا که به طرح کارتیه ژاپنی معروف است قلاب ها به صورت منظم و زاویه دار به هم متصل شده اند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

ناموجود
حلقه ست نقره مدل دیتو کدHS002
ناموجود

حلقه ست نقره مدل دیتو با عیار 925 تایلندی ساخته شده است. بسیار زیبا و چشم نواز است . این محصول تایلندی با طراحی زیبا مناسب برای زوج های جوان با کیفیت مناسب می باشد. حلقه ست لیونا بانگین های اتمی و روکش طلا سفید مزین شده است و زوج های جوانی که قصد خرید یک حلقه ست زیبا با قیمت مناسب را دارند گزینه ایده آلی است.

ناموجود
حلقه ست نقره مدل آمور کدHS001
ناموجود

حلقه ست نقره مدل آمور  با عیار 925 تایلندی ساخته شده است. بسیار زیبا و چشم نواز است . این محصول تایلندی با طراحی زیبا مناسب برای زوج های جوان با کیفیت مناسب می باشد. حلقه ست آمور بانگین های اتمی و روکش طلا سفید مزین شده است و زوج های جوانی که قصد خرید یک حلقه ست زیبا با قیمت مناسب را دارند گزینه ایده آلی است.