گردنبند نقره طرح ضربان قلب کدG016

گردنبند نقره طرح ضربان قلب

قیمت: ۱,۲۴۳,۸۶۵ تومان

موجودی: 2 عدد در انبار

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • عیار: 925
  • روکش: طلاسفید
  • زنجیر: ایتالیایی
  • نگین: اتریشی
معرفی اجمالی محصول

گردنبند نقره طرح ضربان قلب کدG016

گردنبند نقره طرح ضربان قلب با روكش طلاسفيد که عیار آن 925 تایلندی میباشد محصولی زیبا و شکیل است که شامل یک گردنبند ایتالیایی با روکش طلاسفید و آویز طرح ضربان قلب است. این محصول نیز با روکش طلای سفید مزین شده است همچنین نگین کارشده روی این محصول اتريشي است . این گردنبند با طراحی خاص خود مورد توجه بسیاری قرار گرفته است و مناسب بانوان در رده سنی جوان و نو جوان میباشد.

توضیحات

گردنبند نقره طرح ضربان قلب کدG016

با روکش طلاسفید که عیار آن 925 تایلندی میباشد محصولی زیبا و شکیل است که شامل یک گردنبند ایتالیایی با روکش طلاسفید و آویز طرح ضربان قلب است. این محصول نیز با روکش طلای سفید مزین شده است همچنین نگین کارشده روی این محصول اتریشی است . این گردنبند با طراحی خاص خود مورد توجه بسیاری قرار گرفته است و مناسب بانوان در رده سنی جوان و نو جوان میباشد.

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت قبل از خرید از طریق سایت حتما از موجود بودن محصول
از طریق واتس ا
پ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید  

whatsApp_Lamya

 

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.

نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

 

 

گردنبند نقره طرح ضربان قلب

 

گردنبند نقره طرح ضربان قلب در لمیا

مشخصات:

 

نقره عیار ٩٢۵ تایلندی روکش طلاسفید

زنجیر ایتالیایی روکش طلا سفید

نگین اتریشی

بسیار زیبا و شیک

وزن: ٢/۴گرم

وزن زنجیر : ٢/۵ گرم

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

نقاط قوت
  • طراحی خاص
  • نگین اتریشی
  • زنجیر ایتالیایی
  • نقره با عیار 925 تایلندی
  • روکش طلا سفید
طراحی 75/100
کیفیت ساخت 80/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 68/100

توضیحات تکمیلی

آویز دارد
جنس نقره
روکش طلا سفید
عیار 925
قفل دارد
مناسب برای خانم ها
نگین دارد
نوع _ گردنبند پلاک دار
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

گوشواره نقره مدل یونانی کد E011
۱,۳۳۷,۰۱۹ تومان

گوشواره نقره مدل یونانی کد E011 ، با عیار 925 که ساخت کشور چین می باشد. این گوشواره طرح آویز  بلند دارد و زیبا و جذاب به نظر می رسد که میتواند برای هر گروه سنی مناسب باشد. طراحی این گوشواره یونانی است که روکشی از  طلاسفید بر روی این محصول چینی کشیده شده است. با توجه به طراحی اسپرتی که آویز این گوشواره نقره دارد، دختران جوان تا زنان میانسال میتوانند از این گوشواره استفاده کنند . خانم های رده سنی 20 تا 55 سال برای استفاده از این گوشواره نقره مناسب هستند.

نیم ست طرح جواهر مدل 3 گل نگین میکرو کدN025
۶,۹۹۲,۰۰۰ تومان

نیم ست طرح جواهر مدل 3 گل نگین میکرو روکش طلاسفید که عیار نقره آن 925 میباشد. این نیم ست شامل یک گردنبند و یک جفت گوشواره است. این نیم ست طرح جواهر است که از 3 گل در طراحی بهره گرفته است. نگین روی این محصول از نوع میکرو است و محصول با روکش طلا سفید مزین شده است. همچنین نوع گوشواره های این نیم ست به صورت میخی بوده و حساسیت زا نیست. نیم ست طرح جواهر مدل 3 گل برای افرادی با صورت گرد، گردنی کشیده و اندامی متوسط و نرمال دارند مناسب تر است. همچنین گروه سنی زنان جوان تا میانسال نیز مخاطبین این طراحی میباشند.  قیمت این نیم ست نیز مناسب است و از آن به عنوان سرویس نقره برای هدیه نیز استفاده میشود.

ناموجود
دستبند نقره زنانه مدل هانگو کد D052
ناموجود

دستبند نقره زنانه مدل هانگو کد D052، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار تایلندی ساخته شده در عین سادگی بسیار شیک و پر زرق و برق است و میتواند نظرات را به سمت خود جلب کند. این دستبند زیبا و ساده با نگین های میکرو سیتینگ اتریشی مزین شده و روکشی از طلا سفید را بر روی خود دارد. از نظر طراحی بسیار زیبا بوده و سادگی و قدرت را با هم دارد. طراحی این محصول به این صورت است که دانه های به شکل مستطیل تو خالی توسط دانه های مستطیلی نگین دار به هم متصل شده اند و بسیار ساده و شیک است . این دستبند برای خانم ها از 25 تا 50 سال مناسب است. همنچنین خانم هایی که دست های لاغری دارند در استفاده از این نوع دستبند و ست کرن آن با فرم بدنشان ظرفیت های بیشتری دارند.  وزن این دستبند زنانه 12.3 گرم است.

نیم ست نقره زنانه مدل پرنس کد:N039
۳,۲۷۹,۴۰۰ تومان

نیم ست نقره زنانه مدل پرنس طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل تایلندی است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست منحصر و خاص است و با روکش طلای سفیدی مزین شده است. نگین بر روی آن نگین اتریشی است . این محصول با این طراحی برای افرادی با صورت کشیده و اندامی لاغر و همچنین افرادی با قد متوسط و بلند قد مناسب است. زنجیر ایتالیایی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. قیمت این نیم ست مناسب به نظر می‌رسد.

نیم ست نقره زنانه مدل تنیس کد N135
۴,۷۹۲,۷۵۰ تومان

نیم ست نقره زنانه مدل تنیس کد N135، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار و ساخت کشور چین و در مدل تنیسی است.  به تمامی گردنبند ها و دستبند هایی که از یک تک‌ردیف الماس یا شبه الماس و یا دیگر سنگ‌های گرانبها که به صورت نواری در کنار هم چیده شده‌اند، مدل تنیس می‌گویند. این مدل ها در حال حاضر دارای قفل‌های محکم هستند تا از هر گونه باز شدن احتمالی قفلشان پیشگیری شود.

ناموجود
گوشواره نقره مدل اسکالا کدE008
ناموجود

گوشواره نقره مدل اسکالا کدE008 ، با عیار 925 که ساخت کشور تایلند میباشد. این گوشواره زیبا با نگین های میکرو و مارکیز تزئین شده است و روکش طلاسفید روی این محصول زیبایی بیشتری را به این گوشواره  داده است. گوشواره اسکالا با طرح آویز  اشک و نیمه سنتی که دارد ، گوشواره زیبا و جذابی به نظر می رسد که میتواند برای هر گروه سنی مناسب باشد. طراحی این گوشواره آویزی و به صورت اشک است و با نگین های ظریفی از میکرو و مارکیز تزئین شده است و برای افرادی با رنگ پوست گندمی  همچنین برای خانم هایی با صورت های گرد مناسب تر است . با توجه به طراحی سنتی این گوشواره زنانه در طرح های روی آویز آن ، دختران جوان تا زنان میانسال میتوانند از گوشواره اسکالا استفاده کنند . خانم های رده سنی 20 تا 55 سال برای استفاده از این گوشواره مناسب هستند. وزن این محصول 14.8  گرم است.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

گردنبند نقره مدل درخت فیروزه   کد:G021
۱,۳۰۴,۹۵۰ تومان

گردنبند نقره مدل درخت فیروزه با روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل است که شامل یک گردنبند و آویز زیبا مدل درخت فیروزه است. این محصول نیز با روکش طلای سفید مزین شده است. لازم به ذکر است نگین کارشده روی این آویز بارفَتَن اتریشی است . آویز این گردنبند باطراحی بسیار زیبا وظریف با نگین های اتریشی کارشده بسیار چشم نواز بوده و طرفداران زیادی جذب کرده است .

ناموجود
گردنبند نقره مدل بی نهایت   کد:G017
ناموجود

گردنبند نقره مدل بی نهایت با روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل است که شامل یک گردنبند و آویز زیبا مدل بی نهایت است. این محصول نیز با روکش طلای سفید مزین شده است. لازم به ذکر است نگین کارشده روی این آویز اتریشی است . آویز این گردنبند باطراحی بسیار زیبا وظریف با نگین های اتریشی کارشده بسیار چشم نواز بوده و طرفداران زیادی جذب کرده است . زنجیر ایتالیایی این محصول یکی از نکات مثبت آن است. قیمت آن نیز مناسب است.

ناموجود
گردنبند نقره مدل چشم نظر 8پر روکش طلا سفید   کد:G019
ناموجود

گردنبند نقره مدل چشم نظر 8پر با روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل است که شامل یک گردنبند و پلاک است. این محصول نیز با روکش طلای سفیدی مزین شده است. نگین بر روی آن نیز بارفَتَن اتریشی است . طراحی این گردنبند نقره چشم نظر به صورت بک دایره 8 پر است . این محصول علاوه بر زیبایی خاص خود که طرفداران خود را دارد مورد توجه افرادی نیز هست که به انرژی های اطراف خیلی اهمیت داده و خواهان دفع انرژی های منفی حول خود هستند. زنجیر ایتالیایی این محصول ، یکی از نکات مثبت آن است. قیمت آن نیز مناسب است.

گردنبند نقره نگین توپاز کدG015
۱,۲۵۴,۹۷۳ تومان

گردنبند نقره نگین توپاز با روکش طلاسفید که عیار آن 925 تایلندی میباشد محصولی زیبا و شکیل است که شامل یک گردنبند ایتالیایی با روکش طلاسفید و آویز نگین توپاز (اتمی) بسیار زیبا است، این محصول نیز با روکش طلای سفید مزین شده است . این گردنبند با آویز بسیار زیبا وشکیل خود مورد توجه بسیاری قرار گرفته است و مناسب بانوان در رده سنی جوان و نو جوان ومیانسال میباشد.