نیم ست نقره زنانه مدل گاگا کدN028

نيم ست نقره زنانه مدل گاگا

قیمت: ۲,۸۴۵,۲۵۰ تومان

موجودی: 1 عدد در انبار

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • عیار: 925
  • روکش: طلاسفید
  • زنجیر: ایتالیایی
  • وزن: 10.8 گرم
  • وزن زنجیر: 2.3 گرم
معرفی اجمالی محصول

نیم ست نقره زنانه مدل گاگا کدN028

نيم ست نقره زنانه مدل گاگا سنگ اتمی (مرواريد) که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. سنگ اتمی مروارید در قسمت وسط پلاک گردنبند و گوشواره ها  قرار دارد و دور تا دور آن را نگین های ریزی در بر گرفته است .فرم گوشواره ها آویز است و روکشی از طلای سفید روی نقره  آن قرار گرفته و با یک زنجیر ایتالیایی این نیم ست کامل‌تر می شود. طراحی این محصول برای دختران نوجوان و جوان مناسب میباشد.

توضیحات

نیم ست نقره زنانه مدل گاگا ، سنگ اتمی (مروارید) که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. سنگ اتمی مروارید در قسمت وسط پلاک گردنبند و گوشواره ها  قرار دارد و دور تا دور آن را نگین های ریزی در بر گرفته است .فرم گوشواره ها آویز است و روکشی از طلای سفید روی نقره  آن قرار گرفته و با یک زنجیر ایتالیایی این نیم ست کامل‌تر می شود. طراحی این محصول برای دختران نوجوان و جوان مناسب میباشد.

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت قبل از خرید از طریق سایت حتما از موجود بودن محصول
از طریق واتس ا
پ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید  

whatsApp_Lamya

 

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.

نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

نیم ست نقره , مدل گاگا

نیم ست نقره زنانه مدل گاگا در لمیا

مشخصات:

نقره عیار ٩٢۵ تایلندی

روکش طلا سفید

زنجیر ایتالیایی

سنگ اتمی (مروارید)

حالت گوشواره آویز

وزن: ١٠/٨ گرم

وزن زنجیر ٢/٣ گرم

 

 

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

نقاط قوت
  • طراحی زیبا
  • زنجیر ایتالیایی
  • نقره با عیار 925 تایلندی
  • روکش طلا سفید
طراحی 82/100
کیفیت ساخت 83/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 75/100

توضیحات تکمیلی

آویز دارد
جنس نقره
روکش طلا سفید
عیار 925
قفل دارد
مناسب برای خانم ها
نگین دارد
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

ناموجود
انگشتر نقره و برنز مدل آلاگل کد A071
ناموجود

انگشتر نقره و برنز مدل آلاگل کد A071 انگشتر  زیبایی است که در طرح عثمانی طراحی و ساخته شده است. این انگشتر با دو نگین اتمی سرخ بزرگ طرح اشک و نگین های کوچک اتمی در اطراف آن ساخته شده و دارای یک رکاب کار شده و زیبا با نگبن های رنگی میباشد که در کنار دو نگین اتمی سرخ رنگ جلوه بصری زیبایی را به این کالا داده است.  انگشتر نقره و برنز مدل آلاگل از نقره و برنز عیار 925 در کشور ترکیه ساخته شده است و دارای وزن 11.9 گرم میباشد . طراحی این کالا به قدری زیبا و چشم نواز است که از محصولات بسیار خاص این فروشگاه بوده و نظر خانم هایی که به دنبال جواهرات خاص و تک هستند را به سمت خود جلب میکند.  انگشتر دو نگین آلاگل برای خانم های جوان تا میانسال از 25 تا 55 سال مناسب است. اگر قصد دارید یک انگشتر با طراحی روز و خاص تهیه کنید انگشتر آلاگل انتخاب مناسبی است. رنگ این انگشتر ثابت بوده و برای فرد ایجاد حساسیت نمیکند. از امتیاز های این انگشتر فری سایز بودن آن است و برای اندازه کردن آن در انگشت های مختلف مشکلی وجود ندارد.

ناموجود
انگشتر نقره مدل آزاده کد A050
ناموجود

انگشتر نقره مدل آزاده نگین میکرو کد A050 زنانه ، زیبا و خوش دست است . این انگشتر زیبا با نقره عیار 925 ساخته شده و  و دارای یک رکاب زیبا محکم و قوی است که به صورت زیبایی طراحی شده است. نگین زیبای این انگشتر میکرو میباشد که با روکشی از طلا زرد که بر روی این محصول کشیده شده مزین شده و کنار هم قرار گرفتن یک رکاب زیبا و نگین های ریز میکرو و رنگ طلای آن زیبایی بصری خاصی را به این انگشتر داده است. انگشتر نقره زنانه مدل آزاده دارای طراحی به روزی بوده و با نگین های میکرو بسیاز زیباتر هم شده است . اگر قصد استفاده از یک انگشتر زیبا در یک مهمانی خاص را دارید این انگشتر میتواند انتخاب مناسبی باشد. رکاب این انگشتر در پایین باریک و در بالا پهن تر میشود . بر روی بدنه رکاب طرح های زیبایی درآمده که جلوه زیبایی دارد. این انگشتر برای انگشتان لاغر و کشیده مناسب است تا بتواند انگشتان را بزرگ تر نشان دهد. انگشتر زنانه آزاده برای استفاده خانم های جوان تا میان سال مناسب است و خانم های در رنج سنی 25 تا 55 سال میتوانند از این انگشتر استفاده کنند. وزن این انگشتر 4.3 گرم است.

از نکات منفی این انگشتر رنگ رز گلد آن است . رنگ رزگلد با اینکه زیبایی خاصی را به زیورآلات میدهد اما به علت مقاومت پایین آن ، پس از مدتی زنگ آن میرود و در بعضی موارد سیاه و در بعضی موارد سفید میشود. رنگ رز گلد این انگشتر تا 6 ماه بسته به شرایط و نوع مصرف و تعریق بدن ثابت است ، اما پس از مدتی رنگ خود را از دست داده و سفید مییشود و احتیاج به آبکاری مجدد دارد.

زنجیر نقره مدل دیپلمات ترکیه ای کدG012
۴,۵۰۵,۹۶۲ تومان

زنجیر نقره مدل دیپلمات ترکیه ای، با عیار 925 ترکیه ساخته شده است. بسیار زیبا و چشم نواز است . این محصول ترکیه ای با طرحی خاص وجذاب بسیار وزن دار می باشد. زنجیر مدل دیپلمات محصول پر طرفدار این فروشگاه اسپرت می باشد و مناسب برای آقایان و بانوان و هر رده سنی میباشد .همچنین افرادی که تمایل به استفاده از زنجیرهای سنگین دارند نیز انتخاب خوبی است.

ناموجود
دستبند نقره زنانه مدل دانیلا کد D062
ناموجود

دستبند نقره زنانه مدل دانیلا کد D062، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار تایلندی ساخته شده که بسیار شیک و پر زرق و برق است. طراحی دستبند دانیلا بسیار زیبا و خاص بوده و تلفیقی از قدرت و یکپارچگی میباشد. طراحی این محصول دارای ساختاری یکنواخت از فرم های پاپیونی است .  این دستبند نقره زنانه با نگین های اتریشی و روکش طلا سفید تزئین شده است . زنانی که دارای روحیه جوانی و پرشور و انرژی هسند اغلب از این نوع طرح استقبال میکنند . دخترانی در سنین 20 تا 55 سال میتوانند از این نوع دستبند استفاده کنند . خانم هایی که میخواهند یک دستبند نیمه اسپرت داشته و به صورت روزانه از دستبند های نقره استفاده کنند میتوانند این دستبند را در موارد مصرفی خود قرار دهند. وزن این دستبند زنانه 21.1 گرم است. رنگ آن ثابت بوده و حساسیتی نیز برای خانم ها ایجاد نمیکند.

دستبند نقره مدل 5 ستاره نگین اتریشی کدD011
۱,۳۹۸,۰۱۲ تومان

دستبند نقره نگین میکروسیتینگ اتریشی از دستبند های زیبایی است که با  روکش طلا سفید مزین شده و در دست بسیار زیبا جلوه میکند. روکش طلای روی این دستبندجلوه زیبایی را به کار داده است که بسیاری از طرفداران طلا را نیز مجذوب خود میکند. همچنین این دستبند دارای زنجیر اضافه می باشد که مشکل سایز بندی را برای مشتریان عزیز حل کرده است.

8
حراج
نیم ست نقره ماری ایتالیایی کد N128
۲,۴۱۵,۰۰۰ تومان

نیم ست نقره ایتالیایی کد N128، که با ساخت ایتالیا و با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند (گزدنبند مدل ماری) یک دستبند (دستبند مدل ماری) می باشد. طراحی این محصول یه صورت ماری است که با روکشی از طلا سفید پوشیده شده است. این نیم ست از محصولات زیبا و خاصی است که وزن زیادی ندارد و میتوان به صورت روزانه از آن استفاده کرد. این نیم ست که برای بسیاری از خانم های جوان و میان سال مناسب بوده و اگر قصد تهیه هدیه برای عزیزان خود را دارید این نیم ست میتواند گزینه خوبی باشد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

ناموجود
نیم ست نقره مدل دوگوش کد N029
ناموجود

نیم ست نقره مدل دوگوش سنگ اتمی (مروارید) که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. سنگ اتمی مروارید در قسمت وسط پلاک گردنبند و گوشواره ها  قرار دارد و دور تا دور آن را نگین های ریزی در بر گرفته است .فرم گوشواره ها آویز است و  روکشی از طلای سفید روی نقره  آن قرار گرفته و با یک زنجیر ایتالیایی این نیم ست کامل‌تر می شود. طراحی این محصول برای دختران نوجوان و جوان مناسب میباشد.

نیم ست طرح جواهر مدل 3 گل نگین میکرو کدN025
۶,۹۹۲,۰۰۰ تومان

نیم ست طرح جواهر مدل 3 گل نگین میکرو روکش طلاسفید که عیار نقره آن 925 میباشد. این نیم ست شامل یک گردنبند و یک جفت گوشواره است. این نیم ست طرح جواهر است که از 3 گل در طراحی بهره گرفته است. نگین روی این محصول از نوع میکرو است و محصول با روکش طلا سفید مزین شده است. همچنین نوع گوشواره های این نیم ست به صورت میخی بوده و حساسیت زا نیست. نیم ست طرح جواهر مدل 3 گل برای افرادی با صورت گرد، گردنی کشیده و اندامی متوسط و نرمال دارند مناسب تر است. همچنین گروه سنی زنان جوان تا میانسال نیز مخاطبین این طراحی میباشند.  قیمت این نیم ست نیز مناسب است و از آن به عنوان سرویس نقره برای هدیه نیز استفاده میشود.

ناموجود
نیم ست نقره مدل برف   کد:N038
ناموجود

نیم ست نقره مدل برف طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل تایلندی است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست منحصر و خاص است و با روکش طلای سفیدی مزین شده است. این محصول با این طراحی برای افرادی با صورت کشیده و اندامی لاغر و همچنین افرادی با قد متوسط و بلند قد مناسب است. زنجیر ایتالیایی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. قیمت این نیم ست مناسب به نظر می‌رسد.

ناموجود
نیم ست نقره مدل سنتی ویکتوریا با نگین یاقوت و زمرد کدN022
ناموجود

نیم ست نقره مدل سنتی ویکتوریا با نگین یاقوت و زمرد که عیار آن 925 ترکیه ای میباشد. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست به صورت سنتی میباشد. و نگین های سنگ های یاقوت و زمرد  روی آن کار شده است. این محصول با این طراحی برای اقرادی که به جواهرات سنتی و زیبا ، نا متقارن و خاص توجه دارند و همچنین برای افاردی با صورت کشیده، گرد و بیضی شکل مناسب است و فاکتور قد ، سن و  نوع فیزیک بدن در انتخاب این نوع نیم ست اهمیت چندانی ندارد. . زنجیر این محصول سنتی تایلندی است.