انگشتر نقره عقیق اُنیکس کد:A017

انگشتر نقره عقيق اُنيكس

امتیازدهی 4.00 از 5 در 1 امتیازدهی مشتری

قیمت: ۲,۱۷۷,۱۸۳ تومان

موجودی: 3 عدد در انبار

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • عیار: 925
  • وزن: 9/8 گرم
  • نشان: فروهر
معرفی اجمالی محصول

انگشتر نقره عقیق اُنیکس کد:A017

انگشتر نقره عقيق اُنيكس با عیار 925 تایلندی .این محصول با نگین عقیق اُنيكس و نشان فروهر زیبا ساخته شده است. رکاب این انگشتر بسیار زیبا وخوش دست میباشد و مناسب آقایان از رده سنی جوان به بالا میباشد . رکاب این انگشتر از زیباترین مدل های رکاب میباشد .لازم به ذکر است که قبل از سفارش این محصول از سایز واقعی انگشت موردنظر اطمینان حاصل کرده وباتوجه به سایز سفارشات خود را ثبت کنید

توضیحات

انگشتر نقره عقیق اُنیکس با عیار 925 تایلندی .این محصول با نگین عقیق اُنیکس و نشان فروهر زیبا ساخته شده است. رکاب این انگشتر بسیار زیبا وخوش دست میباشد و مناسب آقایان از رده سنی جوان به بالا میباشد . رکاب این انگشتر از زیباترین مدل های رکاب میباشد .لازم به ذکر است که قبل از سفارش این محصول از سایز واقعی انگشت موردنظر اطمینان حاصل کرده وباتوجه به سایز سفارشات خود را ثبت کنید

 

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت قبل از خرید از طریق سایت، حتما از موجود بودن محصول
از طریق واتس ا
پ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید  

whatsApp_Lamya

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

انگشتر نقره عقیق اُنیکس

انگشتر نقره عقیق اُنیکس در لمیا

مشخصات:

نقره :عیار ٩٢۵ تایلندی

سنگ عقیق اُنیکس

نشان فروهر

بسیار زیبا و خوش دست

وزن: ٩/٨ گرم

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

 

 

توسط فروشگاه لمیا

از 3 روز

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

 

نقاط قوت
  • طراحی خاص
  • استحکام بالا
طراحی 75/100
کیفیت ساخت 80/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 70/100

توضیحات تکمیلی

جنس نقره و سنگ
سنگ عقيق اُنيكس
عیار 925
مناسب برای آقایان
امتیاز نهایی: 4
بر اساس 1 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 1 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

  1. امیرحسین

    این کار گردنبند ست نداره؟

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

ناموجود
گردنبند نقره چشم نظر مدل نازیلا کد G047
ناموجود

گردنبند نقره چشم نظر مدل نازیلا کد G047 با روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل است که شامل یک گردنبند و پلاک است. این محصول ترکیه ای بوده و با روکش طلای سفیدی مزین شده است. نگین روی این گردنبند بارفتن اتریشی است . طراحی گردنبند نازیلا ، چشم نظر میباشد. دایره ای موج دار متشکل از نگین های بارفتن اتریشی در رنگ های متفاوت . ترکیبی از رنگ های سفید ، آبی آسمانی  و زرد طلای تشکیل دهنده این محصول است که جلوه بصری زیبایی دارد. این گردنبند زنانه با این طراحی مورد توجه افرادی است که به انرژی های اطراف خیلی اهمیت داده و خواهان دفع انرژی های منفی اطراف خود هستند. وزن این گردنبند 3.7 گرم است و برای دختران جوان مناسب است. این گردنبند با این وزن کم برای استفاده روزانه مناسب بوده و تغییر رنگ و حساسیت نیز ندارد.

گردنبند نقره طرح ضربان قلب کدG016
۱,۲۴۳,۸۶۵ تومان

گردنبند نقره طرح ضربان قلب با روکش طلاسفید که عیار آن 925 تایلندی میباشد محصولی زیبا و شکیل است که شامل یک گردنبند ایتالیایی با روکش طلاسفید و آویز طرح ضربان قلب است. این محصول نیز با روکش طلای سفید مزین شده است همچنین نگین کارشده روی این محصول اتریشی است . این گردنبند با طراحی خاص خود مورد توجه بسیاری قرار گرفته است و مناسب بانوان در رده سنی جوان و نو جوان میباشد.

دستبند نقره ایتالیا کارتیه دامبله 8mil کدD085
۳,۲۱۰,۳۷۶ تومان

دستبند نقره ایتالیا کارتیه دامبله 8mil کدD085، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار ایتالیایی ساخته شده در عین سادگی بسیار شیک و پر زرق و برق است. طراحی دستبند کارتیه دامبله بسیار زیبا بوده و تلفیقی از سادگی و قدرت میباشد. این محصول به سبک دامبله است.  زنجیر های مدل کارتیه از انواع طرح های کلاسیک و بسیار پر فروش میباشد که بسیاری از نسل ها از این نوع طراحی در انتخاب نوع دستبند و زنجیر خود استفاده کرده اند. دستبند کارتیه دامبله برای آقایان از 30 تا 60 سال مناسب است. آقایانی که میخواهند یک دستبند اسپرت داشته و به صورت روزمره از آن استفاده کنند میتوانند به دنبال این دستبند باشند. ضخامت این دستبند حدود 8 میلی متر، سایز آن 22.5 سانتی متر و وزن آن 17.44 گرم است.

نیم ست نقره زنانه مدل انوشه کد N081
۲,۱۶۳,۱۵۰ تومان

نیم ست نقره زنانه مدل انوشه کد N081 ،جواهر نیمه کلاسیک ایرانی نگین طرح زمرد که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک و یک جفت گوشواره زیبا میباشد. نگین های این نیم ست طرح زمرد سبز میباشد. طراحی این محصول ایرانی طرح جواهر با نگین زمرد در مرکز یک طرح مستطیلی میباشد. طراحی نیم ست نقره مدل انوشه برگرفته ار طرح های جواهرات سنتی میباشد .   زنجیر این نیم ست ایرانی، ساخت کشور ایتالیا است . که یکی دیگر از نقاط قوت این محصول است.  این نیم ست از محصولات طرح جواهر میباشد که برای بسیاری از خانم های جوان تا میان سال مناسب است. وزن این نیم ست 7.7 گرم است . همچنین این نیم ست دارای یک زنجیر ایتالیایی در مدل خاویاری میباشد که وزن آن 2.2 گرم است. وزن سبک این نیم ست باعث شده است تا برای استفاده روزمره انتخاب مناسبی باشد. رنگ این نیم ست ثابت بوده و حساسیت زا نیست.

دستبند نقره زنانه مدل لاله کد D0102
۳,۱۳۱,۵۲۰ تومان

دستبند نقره زنانه مدل لاله کد D0102، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار و ساخت کشور چین است. طرح این دستبند به شکل گل لاله است که کنار هم قرار گرفته اند. این دستبند ها دارای قفل‌های محکمی هستند تا از هر گونه باز شدن احتمالی قفلشان پیشگیری شود.

ناموجود
انگشتر نقره یا حسین مظلوم عقیق برزیل کدA052
ناموجود

انگشتر نقره یا حسین مظلوم عقیق برزیل کدA052 ، که عیار آن  925 میباشد . رکاب این محصول نیمه دست ساز است. سنگ این انگشتر مردانه زیبا عقیقی به رنگ نارنجی میباشد که محصول درجه یک برزیل است. ( عقیق درجه 1 برزیل) . رکاب سیلندری این انگشتر در پایین باریک و در بالا پهن تر شده و یک فضای نسبتا مناسب برای سنگ عقیق آن تعبیه شده که این سنگ به خوبی خود را نشان میدهد. این انگشتر برای افرادی که طرفدار انگشتر مذهبی است مناسب است. نوشته روی این انگشتر یا حسین مظلوم میباشد و دارای امضای احد میباشد که اعتبار و ظرافت کار را نشان میدهد. این محصول دارای رنگ ثابت بوده و حساسیت زا نیست . وزن این انگشتر نقره 15.5 گرم است . مردان در رده سنی 18 تا 45 سال برای استفاده از این انگشتر خوش دست و زیبا مناسب تر هستند و با توجه به وزن نسبتا بالای آن و نیمه دست ساز بودن سیلند و کیفیت سنگ عقیق آن ، قیمت این انگشتر نقره مناسب به نظر میرسد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

ناموجود
انگشتر نقره مردانه رکاب سیلندری با عقیق یمن کدA011
ناموجود

انگشتر نقره مردانه رکاب سیلندری با عقیق یمن که با عیار 925 ساخته شده است. مدل رکاب آن سیلندری است . عقیق این انگشتر، محصول کشور یمن است . عقیق یمن از بهترین عقیق های دنیا است و از این نظر برای طرفداران انگشتر های مردانه این انگشتر انتخاب مناسب و خوبی است  رکاب این انگشتر نیز طرفداران خود را دارد و افرادی که انگشتر هایی با رکاب های طرح دار و زیبا را میپسندند میتوانند از طرفداران این انگشتر باشند . قیمت این انگشتر نقره مردانه که نگین عقیق را بر روی خود جای داده نیز مناسب به نظر می‌رسد .

ناموجود
انگشتر نقره رکاب سیلندری با عقیق یمن کدA013
ناموجود

انگشتر نقره رکاب سیلندری با عقیق یمن و نقره 925 عیار. مدل رکاب آن سیلندری است . عقیق این انگشتر، محصول کشور یمن است. که از بهترین های دنیا در تولید این سنگ است و از این نظر برای طرفداران انگشتر های مردانه این محصول انتخاب مناسب و خوبی است. این سنگ عقیق به نسبت اندازه خوبی بر روی این رکاب سوار شده است. رکاب این انگشتر نیز طرفداران خود را دارد و افرادی که انگشتر هایی با رکاب های طرح دار و زیبا را میپسندند میتوانند از طرفداران این انگشتر باشند . قیمت این انگشتر نقره مردانه که نگین عقیق را بر روی خود جای داده نیز به نسبت مناسب است.

ناموجود
انگشتر نقره نگین طرح یاقوت سرخ کدA012
ناموجود

انگشتر نقره مردانه رکاب سیلندری با یاقوت سرخ و نقره 925 عیار. مدل رکاب آن سیلندری است . عقیق این انگشتر، طرح یاقوت سرخ است. رکاب این انگشتر نیز سیلندری است و طرفداران خود را دارد . افرادی که انگشتر هایی با رکاب های طرح دار و زیبا را میپسندند میتوانند از طرفداران این انگشتر باشند . قیمت این انگشتر نقره مردانه که نگین عقیق یاقوت سرخ را بر روی خود جای داده نیز مناسب به نظر می‌رسد .

ناموجود
انگشتر مردانه نقره عقیق یمن کبود  کد:A014
ناموجود

انگشتر مردانه نقره عقیق یمن کبود عیار 925 . رکاب دست ساز . عقیق این انگشتر، محصول کشور یمن است. که از بهترین های دنیا در تولید این سنگ است و از این نظر برای طرفداران انگشتر های مردانه این محصول انتخاب مناسب و خوبی است.  رکاب این انگشتر نیز طرفداران خود را دارد و افرادی که انگشتر هایی با رکاب های طرح دار و زیبا را میپسندند میتوانند از طرفداران این انگشتر باشند . قیمت این انگشتر نقره مردانه که نگین عقیق را بر روی خود جای داده نیز مناسب به نظر می‌رسد .