گردنبند نقره مدل چشم نظر آبی لاجوردی کد:G023

گردنبند نقره مدل چشم نظر آبی لاجوردی کد:G023

ناموجود

قیمت: ۱,۴۸۸,۱۹۹ تومان

موجودی: ناموجود

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • وزن: 5/6 گرم
  • نگین: اتریشی
  • عیار: 925
  • روکش: طلاسفید
معرفی اجمالی محصول

گردنبند نقره مدل چشم نظر آبی لاجوردی کد:G023

گردنبند نقره مدل چشم نظر آبی لاجوردی با روكش طلاسفيد که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل است که شامل یک گردنبند و پلاک است. این محصول نیز با روکش طلای سفیدی مزین شده است. نگین بر روی آن نیز بارفَتَن اتريشي است . طراحی این گردنبند، چشم نظر آبی لاجوردی میباشد.  آبی و لاجوردی، رنگ قالب آن است. این محصول با این طراحی مورد توجه افرادی است که به انرژی های اطراف خیلی اهمیت داده و خواهان دفع انرژی های منفی حول خود هستند. قیمت آن نیز مناسب است.

توضیحات

گردنبند نقره مدل چشم نظر آبی لاجوردی با روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل است که شامل یک گردنبند و پلاک است. این محصول نیز با روکش طلای سفیدی مزین شده است. نگین بر روی آن نیز بارفَتَن اتریشی است . طراحی این گردنبند، چشم نظر آبی لاجوردی میباشد.  آبی و لاجوردی، رنگ قالب آن است. این محصول با این طراحی مورد توجه افرادی است که به انرژی های اطراف خیلی اهمیت داده و خواهان دفع انرژی های منفی حول خود هستند. قیمت آن نیز مناسب است.

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.

نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

گردنبند نقره , مدل چشم نظر آبی لاجوردی

گردنبند نقره مدل چشم نظر آبی لاجوردی روکش طلاسفید در لمیا

مشخصات:

نقره عیار ٩٢۵ تایلندی

روکش طلاسفید

نگین بارفَتَن اتریشی

بسیار زیبا و شیک
وزن: ۵/۶گرم

 

 

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

توسط فروشگاه لمیا

از 3 روز

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

نقاط قوت
  • طراحی بسیار زیبا و ظریف
  • نگین اتریشی
طراحی 75/100
کیفیت ساخت 65/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 70/100

توضیحات تکمیلی

آویز دارد
جنس نقره
روکش طلا سفید
عیار 925
مناسب برای خانم ها
نگین دارد
نوع _ گردنبند پلاک دار
قفل دارد
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

دستبند نقره مدل نیکولو طرح کارتیه کد D071
۵,۵۷۵,۷۶۴ تومان

دستبند نقره مدل نیکولو طرح کارتیه کد D071، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار ایتالیایی ساخته شده در عین سادگی بسیار شیک و پر زرق و برق است. طراحی دستبند نیکولو بسیار زیبا بوده و تلفیقی از سادگی و قدرت میباشد. این محصول به سبک کارتیه طراحی شده که دانه های آن حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل میدهند و روکشی از طلا سفید بر روی آن کشیده شده است. زنجیر های مدل کارتیه از انواع طرح های کلاسیک و بسیار پر فروش میباشد که بسیاری از نسل ها از این نوع طراحی در انتخاب نوع دستبند و زنجیر خود استفاده کرده اند. دستبند نیکولو برای آقایان از 30 تا 55 سال مناسب است. آقایانی که میخواهند یک دستبند اسپرت داشته و به صورت روزمره از آن استفاده کنند میتوانند به دنبال این دستبند باشند. وزن این دستبند مردانه 27.4 گرم است. رنگ آن ثابت بوده و حساسیت ندارد.

دستبند نقره زنانه کد D0103
۲,۷۴۹,۴۴۰ تومان

دستبند نقره زنانه کد D0103، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار و ساخت کشور چین است. طرح این دستبند به شکل 3 باگت است که کنار هم قرار گرفته اند. این دستبند ها دارای قفل‌های محکمی هستند تا از هر گونه باز شدن احتمالی قفلشان پیشگیری شود.

ساعت نقره زنانه روکش دار کد S021
۷,۴۶۶,۲۴۲ تومان

ساعت نقره زنانه روکش دار کد S021،  ساعتی با برند ANV و نقره عیار 925 که بسیار چشم نواز و زیبا وخوش دست میباشد. این ساعت زیبا و چشم نواز با نگین مارکیز تزئین شده است و قسمت های نقره ای با روکش طلا سفید پوشش داده شده است. این ساعت زیبا دارای یکسال گارانتی موتور بوده و اگر در حالت عادی مشکلی برای موتور آن ایجاد شود با گارانتی موتور این محصول میتواند در تعویض موتور اقدام نمایید. اگر یک ساعت زیبا از جنس نقره میخواهید تهیه کنید انتخاب این ساعت زنانه شیک میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این ساعت برای زنان در رده سنی 25 تا 60 سال مناسب است.

ناموجود
سرویس نقره مدل گندم سبز نگین مارکیز طرح زمرد کدST001
ناموجود

سرویس نقره طرح جواهر مدل گندم سبز نگین مارکیز طرح زمرد روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد. این سرویس شامل یک گردنبند، یک جفت گوشواره، یک دستبند و یک انگشتر میباشد. طراحی این سرویس جواهر به صورت خوشه های گندم و گل لاله است که با نگین مارکیز طرح زمرد سبز و روکش طلا سفید تزئیین شده است. همچنین نوع گوشواره های این نیم ست به صورت میخی بوده و حساسیت زا نیست. سرویس طرح جواهر مدل گندم سبز برای افرادی با صورت (گرد) اندام ( متوسط و نرمال، فربه و توپر ) مناسب تر است . همچنین گروه سنی زنان جوان تا میانسال نیز مخاطبین این طراحی میباشند.  قیمت این نیم ست نیز مناسب است و از آن به عنوان سرویس نقره برای هدیه نیز استفاده میشود.

 

 

دستبند نقره مدل 5 ستاره نگین اتریشی کدD011
۱,۳۹۸,۰۱۲ تومان

دستبند نقره نگین میکروسیتینگ اتریشی از دستبند های زیبایی است که با  روکش طلا سفید مزین شده و در دست بسیار زیبا جلوه میکند. روکش طلای روی این دستبندجلوه زیبایی را به کار داده است که بسیاری از طرفداران طلا را نیز مجذوب خود میکند. همچنین این دستبند دارای زنجیر اضافه می باشد که مشکل سایز بندی را برای مشتریان عزیز حل کرده است.

دستبند نقره ایتالیا کارتیه تراش خرده F-8m کد D080
۴,۰۲۹,۲۰۱ تومان

دستبند نقره ایتالیا کارتیه تراش خرده F-8m کد D080، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار ایتالیایی ساخته شده در عین سادگی بسیار شیک و پر زرق و برق است. طراحی دستبند کارتیه بسیار زیبا بوده و تلفیقی از سادگی و قدرت میباشد. این محصول به سبک کارتیه تراش خرده طراحی شده که دانه های آن حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و خط های بر روی هر قلاب تراشیده شده که به زیبایی آن افزوده است .  روکشی از طلا سفید نیز بر روی آن کشیده شده است. زنجیر های مدل کارتیه از انواع طرح های کلاسیک و بسیار پر فروش میباشد که بسیاری از نسل ها از این نوع طراحی در انتخاب نوع دستبند و زنجیر خود استفاده کرده اند. دستبند کارتیه برای آقایان از 30 تا 60سال مناسب است. آقایانی که میخواهند یک دستبند اسپرت داشته و به صورت روزمره از آن استفاده کنند میتوانند به دنبال این دستبند باشند. ضخامت این دستبند 8 میلی متر، سایز آن 21 سانتی متر و وزن آن 18.9 گرم است. رنگ آن ثابت بوده و حساسیت ندارد.

دستبند های مدل کارتیه تراش خرده در ضخامت های دیگر نیز موجود است که برای اطلاع از اندازه های دیگر میتوانید از طریق واتس آپ و یا تلگرام با گالری نقره لمیا تماس بگیرید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

ناموجود
گردنبند نقره مدل چشم نظر سبز کدG010
ناموجود

گردنبند نقره مدل چشم نظر سبز با روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل است که شامل یک گردنبند و پلاک است. این محصول نیز با روکش طلای سفیدی مزین شده است. نگین بر روی آن نیز بارفَتَن اتریشی است . طراحی این گردنبند، چشم نظر سبز میباشد.  سبز ، رنگ قالب آن است. این محصول با این طراحی مورد توجه افرادی است که به انرژی های اطراف خیلی اهمیت داده و خواهان دفع انرژی های منفی حول خود هستند. قیمت آن نیز مناسب است.

ناموجود
گردنبند نقره مدل چشم نظر آبی با روکش طلاسفید کدG011
ناموجود

گردنبند نقره مدل چشم نظر آبی با روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل است که شامل یک گردنبند و پلاک است. این محصول نیز با روکش طلای سفیدی مزین شده است. نگین بر روی آن نیز بارفَتَن اتریشی است . طراحی این گردنبند، چشم نظر آبی میباشد.  آبی، رنگ قالب این محصول است. گردنبند نقره مدل چشم نظر آبی با این طراحی مورد توجه افرادی است که به انرژی های اطراف خیلی اهمیت داده و خواهان دفع انرژی های منفی حول خود هستند. قیمت آن نیز مناسب به نظر می‌رسد.

گردنبند نقره نگین توپاز کدG015
۱,۲۵۴,۹۷۳ تومان

گردنبند نقره نگین توپاز با روکش طلاسفید که عیار آن 925 تایلندی میباشد محصولی زیبا و شکیل است که شامل یک گردنبند ایتالیایی با روکش طلاسفید و آویز نگین توپاز (اتمی) بسیار زیبا است، این محصول نیز با روکش طلای سفید مزین شده است . این گردنبند با آویز بسیار زیبا وشکیل خود مورد توجه بسیاری قرار گرفته است و مناسب بانوان در رده سنی جوان و نو جوان ومیانسال میباشد.

 

ناموجود
گردنبند نقره مدل چشم نظر لاجوردی با روکش طلاسفید  کد:G020
ناموجود

گردنبند نقره مدل چشم نظر لاجوردی با روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل است که شامل یک گردنبند و پلاک است. این محصول نیز با روکش طلای سفیدی مزین شده است. نگین بر روی آن نیز بارفَتَن اتریشی است . طراحی این گردنبند، چشم نظر لاجوردی میباشد.  آبی لاجوردی، رنگ قالب آن است. این محصول با این طراحی مورد توجه افرادی است که به انرژی های اطراف خیلی اهمیت داده و خواهان دفع انرژی های منفی حول خود هستند. قیمت آن نیز مناسب است.