نیم ست نقره مدل تاج کدN036

نيم ست نقره زنانه

ناموجود

قیمت: ۱,۸۱۶,۵۶۲ تومان

موجودی: ناموجود

سنجش
شناسه محصول: N036 دسته: , , برچسب: ,
ویژگی های کلیدی
  • عیار: 925
  • زنجیر: ایتالیایی
  • وزن: 5/5 گرم
  • وزن زنجیر: 1/8 گرم
معرفی اجمالی محصول

نیم ست نقره مدل تاج کدN036

نيم ست نقره مدل تاج که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل تایلندی است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست منحصر و خاص است و با روکش طلای سفیدی مزین شده است.این محصول مناسب بانوان در هر رده سنی میباشد همچنین زنجیر ایتالیایی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. قیمت این نیم ست مناسب به نظر می‌رسد.

توضیحات

نیم ست نقره مدل تاج که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل تایلندی است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست منحصر و خاص است و با روکش طلای سفیدی مزین شده است.این محصول مناسب بانوان در هر رده سنی میباشد همچنین زنجیر ایتالیایی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. قیمت این نیم ست مناسب به نظر می‌رسد.

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت قبل از خرید از طریق سایت حتما از موجود بودن محصول
از طریق واتس ا
پ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید  

whatsApp_Lamya

 

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.

نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

نیم ست نقره مدل تاج

 

 

نیم ست نقره مدل تاج در لمیا

مشخصات:

نقره عیار ٩٢۵ تایلندی

مدل نیم ست تاج

روکش طلاسفید

دارای زنجیر ایتالیایی

وزن: ۵/۵گرم

وزن زنجیر١/٨ گرم

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

 

توسط فروشگاه لمیا

از 3 روز

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

 

نقاط قوت
  • طراحی خاص
  • استحکام مناسب
  • زنجیر ایتالیایی
طراحی 75/100
کیفیت ساخت 80/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 75/100

توضیحات تکمیلی

پلاک دارد
روکش طلا سفید
نگین دارد
مناسب برای خانم ها
قفل دارد
عیار 925
جنس نقره
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

انگشتر نقره مدل ماکان عقیق انیکس کد A:004
۲,۰۲۸,۶۰۳ تومان

عیار این محصول 925 میباشد و محصولی زیبا و شکیل است. طراحی این محصول منحصر و خاص است. رکاب طراحی شده همراه با نگین به کاربرده شده تلفیق زیبایی را آفریده است. طرح این انگشتر ، کلاسیک بوده و بسیار زیبا جلوه میکند. این محصول با این طراحی برای اقرادی که علاقه به انگشتر های نقره کلاسیک دارند مناسب است. قیمت این محصول مناسب به نظر می‌رسد.

دستبند نقره مدل ژاکلین روکش رزگلد کدD067
۱,۹۹۲,۹۱۱ تومان

دستبند نقره مدل ژاکلین روکش رزگلد کدD067، با عیار 925 تایلندی با طرح چشم نظر فلاور. طراحی این دست بند زنانه فلاور بوده و طرحی از چشم نظر قسمت بیروینی دستبند قرار دارد. نگین های دستبند ژاکلین بارفتن اتریشی است و روکشی رز گلد بر روی نقره آن کشیده شده است. ( در روکش رزگلد ماندگاری رنگ پایین است و در کوتاه مدت- 3ماه یا یکسال-  رنگ آن تغیر میکند). از مزایای مهم و کاربردی دستبند نقره مدل ژاکلین که میتوان به آن اشاره کرد قفل به کاربرده شده در آن است که اصطلاحا قفل کراواتی یا آسانسوری گفته میشود و مشکل سایزبندی را به راحتی حل کرده است. اگر قصد خرید یک هدیه برای عزیزان خود را دارید دستبند نقره ژاکلین انتخاب خوب و مناسبی است که با توجه به وزن نسبتا کم و قیمت مناسب میتواند جوابگوی شما باشد. وزن این دستبند 7.7 گرم است. این دستبند برای دختران جوان تا میانسال از 15 تا 45 سال مناسب تر است.

سرویس زنانه مدل ون کلیف سفید کد ST020
۳,۱۹۷,۷۰۰ تومان

سرویس زنانه مدل ون کلیف سفید کد ST020، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار و ساخت کشور چین و در مدل شبدر چهار برگ برند معروف ون کلیف است. این طرح، از طرح های محبوب این برند گرانقیمت است که توسط کشورهای دیگر نیز باز طراحی و ساخته شده است. شاید بتوان گفت زیباترین و محبوب‌ترین طرح جواهرات برند ون کلیف کالکشن زیبا و جذاب الحمرا است. این طرح بی‌نظیر از طراحی گل شبدر 4 برگ و طاق نمای کاخ الحمرا در اسپانیا الهام گرفته شده است و در طراحی آن نگین‌های جواهر و سنگ‌های قیمتی با ظرافت خاصی به کار رفته است.

نیم ست نقره زنانه مدل یاقوت سرخ کد : N003
۴,۳۲۲,۵۰۰ تومان

نیم ست نقره زنانه مدل یاقوت سرخ ، عیار این محصول 925 میباشد و بسیار محصولی زیبا و شکیل است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره و یک حلقه میباشد. طراحی این نیم ست مدل یاقوت سرخ نام دارد . این محصول نیز با روکش طلا سفید و نگین مارکیز فلاور اتریشی مزین شده است. این محصول با این طراحی برای افرادی با صورت کشیده وبیضی شکل و همچنین افرادی با قد متوسط وبلند مناسب تر است. زنجیر ایتالیایی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. طراحی این نیم ست بسیار زیبا ومنحصر به فرد است و دارای وزن بالا واستحکام مناسب و یکی از محصولات پرفروش این فروشگاه میباشد.

ناموجود
نیم ست نقره مدل برگ کدN017
ناموجود

نیم ست نقره مدل برگ :

با عیار 925 ساخته شده و محصولی زیبا و شکیل است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک و به همراه دو گوشواره و یک انگشتر میباشد .

طراحی این نیم ست به صورت برگ میباشد و این طرح بر روی پلاک ، گوشواره ها و انگشتر اجرا شده است. این نیم ست برای افرادی که به طراحی های نا متقارن علاقه مند اند توصیه میشود و افرادی که صورتی بیضی شکل دارند مناسب تر است . قابل ذکر است زنجیر این نیم ست ایتالیایی بوده که این از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. قیمت این نیم ست با توجه به اینکه سه محصول را شامل میشود مناسب است و انتخاب خوبی برای افرادی است که دنبال جواهراتی هستند که نامتقارن هستند .

دستبند نقره تایلندی مدل بافت  کد: D003
۸,۶۰۵,۴۴۰ تومان

دستبند نقره تایلندی مدل بافت، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار تایلندی ساخته شده در عین سادگی بسیار شیک و پر زرق و برق است و میتواند نظرات را به سمت خود جلب کند. این دستبند زیبا که به صورت دستی و مدل بافت طراحی شده و در دست بسیار زیبا از وزن بالایی برخوردار است. این محصول اسپرت بوده و برای خانم ها و آقایان قابل استفاده است. اگر قصد تهیه هدیه برای عزیزان خود را دارید این دستبند نیز گزینه مناسبی است و ما به شما این دستبند زیبا و شکیل را پیشنهاد میکنیم.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

ناموجود
نیم ست نقره طرح سنتی مارکازیت سیاه قلم کدN020
ناموجود

نیم ست نقره طرح سنتی مارکازیت سیاه قلم که با عیار 925 ساخته شده و محصولی زیبا و شکیل است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست به صورت سنتی و با مارکازیت سیاه قلم میباشد که طرفدان خاص خود را دارد. نیم ست این محصول به علت طراحی خاص خود میتواند نظر بسیاری از سخت پسندان را جلب کند . طراحی سنتی آن منحصر به فرد است و جلوه بصری بسیار زیبایی را به این جواهرات داده است. قیمت این نیم ست در مقابل زیبایی آن مناسب به نظر می‌رسد و انتخاب خوبی برای افرادی است که میخواهند هدیه ای خاص را به عزیزان خود بدهند.

ناموجود
 نیم ست نقره مدل چشم نظر کوچک کدN027
ناموجود

 نیم ست نقره مدل چشم نظر کوچک نگین اتریشی که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. نگین های این نیم ست اتریشی است. طراحی این محصول طرح چشم نظر در سایز دایره کوچک میباشد روکشی از طلای سفید روی نقره  آن قرار گرفته و با یک زنجیر ایتالیایی این نیم ست کامل‌تر می شود. طراحی این محصول برای بانوان جوان و افرادی که علاقه مند به زیورآلات طرح چشم نظر می باشند مناسب است.

 نیم ست نقره زنانه مدل جواهر افروز  کدN033
۴,۰۸۰,۲۵۰ تومان

 نیم ست نقره زنانه مدل جواهر افروز نگین طرح زمرد که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک، یک جفت گوشواره و یک انگشتر زیبا میباشد. نگین های این نیم طرح زمرد است. طراحی این محصول یه صورت جواهر کلاسیک با نگین زمرد در مرکز است و با روکشی از طلا سفید مزین شده است. زنجیر ایتالیایی این نیم ست یکی دیگر از نقاط قوت این محصول است. این نیم ست از محصولات زیبایی میباشد که برای بسیاری از خانم های جوان و میان سال مناسب میباشد. اگر قصد تهیه هدیه برای عزیزان خود را دارید این نیم ست میتواند گزینه خوبی باشد.

 نیم ست نقره مدل جواهر هربانو کدN034
۵,۴۷۲,۰۰۰ تومان

 نیم ست نقره مدل جواهر هربانو نگین طرح یاقوت کبود که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک، یک جفت گوشواره و یک انگشتر زیبا میباشد. نگین های این نیم طرح یاقوت کبود است. طراحی این محصول یه صورت جواهر کلاسیک با نگین یاقوت کبود در مرکز و اطراف آن نگین های اتمی است و با روکشی از طلا سفید مزین شده است. زنجیر ایتالیایی این نیم ست یکی دیگر از نقاط قوت این محصول است. این نیم ست از محصولات زیبایی میباشد که برای بسیاری از خانم های جوان و میان سال مناسب میباشد. اگر قصد تهیه هدیه برای عزیزان خود را دارید این نیم ست میتواند گزینه خوبی باشد.