دستبند نقره طرح فلاور بی نهایت کد:D027

دستبند نقره طرح فلاور بی نهایت

ناموجود

قیمت: ۱,۸۰۲,۵۳۷ تومان

موجودی: ناموجود

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • قفل: کراواتی
  • عیار: 925
  • روکش: رزگلد
  • وزن: 6/0 گرم
معرفی اجمالی محصول

دستبند نقره طرح فلاور بی نهایت کد:D027

دستبند نقره طرح فلاور بی نهایت با عیار 925 و روکش رزگلد ساخته شده است. بسیار زیبا خوش دست وچشم نواز است . نگین های اتریشی این محصول در رنگهای مجذوب کننده و زیبایی است. همچنین مدل قفل این محصول از نوع کراواتی بوده که مشکل سایز بندی را تاحد زیادی برطرف کرده است .دستبند نقره طرح فلاور بی نهایت جز پرفروش ترین محصولات این فروشگاه میباشد.

توضیحات

دستبند نقره طرح فلاور بی نهایت با عیار 925 و روکش رزگلد ساخته شده است. بسیار زیبا خوش دست وچشم نواز است . نگین های اتریشی این محصول در رنگهای مجذوب کننده و زیبایی است. همچنین مدل قفل این محصول از نوع کراواتی بوده که مشکل سایز بندی را تاحد زیادی برطرف کرده است .این محصول جز پرفروش ترین محصولات این فروشگاه میباشد.

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.

نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

 

دستبند نقره طرح فلاور بی نهایت در لمیا

مشخصات:

نقره: عیار ٩٢۵ تایلندی

روکش رزگلد

مدل قفل کراواتی

وزن: ۶/٠گرم

نگین اتریشی

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

توسط فروشگاه لمیا

از 3 روز

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

نقاط قوت
  • طراحی زیبا وظریف
  • قفل کراواتی (مناسب برای تمامی سایزها)
نقاط ضعف
  • از بین رفتن روکش رزگلد و نمایان شدن رنگ خود نقره بعد از مدت زمان طولانی
طراحی 75/100
کیفیت ساخت 85/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 75/100

توضیحات تکمیلی

جنس نقره
عیار 925
قفل دارد
نگین دارد
مناسب برای خانم ها
روکش رز گلد
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

زنجیر نقره ایتالیایی مدل ونیزی 3mil کدG104
۳,۴۰۲,۲۴۳ تومان

زنجیر نقره ایتالیایی مدل ونیزی 3mil کدG104، با عیار 925 نقره ایتالیا ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . این زنجیر  زیبا، طرح ونیزی است که بسیار زیبا و چشم نواز است. زنجیر ونیزی یک زنجیر نسبتا ظریف است که به تنهایی یا همراه با پلاک قابل استفاده است. این زنجیر ساخت ایتالیا و از نقره عیار 925 ساخته شده و در اوج سادگی بسیار زیباست.

این زنجیر برای آقایانی که به زنجیر های ساده و شیک علاقه مند هستند مناسب است و می توان از آن به تنهایی و یا به همراه یک پلاک و به صورت روزمره در ورزش، محل کار و یا مهمانی استفاده کرد. زنجیر نقره ایتالیا مدل ونیزی برای آقایان در رده سنی 18 تا 60 سال مناسب است. ضخامت این زنجیر 3 میلی متر، سایز آن 60 سانتی متر و وزن آن 18.48  گرم است.

گوشواره نقره مدل کروات کد E016
۱,۲۱۱,۸۷۹ تومان

گوشواره نقره مدل کروات کد E016 ، با عیار 925 که ساخت کشور چین می باشد. این گوشواره طرح آویز  بلند دارد و زیبا و جذاب به نظر می رسد که میتواند برای هر گروه سنی مناسب باشد. طراحی این گوشواره به صورت کروات است که روکشی از  طلاسفید بر روی این محصول چینی کشیده شده است. با توجه به طراحی اسپرتی که آویز این گوشواره نقره دارد، دختران جوان تا زنان میانسال میتوانند از این گوشواره استفاده کنند . خانم های رده سنی 20 تا 55 سال برای استفاده از این گوشواره نقره مناسب هستند.

ناموجود
دستبند نقره زنانه مدل هانگو کد D052
ناموجود

دستبند نقره زنانه مدل هانگو کد D052، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار تایلندی ساخته شده در عین سادگی بسیار شیک و پر زرق و برق است و میتواند نظرات را به سمت خود جلب کند. این دستبند زیبا و ساده با نگین های میکرو سیتینگ اتریشی مزین شده و روکشی از طلا سفید را بر روی خود دارد. از نظر طراحی بسیار زیبا بوده و سادگی و قدرت را با هم دارد. طراحی این محصول به این صورت است که دانه های به شکل مستطیل تو خالی توسط دانه های مستطیلی نگین دار به هم متصل شده اند و بسیار ساده و شیک است . این دستبند برای خانم ها از 25 تا 50 سال مناسب است. همنچنین خانم هایی که دست های لاغری دارند در استفاده از این نوع دستبند و ست کرن آن با فرم بدنشان ظرفیت های بیشتری دارند.  وزن این دستبند زنانه 12.3 گرم است.

ناموجود
نیم ست نقره مدل پروانه   کد:N037
ناموجود

نیم ست نقره مدل پروانه که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل تایلندی است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست منحصر و خاص است و با روکش طلای سفیدی مزین شده است.این محصول مناسب بانوان در رده سنی جوان ونوجوان مناسب تر میباشد همچنین زنجیر ایتالیایی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. قیمت این نیم ست مناسب به نظر می‌رسد.

گردنبند نقره مدل تنیس کدG113
۳,۵۱۸,۹۶۶ تومان

گردنبند نقره مدل تنیس کدG113، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار و ساخت کشور چین و در مدل تنیسی است.  به تمامی گردنبند هایی که از یک تک‌ردیف الماس یا شبه الماس و یا دیگر سنگ‌های گرانبها که به صورت نواری در کنار هم چیده شده‌اند، مدل تنیس می‌گویند. این گردنبند ها در حال حاضر دارای قفل‌های محکم هستند تا از هر گونه باز شدن احتمالی قفلشان پیشگیری شود.

زنجیر نقره ترکیه مدل کارتیه 5m کدG066
۱,۹۶۹,۰۵۷ تومان

زنجیر نقره ترکیه مدل کارتیه5m کدG066، با عیار 925 نقره ترکیه ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . این زنجیر  پرطرفدارو کلاسیک اما به روز ، طرح کارتیه است که بسیار زیبا و چشم نواز است. در مدل کورب یا کارتیه ( در ایران به نام کارتیه شناخته میشود) دانه های زنجیر حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل داده اند. این زنجیر دارای دانه های هم اندازه بوده که به یکدیگر قلاب شده اند و با قرار گرفتن زنجیر بر روی سطحی صاف، زنجیر مذکور حالتی مسطح خواهد داشت و برای ساخت زیورآلات با طراحی مسطح مورد استفاده قرار می گیرد.

این زنجیر برای آقایانی که به زنجیر های کلاسیک اما به روز علاقه مند هستند مناسب است و میتوان از آن به صورت روزمره در ورزش، محل کار و یا مهمانی استفاده کرد. زنجیر نقره ترکیه با هم نوع های ایتالیایی خود تفاوت زیادی در کیفیت ندارد و تفاوت اصلی آنها در تراش های روی نقره است . این زنجیر برای آقایان در رده سنی 25 تا 55 سال مناسب است . ضخامت این زنجیر 5 میلی متر ، سایز آن 50 سانتی متر و وزن آن 12.7 گرم است و جزو زنجیرهای سبک محسوب میشود.

زنجیر های مدل کارتیه در سایز های دیگر نیز موجود است که برای اطلاع از اندازه های دیگر میتوانید از طریق واتس آپ و یا تلگرام با گالری نقره لمیا تماس بگیرید.

 

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

دستبند نقره زنانه نگین فیروزه مدل فلاور کدD015
۲,۴۰۳,۳۸۶ تومان

دستبند نقره زنانه نگین فیروزه مدل فلاور با عیار 925 تایلندی که با روکش طلاسفید و نگین بسیار زیبای بارفَتَن فیروزه اتریشی مزین شده است این محصول بسیار زیبا وچشم نواز می باشد . این دستبند به دلیل طراحی زیبا ونگین های به کاربرده شده طرفداران زیادی راه مجذوب خود کرده است.این محصول مناسب بانوان در رده سنی جوان تا میانسال است.

ناموجود
دستبند نقره مدل پرنس  کد:D026
ناموجود

دستبند نقره مدل پرنس با عیار 925 و روکش طلاسفید ساخته شده است. بسیار زیبا خوش دست وچشم نواز است . نگین های این محصول در رنگهای مجذوب کننده و زیبایی است که توجه بسیاری را جلب کرده است.این دستبند برای بانوان با رنگ پوست گندمی و روشن مناسب تر بوده و همچنین قابل استفاده برای سنین جوان تا میانسال کیباشد.  این محصول دارای قفل مستحکم و همچنین ثابت بوده و پیش از سفارش لازم است که سایز واقعی دست اعلام شده وسپس سفارش صورت گیرد.

دستبند نقره زنانه نگین طرح یاقوت کدD016
۴,۴۸۳,۲۰۰ تومان

دستبند نقره زنانه نگین طرح یاقوت با عیار 925 تایلندی مدل اشک که با روکش طلاسفید و نگین بسیار زیبای طرح یاقوت مزین شده است این محصول بسیار زیبا وچشم نواز می باشد . این دستبند به دلیل طراحی زیبا ونگین های به کاربرده شده طرفداران زیادی راه مجذوب خود کرده است.این محصول مناسب بانوان در رده سنی جوان تا میانسال است.

ناموجود
دستبند نقره مدل بینهایت نگین بارفَتَن فیروزه کدD021
ناموجود

دستبند نقره طرح پروانه نگین بارفَتَن فیروزه روکش طلا سفید دستبند زیبایی است که یا نگین بارفَتَن اتریشی فیروزه و روکش طلا سفید مزین شده و در دست زیبا است. آویز طرح پروانه آن که با نگین بارفَتَن فیروزه پوشیده شده و به همراه روکش طلای سفیدی که بر روی نقره این محصول کار شده جلوه زیبایی را به کار داده است که بسیاری از طرفداران طلا را نیز مجذوب خود میکند. این دستبند برای دختران جوان پیشنهاد میشود.این دستبند ساده اما شیک برای افرادی که قصد هدیه به عزیزان خود را دارند نیز انتخاب خوبی است.