دستبندنقره ریزنقش نگین اتریشی کد:D028

دستبندنقره ریزنقش نگین اتریشی

ناموجود

قیمت: ۱,۷۵۴,۹۴۷ تومان

موجودی: ناموجود

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • عیار: 925
  • قفل: کراواتی
  • وزن: 5/6 گرم
  • روکش: طلاسفید
معرفی اجمالی محصول

دستبندنقره ریزنقش نگین اتریشی کد:D028

دستبندنقره ریزنقش نگین اتریشی با عیار 925 و روکش طلا سفید ساخته شده است. بسیار زیبا خوش دست وچشم نواز است . نگین های اتریشی این محصول در رنگهای مجذوب کننده و زیبایی است. همچنین مدل قفل این محصول از نوع کراواتی بوده که مشکل سایز بندی را تاحد زیادی برطرف کرده است .دستبند نقره نگین قفل کرواتی جز پرفروش ترین محصولات این فروشگاه میباشد.

توضیحات

دستبندنقره ریزنقش نگین اتریشی با عیار 925 و روکش طلا سفید ساخته شده است. بسیار زیبا خوش دست وچشم نواز است . نگین های اتریشی این محصول در رنگهای مجذوب کننده و زیبایی است. همچنین مدل قفل این محصول از نوع کراواتی بوده که مشکل سایز بندی را تاحد زیادی برطرف کرده است .دستبند نقره نگین قفل کرواتی جز پرفروش ترین محصولات این فروشگاه میباشد.

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.

نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

دستبندنقره ریزنقش نگین اتریشی

دستبندنقره ریزنقش نگین اتریشی در لمیا

مشخصات:

نقره: عیار ٩٢۵ تایلندی

روکش طلاسفید

مدل قفل کراواتی

وزن: ۵/۶گرم

نگین اتریشی

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

توسط فروشگاه لمیا

از 3 روز

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

نقاط قوت
  • طراحی بسیار زیبا و ظریف و در عین حال مستحکم
  • قفل کراواتی (مناسب برای تمامی سایزها)
  • نگین اتریشی
طراحی 90/100
کیفیت ساخت 90/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 90/100

توضیحات تکمیلی

جنس نقره
روکش طلا سفید
عیار 925
قفل دارد
مناسب برای خانم ها
نگین دارد
نوع _ دستبند زنجیری
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

دستبند نقره ایتالیا کارتیه F-5m کد D075
۲,۶۸۶,۱۳۵ تومان

دستبند نقره ایتالیا کارتیه F-5m کد D075، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار ایتالیایی ساخته شده در عین سادگی بسیار شیک و پر زرق و برق است. طراحی دستبند کارتیه بسیار زیبا بوده و تلفیقی از سادگی و قدرت میباشد. این محصول به سبک کارتیه تخت طراحی شده که دانه های آن حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل میدهند و روکشی از طلا سفید بر روی آن کشیده شده است. زنجیر های مدل کارتیه از انواع طرح های کلاسیک و بسیار پر فروش میباشد که بسیاری از نسل ها از این نوع طراحی در انتخاب نوع دستبند و زنجیر خود استفاده کرده اند. دستبند کارتیه برای آقایان از 30 تا 55 سال مناسب است. آقایانی که میخواهند یک دستبند اسپرت داشته و به صورت روزمره از آن استفاده کنند میتوانند به دنبال این دستبند باشند. ضخامت این دستبند 5 میلی متر ، سایز آن 21 سانتی متر و وزن آن 12.6 گرم است. رنگ آن ثابت بوده و حساسیت ندارد.

دستبند نقره مدل جورجو طرح دیپلمات کد D074
۳,۰۹۱,۱۸۷ تومان

دستبند نقره مدل جورجو طرح دیپلمات کد D074، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار ایتالیایی ساخته شده در عین سادگی بسیار شیک و پر زرق و برق است. طراحی دستبند جورجو بسیار زیبا بوده و تلفیقی از سادگی و قدرت میباشد. این محصول به سبک لنگر کشتی که در ایران بیشتر به اسم دیپلمات شناخته می‌شود طراحی شده که دانه های آن به سبک لنگر کشتی درون هم رفته و زنجیر را تشکیل میدهند . روی این دستبند ایتالیایی روکشی از طلا سفید کشیده شده تا استحکام و زیبایی بیشتری را به آن منتقل کند. زنجیر های مدل دیپلمات از انواع طرح های کلاسیک و شناخته شده و تقریبا پر طرفدار میباشد که بسیاری از نسل ها از این نوع طراحی در انتخاب نوع دستبند و زنجیر خود استفاده کرده اند. دستبند جورجو  برای آقایان از 24 تا 55 سال مناسب است. آقایانی که میخواهند یک دستبند اسپرت داشته و به صورت روزمره از آن استفاده کنند میتوانند به دنبال این دستبند باشند. وزن این دستبند مردانه 14.5 گرم است. رنگ آن ثابت بوده و حساسیت ندارد.

ناموجود
نیم ست دو قلب سواروسکی کد N112
ناموجود

نیم ست دو قلب سواروسکی کد N112، با عیار 925 ساخته شده و شکیل و زیبا است. طراحی گردنبند این نیم ست زیبا به شکل دو قلب است. یک قلب از کریستال های سواروسکی که در قسمت بالایی آن یه قلب نقره ای قرار دارد و بدنه نقره آن یا روکشی از طلا سفید مزین شده است. همچنین گوشواره های این نیم ست به صورت قلب می باشد. طراحی این محصول کاملا مدرن و بروز است و از طراحی و سبک های خاص سواروسکی میباشد.  سواروسکی از معروفترین و برترین شرکت های طراحی جواهرات کریستال و ساعت میباشد که مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. ما در گالری نقره لمیا برخی از محصولات این برند را برای شما مشتریان عزیز در معرض فروش قرار داده ایم. این محصول با نقره 925 چینی ساخته شده و وزن آن 9.9 گرم است و برای دختران جوان تا زنان میانسال در گروه سنی 15 تا 40 سال مناسب میباشد. اگر از افرادی هستید که به جواهرات طرح کریستال علاقه مند هستید و یا یک جواهر زیبا و خاص را دوست داشته و در مراسم و مهمانی ها استفاده میکنید ، استفاده از این نیم ست زنانه میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

شایان ذکر است کریستال های swarovski در نور های مختلف رنگ های مختلفی را به نمایش میگذارد پس اگر با تغییر رنگ در عکس های مختلف مواجه شدید بدین علت است.

سرویس نقره زنانه مدل ورونا کد ST009
۸,۵۵۸,۵۵۰ تومان

سرویس نقره زنانه مدل ورونا کد ST009 عیار این محصول 925 میباشد و محصولی زیبا و شکیل است. سرویس ورونا (Verona) شامل یک گردنبند به همراه دو گوشواره و یک دستبند زیبا و شکیل است . نوع گوشواره های این سرویس به صورت میخی بوده و حساسیت زا نیست. طراحی این سرویس بسیار زیبا و به روز بوده است. این محصول نیز با روکشی از طلا سفید و نگین های اتریشی تزئین شده است. سرویس نقره مدل ورونا با طراحی خاصی که دارد میتواند هر فردی را شیفته خود کند و اگر قصد دارید در یک مهمانی با جواهرات خاص و زیبا بدرخشید این سرویس میتواند در کنار زیبایی حس خاص بودن را به شما بدهد. این سرویس برای خانم های جوان تا میانسال در گروه سنی 30 تا 55 سال مناسب تر است . وزن سرویس ورونا 42.9 گرم است.

ناموجود
گردنبند نقره مدل چشم نظر آبی با روکش طلاسفید کدG011
ناموجود

گردنبند نقره مدل چشم نظر آبی با روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل است که شامل یک گردنبند و پلاک است. این محصول نیز با روکش طلای سفیدی مزین شده است. نگین بر روی آن نیز بارفَتَن اتریشی است . طراحی این گردنبند، چشم نظر آبی میباشد.  آبی، رنگ قالب این محصول است. گردنبند نقره مدل چشم نظر آبی با این طراحی مورد توجه افرادی است که به انرژی های اطراف خیلی اهمیت داده و خواهان دفع انرژی های منفی حول خود هستند. قیمت آن نیز مناسب به نظر می‌رسد.

دستبند نقره ایتالیا کارتیه F-8m کد D076
۳,۰۹۱,۱۸۷ تومان

دستبند نقره ایتالیا کارتیه F-8m کد D076، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار ایتالیایی ساخته شده در عین سادگی بسیار شیک و پر زرق و برق است. طراحی دستبند کارتیه بسیار زیبا بوده و تلفیقی از سادگی و قدرت میباشد. این محصول به سبک کارتیه تخت طراحی شده که دانه های آن حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل میدهند و روکشی از طلا سفید بر روی آن کشیده شده است. زنجیر های مدل کارتیه از انواع طرح های کلاسیک و بسیار پر فروش میباشد که بسیاری از نسل ها از این نوع طراحی در انتخاب نوع دستبند و زنجیر خود استفاده کرده اند. دستبند کارتیه برای آقایان از 30 تا 55 سال مناسب است. آقایانی که میخواهند یک دستبند اسپرت داشته و به صورت روزمره از آن استفاده کنند میتوانند به دنبال این دستبند باشند. ضخامت این دستبند 8 میلی متر ، سایز آن 21 سانتی متر و وزن آن 14.5 گرم است. رنگ آن ثابت بوده و حساسیت ندارد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

ناموجود
دستبند نقره مدل بینهایت روکش رزگلد کدD031
ناموجود

دستبند نقره مدل بینهایت روکش رزگلد یکی از زیبا ترین دستبندهای این فروشگاه میباشد . این محصول با عیار 925 ساخته شده و طرح آن بی نهایت است که با روکش رز گلد مزین شده است. یکی از مزایای مهم و کاربردی دستبند نقره مدل بینهایت روکش رزگلد که میتوان به آن اشاره کرد قفل به کاربرده شده در آن است که اصطلاحا قفل کراواتی گفته میشود که مشکل سایزبندی را به راحتی حل کرده است.

دستبند نقره زنانه نگین طرح یاقوت کدD016
۴,۴۸۳,۲۰۰ تومان

دستبند نقره زنانه نگین طرح یاقوت با عیار 925 تایلندی مدل اشک که با روکش طلاسفید و نگین بسیار زیبای طرح یاقوت مزین شده است این محصول بسیار زیبا وچشم نواز می باشد . این دستبند به دلیل طراحی زیبا ونگین های به کاربرده شده طرفداران زیادی راه مجذوب خود کرده است.این محصول مناسب بانوان در رده سنی جوان تا میانسال است.

ناموجود
دستبند نقره طرح فلاور بی نهایت  کد:D027
ناموجود

دستبند نقره طرح فلاور بی نهایت با عیار 925 و روکش رزگلد ساخته شده است. بسیار زیبا خوش دست وچشم نواز است . نگین های اتریشی این محصول در رنگهای مجذوب کننده و زیبایی است. همچنین مدل قفل این محصول از نوع کراواتی بوده که مشکل سایز بندی را تاحد زیادی برطرف کرده است .دستبند نقره طرح فلاور بی نهایت جز پرفروش ترین محصولات این فروشگاه میباشد.

دستبند نقره ریزنقش رزگلد نگین اتریشی کد:D029
۱,۸۱۴,۴۴۴ تومان

دستبند نقره ریزنقش رزگلد نگین اتریشی کد:D029

دستبند نقره ریزنقش رزگلد نگین اتریشی با عیار 925 و روکش رزگلد ساخته شده است. بسیار زیبا خوش دست وچشم نواز است . نگین های اتریشی این محصول در رنگهای مجذوب کننده و زیبایی است. همچنین مدل قفل این محصول از نوع کراواتی بوده که مشکل سایز بندی را تاحد زیادی برطرف کرده است .دستبند نقره نگین قفل کرواتی جز پرفروش ترین محصولات این فروشگاه میباشد.