دستبند نقره مدل بینهایت روکش رزگلد کدD031

دستبند , نقره , قفل , کراواتی

ناموجود

قیمت: ۱,۴۵۷,۴۹۹ تومان

موجودی: ناموجود

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • روکش: رزگلد
  • عیار: 925
  • قفل: کراواتی
  • وزن: 5/4 گرم
معرفی اجمالی محصول

دستبند نقره مدل بینهایت روکش رزگلد کدD031

دستبند نقره مدل بینهایت روكش رزگلد یکی از زیبا ترین دستبندهای این فروشگاه میباشد . این محصول با عیار 925 ساخته شده و طرح آن بی نهایت است که با روکش رز گلد مزین شده است. یکی از مزایای مهم و کاربردی دستبند نقره مدل بینهایت روكش رزگلد که میتوان به آن اشاره کرد قفل به کاربرده شده در آن است که اصطلاحا قفل کراواتی گفته میشود که مشکل سایزبندی را به راحتی حل کرده است.

توضیحات

دستبند نقره مدل بینهایت روکش رزگلد کدD031

یکی از زیبا ترین دستبندهای این فروشگاه میباشد . این محصول با عیار 925 ساخته شده و طرح آن بی نهایت است که با روکش رز گلد مزین شده است. یکی از مزایای مهم و کاربردی دستبند نقره مدل بینهایت روکش رزگلد که میتوان به آن اشاره کرد قفل به کاربرده شده در آن است که اصطلاحا قفل کراواتی گفته میشود که مشکل سایزبندی را به راحتی حل کرده است.

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.

نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

دستبند نقره مدل بینهایت روکش رز گلد در لمیا

 

 

دستبند نقره مدل بینهایت روکش رزگلد

دستبند نقره مدل قفل کراواتی در لمیا

مشخصات :

نقره عیار ٩٢۵ تایلندی

روکش رزگلد

بسیار زیبا و خوش دست

مدل قفل کراواتی

طرح بی نهایت

وزن: ۵/۴ گرم

 

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

 

 

 

توسط فروشگاه لمیا

از 3 روز

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

نقاط قوت
  • طراحی زیبا وظریف
  • قفل کراواتی ( مناسب برای تمامی سایزها)
نقاط ضعف
  • از بین رفتن روکش رزگلد و نمایان شدن رنگ خود نقره بعد از مدت زمان طولانی
طراحی 75/100
کیفیت ساخت 75/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 80/100

توضیحات تکمیلی

پلاک دارد, ندارد
جنس نقره
روکش رز گلد
عیار 925
نگین دارد
مناسب برای خانم ها
نوع _ دستبند زنجیری
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

دستبند نقره نگین دار طرح یاقوت کدD014
۲,۰۴۰,۰۰۰ تومان

دستبند نقره نگین دار طرح یاقوت از دستبند های زیبایی است که یا نگین طرح یاغوت و روکش طلا سفید مزین شده و در دست بسیار زیبا جلوه میکند. روکش طلای روی این انگشتر جلوه زیبایی را به کار داده است که بسیاری از طرفداران طلا را نیز مجذوب خود میکند.

ناموجود
نیم ست نقره مدل قلب نگین صدفی کدN011
ناموجود

نیم ست نقره مدل قلب نگین صدفی روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست به صورت قلب میباشد که نگین صدفی نیز داخل آن را فرا گرفته است و با روکش طلای سفیدی مزین شده است. این محصول با این طراحی برای اقرادی با صورت گرد ، بیضی شکل و اندامی لاغر و همچنین افرادی با قد متوسط و کوتاه مناسب تر است. همچنین گروه سنی دختران جوان نیز مخاطبین این طراحی میباشند. زنجیر ایتالیایی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد.

 

ناموجود
نیم ست نقره مدل چیا کد N055
ناموجود

نیم ست نقره مدل چیا کد N055 روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل تایلندی است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست به شکل حرف C انگلیسی میباشد که با نگین های مارکیز و میکرو تزئین شده است و روکش طلای سفیدی روی آن قرار گرفته است. این محصول با این طراحی برای افرادی با صورت گرد و اندامی لاغر و همچنین افرادی با قد متوسط و بلند قد مناسب است. زنجیر ایتالیایی طرح خاویاری این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. نیم ست نقره مدل چیا برای دختران 20 تا 35 سال مناسب است . قیمت این نیم ست مناسب به نظر می‌رسد.

گردنبند نقره مدل آلیشان کد G043
۱,۱۳۸,۳۶۲ تومان

گردنبند نقره مدل آلیشان کد G043 با روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل است که شامل یک گردنبند و پلاک است. این محصول ترکیه ای بوده و با روکش طلای سفیدی مزین شده است. نگین روی این گردنبند بارفتن اتریشی است . طراحی گردنبند آکمان ، پرنس میباشد. دایره ای متشکل از نگین های بارفتن اتریشی در رنگ های متفاوت . ترکیبی از رنگ های سفید ، آبی آسمانی و سرخ کبود و زرد طلای رنگ های تشکیل دهنده این محصول است که جلوه بصری زیبایی دارد. طراحی این محصول مناسب افرادی است که روحیه شادی داشته و از مدل های شاد و پر زرق و برق استقبال میکنند. وزن این گردنبند 3.9 گرم است و برای دختران جوان مناسب تر است. این گردنبند با این وزن کم برای استفاده روزانه مناسب بوده و تغییر رنگ و حساسیت نیز ندارد.

ناموجود
دستبند نقره دست ساز مدل بافت کدD025
ناموجود

دستبند نقره دست ساز مدل بافت، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار تایلندی ساخته شده در عین سادگی بسیار شیک و پر زرق و برق است و میتواند نظرات را به سمت خود جلب کند. این دستبند زیبا که به صورت دستی و مدل بافت طراحی شده و در دست بسیار زیبا است. این محصول اسپرت بوده و برای خانم ها و آقایان قابل استفاده است. اگر قصد تهیه هدیه برای عزیزان خود را دارید این دستبند نیز گزینه مناسبی است و ما به شما این دستبند زیبا و شکیل را پیشنهاد میکنیم.

ناموجود
گردنبند سواروسکی شاخه گل کد G065
ناموجود

گردنبند سواروسکی شاخه گل کد G065 با عیار 925 ساخته شده و شکیل و زیبا است.  طراحی این گردنبند زیبا و مدرن بوده به شکل یک شاخه گل است. شاخه گلی از جنس نقره که کرستال رنگی سواروفسکی در مرکز این گل قرار دارد و روکشی از طلا سفید قسمت های نقره این گردنبند را فرا گرفته است. طراحی این محصول کاملا مدرن و بروز است و از طراحی و سبک های خاص سواروسکی میباشد.  برند این گردنبند از معروفترین و برترین شرکت های طراحی جواهرات کریستال و ساعت میباشد که در کشور عزیزمان ایران نیز نمایندگی هایی را داشته و مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. ما در گالری نقره لمیا برخی از محصولات پرفروش این برند را برای شما مشتریان عزیز در معرض فروش قرار داده ایم. این محصول با نقره 925 تایلندی ساخته شده و وزن آن 6.3 گرم است و برای دختران جوان تا زنان میانسال در گروه سنی 18 تا 45 سال مناسب میباشد. اگر از افرادی هستید که به دنبال خرید جواهرات برند هستید و یا یک جواهر زیبا و خاص را دوست داشته و در مراسم و مهمانی ها استفاده میکنید ، استفاده از این گردنبند میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

دستبند نگین مدل پرنس روکش رزگلد کد:D030
۷,۵۴۸,۲۴۹ تومان

دستبند نگین مدل پرنس روکش رزگلد با نقره عیار 925 ساخته شده است. بسیار زیبا خوش دست وچشم نواز است . این محصول با روکش رزگلد و استفاده از نگین های رنگی زیاد، ترکیب رنگ های جذابی را ایجاد کرده و توانسته توجه بسیاری را به خود جلب کند. این محصول از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است و برای افرادی که میخواهند در یک مهمانی تک باشند متاسب است.

دستبند نقره ریزنقش رزگلد نگین اتریشی کد:D029
۱,۸۱۴,۴۴۴ تومان

دستبند نقره ریزنقش رزگلد نگین اتریشی کد:D029

دستبند نقره ریزنقش رزگلد نگین اتریشی با عیار 925 و روکش رزگلد ساخته شده است. بسیار زیبا خوش دست وچشم نواز است . نگین های اتریشی این محصول در رنگهای مجذوب کننده و زیبایی است. همچنین مدل قفل این محصول از نوع کراواتی بوده که مشکل سایز بندی را تاحد زیادی برطرف کرده است .دستبند نقره نگین قفل کرواتی جز پرفروش ترین محصولات این فروشگاه میباشد.

دستبند نقره مدل خورشید آبی روکش رزگلد  کد:D032
۱,۴۵۷,۴۹۹ تومان

دستبند نقره مدل خورشید آبی روکش رزگلد با نقره عیار 925 ساخته شده است. بسیار زیبا خوش دست وچشم نواز است . آویز این دستبند طرح خورشید و به رنگ آبی میباشد که بر روی روکش رزگلدی که بر روی این محصول کشیده شده هماهنگی زیبایی ایجاد کرده .همچنین مدل قفل این دستبند از نوع کراواتی بوده که مشکل سایز بندی را تاحد زیادی برطرف کرده است.

ناموجود
دستبند نقره طرح فلاور بی نهایت  کد:D027
ناموجود

دستبند نقره طرح فلاور بی نهایت با عیار 925 و روکش رزگلد ساخته شده است. بسیار زیبا خوش دست وچشم نواز است . نگین های اتریشی این محصول در رنگهای مجذوب کننده و زیبایی است. همچنین مدل قفل این محصول از نوع کراواتی بوده که مشکل سایز بندی را تاحد زیادی برطرف کرده است .دستبند نقره طرح فلاور بی نهایت جز پرفروش ترین محصولات این فروشگاه میباشد.