ساعت زنانه نقره مدل رویال کدS007

ساعت زنانه نقره مدل رویال

ناموجود

قیمت: ۶,۵۰۸,۰۸۲ تومان

موجودی: ناموجود

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • عیار: 925
  • روکش : طلاسفید
  • موتور : ژاپنی
  • نگین: مارکیز
  • وزن: 41/2 گرم
  • برند: Royal crown
معرفی اجمالی محصول

ساعت زنانه نقره مدل رویال کدS007

که در دست بسیار زیبا جلوه میکند. روکش طلا سفید روی این ساعت جلوه زیبایی را به کار داده است که بسیاریازطرفداران طلا را نیز مجذوب خود میکند. این ساعت ظریف وخوش دست با نگین مارکیز آراسته شده و  دارای موتور ژاپنی همراه یک سال گارانتی عرضه میشود .

توضیحات

ساعت زنانه نقره مدل رویال کدS007

که در دست بسیار زیبا جلوه میکند. روکش طلا سفید روی این ساعت جلوه زیبایی را به کار داده است که بسیاریازطرفداران طلا را نیز مجذوب خود میکند. این ساعت ظریف وخوش دست با نگین مارکیز آراسته شده و  دارای موتور ژاپنی همراه یک سال گارانتی عرضه میشود .

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

ساعت زنانه نقره مدل رویال

 

 

ساعت زنانه نقره مدل رویال در لمیا

مشخصات  :

نقره عیار ٩٢۵ تایلندی

نگین مارکیز

روکش طلا سفید

بسیار زیبا و خوش دست

موتور ژاپن،برند شرکت رویال کرون / Royal crown

 

دارای یک سال گارانتی

وزن:۴١/٢گرم

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

نقاط قوت
  • طراحی زیبا وظریف
  • موتور ژاپنی
  • نگین دار
نقاط ضعف
  • صفحه نمایش کوچک
طراحی 75/100
کیفیت ساخت 75/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 75/100

توضیحات تکمیلی

جنس نقره و سنگ
رنگ نقره ای
عیار 925
قفل دارد
روکش طلا سفید
مناسب برای خانم ها
برند Royal crown
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

زنجیر نقره مردانه ترکیه ای مدل کارتیه کد G035
۲,۶۱۱,۲۰۰ تومان

زنجیر نقره مردانه ترکیه ای مدل کارتیه کد G035،  با عیار 925 ساخت کشور ترکیه میباشد. این زنجیر نقره بسیار زیبا  که مدل کارتیه ( از معروف ترین برند های تولید زیورآلات در دنیا ) میباشد دارای بافت های ریز و تو در تو بوده و یکپارچگی این زنجیر باعث شده تا طرفداران سرسختی داشته باشد. این محصول ترکیه ای با طرحی خاص وجذاب بسیار پرطرفدار بوده و هم آقایان و هم بانوان میتوانند از این زنجیر زیبا استفاده کنند. طراحی این زنجیر برای جوانان مناسب تر است .و به راحتی میتوانند با لباس های اسپرت خود این زنجیر را ست کنند.  وزن این محصول  17 گرم است .

مدال نقره سیاه قلم مدل زعفران کد G034
۱,۲۹۷,۸۴۴ تومان

مدال نقره سیاه قلم مدل زعفران کد G034 با عیار 925 ساخته شده و شکیل و زیبا است.  طراحی این گردنبند نیمه سنتی بوده و نگین عقیق سرخ وسط آن با با نگین های مارکازیت مزین شده است که طرفدان خاص خود را دارد. طراحی این محصول از المان های سنتی بهره گرفته که میتواند برای برخی از افراد قابل توجه باشد. طراحی سیاه قلم  که این محصول دارد بر زیبایی آن افزوده است. این مدال با یک زنجیر تایلندی همراه است. قیمت این محصول در مقابل زیبایی آن مناسب به نظر می‌رسد و انتخاب خوبی برای افرادی است که میخواهند هدیه ای خاص را به عزیزان خود بدهند.

این محصول برای زنان میانسال مناسب است و میتواند هدیه ای مناسب برای عزیزان شما باشد.

نیم ست نقره زنانه طرح جواهر کد N118
۳,۵۱۹,۷۵۰ تومان

نیم ست نقره زنانه طرح جواهر کد N118، طرح یاقوت که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک، یک جفت گوشواره و انگشتر میباشد. نگین های این نیم ست اتمی و طرح یاقوت است. طراحی این محصول یه صورت جواهر کلاسیک با نگین طرح یاقوت در مرکز و اطراف آن نگین های اتمی است و با روکشی از طلا سفید مزین شده است. زنجیر ایتالیایی این نیم ست یکی دیگر از نقاط قوت این محصول است. این نیم ست از محصولات زیبایی میباشد که برای بسیاری از خانم های جوان و میان سال مناسب بوده و اگر قصد تهیه هدیه برای عزیزان خود را دارید این نیم ست میتواند گزینه خوبی باشد.

ساعت نقره زنانه طرح خوشه کد S016
۵,۴۲۵,۷۶۷ تومان

ساعت نقره زنانه طرح کارتیه کد S016،  ساعتی با برند رویال کرون و نقره عیار 925 که بسیار چشم نواز و زیبا وخوش دست میباشد. طراحی این ساعت نقره زنانه به صورت خوشه گندم است و با نگین مارکیز و فلاور تزئین شده است و قسمت های نقره ای با روکش طلا سفید پوشش داده شده است. این ساعت زیبا دارای یکسال گارانتی موتور بوده و اگر در حالت عادی مشکلی برای موتور آن ایجاد شود با گارانتی موتور این محصول میتواند در تعویض موتور اقدام نمایید. اگر یک ساعت زیبا از جنس نقره میخواهید تهیه کنید انتخاب این ساعت زنانه شیک میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این ساعت برای زنان در رده سنی 25 تا 60 سال مناسب است

گوشواره نقره مدل مثلث کد E014
۱,۲۰۱,۵۲۹ تومان

گوشواره نقره مدل مثلث کد E014 ، با عیار 925 که ساخت کشور چین می باشد. این گوشواره طرح آویز  بلند دارد و زیبا و جذاب به نظر می رسد که میتواند برای هر گروه سنی مناسب باشد. طراحی این گوشواره به شکل مثلث است که روکشی از  طلاسفید بر روی این محصول چینی کشیده شده است. با توجه به طراحی اسپرتی که آویز این گوشواره نقره دارد، دختران جوان تا زنان میانسال میتوانند از این گوشواره استفاده کنند . خانم های رده سنی 20 تا 55 سال برای استفاده از این گوشواره نقره مناسب هستند.

زنجیر نقره ایتالیایی فیگارو کدG058
۵,۶۱۶,۰۰۰ تومان

زنجیر نقره ایتالیایی فیگارو کدG058 ، با عیار 925 ساخت شده است. این زنجیر نقره بسیار زیبا و چشم نواز از از برترین زنجیرهای این فروشگاه میباشد. این زنجیر نقره محصول کشور ایتالیا با طرحی خاص وجذاب فیگارو است. طرح فیگارو ماهیتی ایتالیایی نیز دارد و اولین بار در ایتالیا و با الهام از یک اپرا ساخته شد که رهبر آن شخصی به نام فیگارو بود. این زنجیر ساختاری همانند زنجیر کورب یا کارتیه دارد با این تفاوت که الگویی متشکل از یک دانه با طول بلند متصل به تعدادی دانه ی کوچک ، در آن تکرار شده است زنجیر نقره فیگارو معمولا اسپرت بوده و خانم ها نیز میتوانند از آن استفاده کنند. بافت های این زنجیر نیز تقریبا درشت است که با عبور هوا از میان زنجیر امکان تعریق را کمتر میکند. وزن این محصول 28 گرم بوده که یک زنجیر نیمه سنگین محسوب میشود. سایز این زنجیر 50 سانت بوده و در سایز های دیگر نیز موجود است که برای اطلاع از اندازه های دیگر میتوانید از طریق واتس آپ و یا تلگرام با گالری نقره لمیا تماس بگیرید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

ناموجود
ساعت نقره طرح سیاه قلم کد:S006
ناموجود

ساعت نقره طرح سیاه قلم با نقره عیار 925 ساخته شده است. بسیار زیبا خوش دست وچشم نواز است . این ساعت باطرح سیاه قلم ونگین مارکازیت مزین شده است همچنین این محصول دارای موتور ژاپنی همراه با یک سال گارانتی می باشد . این ساعت باطراحی سنتی مانند بسیار زیبا وچشمگیر بوده و مناسب بانوان جوان تا میان سال مناسب تر میباشد. این ساعت دارای استحکام مناسب ،صفحه نمایش سفید درعین حال جذاب وقفل مستحکم میباشد. این محصول جز پرفروش ترین های این فروشگاه بوده و با استقبال زیادی روبه رو شده است.

ساعت نقره مدل نیلو کدS004
۸,۵۷۲,۷۱۳ تومان

ساعت نقره مدل نیلو  برند ANV با نقره عیار 925 ساخته شده است. بسیار زیبا خوش دست وچشم نواز است . این ساعت بنام نیلو با نگین مارکیز و فلاور مزین شده است همچنین این محصول دارای موتور ژاپنی همراه با یک سال گارانتی می باشد . این ساعت باطراحی بسیار زیبا و چشمگیر و مناسب بانوان جوان تا میان سال مناسب تر میباشد. این ساعت دارای استحکام مناسب صفحه نمایش نگین دار سفید  و جذاب و دارای قفل مستحکم میباشد. این محصول جز پرفروش ترین های این فروشگاه بوده و با استقبال زیادی روبه رو شده است.