زنجیر نقره

راهنمای خرید زنجیره نقره، ما در گالری نقره لمیا به عنوان فروشگاه اینترنتی خرید زیورآلات، درمورد چیزهایی که دوست داریم می نویسیم و فکر می کنیم شما هم این مطالب را دوست خواهید داشت و اغلب این مطالب میتواند در سطح آگاهی شما به هنگام خرید ، نگهداری و یا استفاده از جواهرات کمک زیادی بکند.

 برای اینکه بتوانید یک زنجیر نقره ساده – و در عین حال همیشه مد روز – را بخرید، نیاز است تا اطلاعات مناسبی داشته باشید.

سلیقه در هر شخصی متفاوت است و مطالب گردآوری شده برای برای این است که بتوانید بر اساس سلایق خود زنجیر نقره مناسب خود را جستحو و انتخاب کنید. 

 این عوامل را در هنگام تصمیم گیری در نظر داشته باشید تا زنجیر نقره مناسبی را تهیه کنید.

زنجیر نقره ایتالیا , مدل کارتیه , زنجیر نقره , نقره , خرید نقره , روکش طلا سفید , ایتالیا , گالری نقره لمیا , کورب , کارتیه ,

 

نکاتی که باید قبل از خرید زنجیر نقره در نظر بگیرید

نوع نقره

جواهرات نقره می توانند اشکال مختلفی داشته باشند و در اشکال مختلفی وجود دارند. اگر نمی دانید به دنبال چه هستید، می توانید به راحتی با یک زنجیر فلزی که اصلاً یک اونس نقره ندارد، کنار بیایید.

گردنبند نقره با کیفیت ترین زنجیر موجود است. متأسفانه نقره خالص برای ساخت جواهرات بسیار نرم است، به همین دلیل است که بیشتر جواهرسازان از استرلینگ استفاده می کنند. این ماده 92% نقره خالص همراه با آلیاژ فلز است. برای اینکه بفهمید یک زنجیر از نقره استرلینگ ساخته شده است یا خیر، کافی است به دنبال مهر باشید. باید علامت .925 در جایی روی آیتم وجود داشته باشد.

همچنین می توانید گردنبندهایی با روکش نقره پیدا کنید. اینها با لایه بندی نقره استرلینگ روی فلز ارزانتر دیگر ساخته می شوند. همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، این نوع زنجیر معمولاً مقرون به صرفه تر هستند و در عین حال ظاهری مشابه از نقره عیار دارند. ارزان‌ترین زنجیر به‌سبک نقره، گردنبندهایی با رنگ نقره‌ای هستند، این گردنبندها معمولاً از فلزاتی مانند نیکل ساخته می‌شوند، اما در واقع حاوی نقره نیستند. البته این برای افرادی که پوست حساسی دارند خوب نیست. در یک لحظه بیشتر در مورد آن

مشکلات پوستی

شاید فکر نکرده باشید هنگام خرید یک جواهر به پوست خود توجه زیادی کنید. باید به خاطر داشته باشید که این زنجیر در زمان پوشیدن روی پوست قرار می گیرد. به این ترتیب، ممکن است بخواهید یک گردنبند ضد حساسیت بخرید که حاوی نیکل نباشد. فلزات ارزان قیمت مانند نیکل می توانند باعث تحریک شوند. اکثر موارد نسبتاً جزئی هستند، اما اینکه افراد به دلیل واکنش بد به یک جواهر به اورژانس مراجعه کنند، غیرقابل شنیده نیست.

بهتر است در امان باشید تا متاسف باشید، به خصوص اگر قبلا سابقه مشکلات پوستی حساس دارید.

دوام

همه ما تجربه شکستن یک جواهر در چند هفته پس از خرید را داشته ایم. در حالی که اگر گردنبندهای بسیار نازکی می‌خرید، همیشه این مشکل وجود دارد، اما راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید به محض اینکه می‌خواهید آن را بپوشید، احتمال قطع شدن زنجیر جدیدتان را به نصف کاهش دهید.

نقره استرلینگ بادوام ترین انواع زنجیره ای به سبک نقره ای است. این یک آلیاژ فلزی فوق العاده مقاوم است که اگر به درستی از آن مراقبت شود می تواند سال ها دوام بیاورد. آسیب‌های سطحی و خراش‌های سطحی را معمولاً می‌توان از بین برد.

اگر نیاز به تعمیر داشته باشید، متوجه خواهید شد که بیشتر جواهرسازان مبلغ نسبتا کمی را دریافت می کنند. بازگرداندن نقره استرلینگ به شکوه سابقش سخت نیست.

برند جواهرات

بدیهی است که قبل از خرید، می خواهید در مورد مارک های زنجیره ای نقره ای تحقیق کنید. برندهای زیادی برای انتخاب وجود دارد که بسیاری از آنها گردنبندهای باکیفیتی تولید می کنند. با این حال، باید در نظر داشته باشید که هر چه برندهای محبوب تر باشند، احتمالاً جواهرات گران تر خواهند بود.

زنجیر نقره ایتالیا , مدل کارتیه , زنجیر نقره , نقره , خرید نقره , روکش طلا سفید , ایتالیا , گالری نقره لمیا , کورب , کارتیه ,
زنجیر نقره یا زنجیر طلای سفید؟

برای چشمی که تمرین نکرده باشد، نقره عیار و طلای سفید بسیار شبیه به هم هستند. اگر چیز بهتری نمی دانستید، در تشخیص اینکه کدام کدام است مشکل خواهید داشت. هر دو آلیاژی هستند و درخشندگی و جلا دادن مشابهی دارند. با این حال، تعدادی از ویژگی های مختلف وجود دارد که آنها را به طور ذاتی فلزات متفاوت می کند.

یکی از بزرگترین تفاوت های این دو در ارزش است. طلای سفید بسیار گرانتر از نقره است، اگرچه به گرانی پلاتین یا طلا نیست، در حالی که نقره ارزان ترین است.

همچنین متوجه خواهید شد که نگهداری از طلای سفید بسیار راحت تر از طلای نقره ای آن است. این عمدتا به این دلیل است که طلای سفید هرگز کدر یا اکسید نمی شود. تمیز کردن طلای سفید بسیار ساده تر است و هرگز درخشش خود را از دست نمی دهد. روکش رادیوم (طلا سفید) بر روی برخی جواهرات نقره اعمال می شود، 

طلای سفید بسیار بادوام تر از نقره است.

زنجیر نقره ایتالیا, مدل کارتیه , زنجیر نقره , نقره , خرید نقره , روکش طلا سفید , ایتالیا, گالری نقره لمیا , کورب , کارتیه ,
محدوده قیمت زنجیره نقره 

قیمت متوسط ​​نقره کمتر از سایر فلزات گرانبها است. با این حال، هنوز هم می توانید انتظار یک محدوده قیمت بسیار بزرگ را داشته باشید. به طور معمول، بیشتر زنجیره های نقره بین 30 تا 100 دلار (به علت وابستگی قیمت نقره به دلار و نوسان قیمت این ارز در بازار ایران ، قیمتگذاری بر اساس دلار آورده شده است)، هزینه دارند. با این حال می توانید زنجیر نقره ای را با قیمتی کمتر از 10 دلار نیز پیدا کنید. در طرف دیگر، برخی از زنجیرهای نقره به قیمت 500 دلار فروخته می شوند، به خصوص اگر همراه با سنگ یا کریستال باشند.

چگونه زنجیر نقره خود را انتخاب کنیم

تعدادی از عوامل وجود دارد که ما باید قبل از قرار دادن هر زنجیره نقره ای در لیست خرید خود در نظر بگیریم. هدف ما ارائه پیشنهادهای قابل اعتماد و متداول است که به نفع مصرف کننده باشد.

بر اساس نوع کیفیت نقره، کشور سازنده، داشتن روکش، تنوع در طول و عرض کشور سازنده و نوع تراش روی نقره ، قیمت و همچنین نظرات سایر مشتریان می تواند شما برای انتخاب نوغ زنجیر بسیار هدفمند عمل کنید. 

میتوانید در قسمت فروشگاه گالری نقره لمیا انواع زنجیر های نقره را مشاهده کنید. اگر سوالی داشتید میتوانید از طریق واتس آپ نیز سوالات خود را از ما بپرسید تا بتوانیم شما را به خوبی برای انتخاب زنجیر راهنمایی کنیم:    

زنجیر نقره ایتالیا , مدل کارتیه , زنجیر نقره , نقره , خرید نقره , روکش طلا سفید , ایتالیا , گالری نقره لمیا , کورب , کارتیه ,

سوالات متداول زنجیره نقره ای

سوال: آیا نقره استرلینگ با ارزش است؟

پاسخ: در مقایسه با سایر فلزات گرانبها مانند طلا، پلاتین و پالادیوم، نقره نسبتاً ارزان و معمولاً بسیار مقرون به صرفه است. این به این دلیل است که نقره در مقایسه با همتایان خود راحت تر استخراج می شود.

اما باید این نکته را بدانید که نقره بین فزات ارزشمند دسته بندی می شود.

سوال: چرا نقره به راحتی کدر می شود؟

جواب: آزاردهنده ترین چیز در مورد جواهرات نقره تمایل آن به از دست دادن درخشش جذاب و در نهایت سیاه شدن آن است. برخی از زنجیرهای نقره ارزان‌تر در برابر کدر شدن مقاوم هستند، اما در مورد نقره استرلینگ نمی‌توان چنین گفت. این نوع جواهرات شروع به محو شدن می کنند زیرا فلزات موجود در آلیاژ (معمولا مس) با گوگرد و آب موجود در هوا واکنش می دهند.

با این حال، این تنها چیزی نیست که باعث تغییر رنگ می شود. آرایش، عطر و مواد شوینده نیز می توانند بر روی زنجیره های نقره ای اثر نامطلوب داشته باشند.

البته نباید نگران باشید. این موضوع مساله جدی نیست و میتوان سیاه شدن نقره را با به راحتی از بین برد و جواهرات نقره ای خود را به شکل اول درآورید. در لینک زیر راه های رفه سیاهی نقره را برای شما آورده ایم. البته در نظر داشته باشید که در این روش ها برای نقره است و اگر در جواهرات نقره خود سنگ های گران قیمت نیز دارید قبل از استفاده از این راه ها حتما از کارشناسان نقره، طلا و یا جواهر سازان در این مورد مشورت بگیرید.


براق کردن جواهرات نقره مات شده
4 پاک کننده جواهرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*