برند Mikimoto

میکی موتو Mikimoto یک شرکت ژاپنی است که در زمینه ساخت جواهرات لوکس و استفاده از مروارید های سیاه در این جواهرات شناخته شده است . میکی موتو از موفق ترین شرکت های ساخت جواهراتی است که مروارید را جزو لا ینفک کارهای خود قرارداده است و استفاده از مروارید جزو شناسه اصلی این برند است.

میکی موتو , Mikimoto,  جواهرات لوکس , مروارید

تاریخچه:

این شرکت در سال ۱۸۹۳ در ژاپن تأسیس شد. میکی موتو در سن ۳۲ سالگی زندگی و داراییش را وقف پرورش مروارید کرد.

وی امروزه به یکی از موفق ترین افراد در صنعت پرورش مروارید بدل شده تا جایی که به او لقب سلطان مروارید اعطا شده است. هدف او همواره پرورش و تولید مرواریدی بوده که به زیبایی مروارید طبیعی باشد این بنیانگذار، اولین مروارید پرورش یافته را ابداع کرد، همین اقدام وی را به تأسیس شرکت میکی موتو سوق داد. در سال ۱۹۸۵ این سازنده مروارید با فرمانی سلطنتی وارد مجلس سلطنتی گشت.

میکی موتو , Mikimoto,  جواهرات لوکس , مروارید

مشخصات:

کوکیچی میکیموتو (Kokichi Mikimoto) مؤسس برند جواهرات میکیموتو به‌خاطر استفاده از مروارید‌های سنتی در جواهراتش به شهرت رسید. برند میکی موتو از بهترین مروارید‌ها (مروارید دریای سیاه، مروارید‌های حلزونی صورتی رنگ، مروارید‌های تیتانی، مروارید‌های سفید و دیگر مروارید‌های کم‌یاب) در ساخت جواهرات خود استفاده می‌کند.

این شرکت جواهری تا به حال آثار بسیار زیبایی با بهترین و کمیاب ترین مروارید ها از جمله مروارید کمیاب دریای جنوب، مروارید حلزون صورتی، مروارید های تاهیتان و مروارید سفید خلق کرده است.

این برند جواهرسازی توانا، در جواهرات خود از طلای با عیار ۸، پلاتین، سنگ های قیمتی رنگی و بندی از جنس نخ ابریشم برای بند کشی مروارید های خود استفاده می کند. جواهرات مرواریدی ساخته شده توسط شرکت میکی موتو، بدون شک در دنیای جواهر نظیر ندارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*