دستبند تنیس , گالری نقره لمیا , نقره , طلا , پلاتین , یاقوت کبود سفید , Moissanite , اندازه دستبند

دستبند تنیس الماس موضوعی است که در این جا با شما در میان میگذاریم ، دستبندهای تنیس الماس کلاسیک، شیک و بسیار زیبا است ، تکه ای از جواهرات که به معنای واقعی کلمه ای با هر هر لباس قابل ست شدن هستند. چه در زمین تنیس و چه در یک مهمانی و یا فرش قرمز فیلم های سینمایی و موسیقی، این عنصر جواهرات به راحتی با هم مخلوط می شوند.

این جواهرات کلاسیک بوده ولی در زمان خود ثابت نمانده و در نسل های بعد هم استفاده شده و خواهد شد  ایده خرید دستبند تنیس الماس مناسب می تواند دلهره آور باشد زیرا این یک خرید گران قیمت است و باید به درستی انجام شود.

در این قسمت میخواهیم اطلاعات مفیدی را در مورد دستبند تنیس الماس برای شما ارائه کنیم و امیدواریم شما هم دوست داشته و از این اطلاعات استفاده کنید:

نام دست بند تنیس الماس از کجاست؟

برخی از قطعات جواهرات دارای نام های غیرمعمول و عجیب هستند و مشخص نیست که این نام ها از کجا نشات گرفته اند. دستبند تنیس نمونه زیبایی از این نوع نام ها است و شاید با شنیدن آن به خود بگویید تنیس چه ربطی به دستبند دارد و یا اینکه آیا این دستبند مخصوص ورزشکاران رشته تنیس است؟!  و با دیدن این دستبند به خود میگویید اصلا چرا باید چنین دستبند الماس ظریفی را دستبند تنیس خواند، به خصوص وقتی که هیچ ارتباطی با تنیس ندارد؟

حال می خواهیم دلیل این نامگذاری را بگوییم:

دستبند تنیس نام خود را از دستبندی که “کریس اورت” ، تنیسور آمریکایی در حالی که در رقابت های ایالات متحده آمریکا در ده 80 قرن نوزدهم (1978 میلادی) میلادی به دست کرده بود ، گرفته است. در طول مسابقه ، «دستبند خط الماس جورج بدوی» وی روی زمین افتاد . اورت فریاد زد: “من دستبند تنیس حود را گم کردم”. این مسابقه به سرعت متوقف شد تا دستبند را پیدا کنند .

پس از این داستان خیلی زود جواهر فروشی ها با درخواست های زیادی برای ساخت نمونه های مشابه این دستبند تنیسور آمریکایی مواجه شدند . از این رو پس از این مسابقه دستبندهای خط الماس به عنوان دستبندهای تنیس نامیده می شوند. از آن زمان قفل های این دستبندها با قفل های ایمن تر تقویت شده اند تا حوادث مشابه دیگر اتفاق نیفتد.

انتخاب رنگ الماس

دستبند کلاسیک تنیس به طور معمول دارای الماس بی رنگ است. هنگام انتخاب درجه رنگ دستبند تنیس الماس خود ، باید چند عامل در نظر بگیرد:

  • اگر فلز دستبند یک رنگ گرم مانند طلای زرد یا رزگلد دارد ، بهتر است که تفاوت رنگ را کم در نظر بگیرید و الماس هایی با رنگ های گرم انتخاب کنید.
  • اگر شما طلای سفید یا پلاتین را انتخاب می کنید ، الماس هایی با رنگ های مایل به زرد بسیار قابل توجه خواهد بود و به نظر شما را جلب خواهد کرد. در این حالت ، الماس با بالاترین اختلاف رنگی بهترین نتیجه را به شما میدهد.
  • به سراغ سنگهای بی رنگ یا نزدیک به بی رنگی بروید. به یاد داشته باشید هر چه تعداد سنگ های بی رنگ شما بیشتر باشد هزینه شما نیز بیشتر خواهد شد. در حالی که تفاوت در ظاهر اغلب به سختی قابل تشخیص است.
  • اگرچه معمولاً یک دستبند تنیس سنتی با الماس های سفید تهیه می شود ، اما سنگهای قیمتی زیبا و رنگی پر انرژی می توانند جواهرات زیبا و خاص و منحصر به فردی بسازند که از الماسهای بی رنگ ، مدرن تر به نظر برسند. ما پیشنهاد میکنیم الماس های بی رنگ و سنگهای قیمتی دیگری مانند یاقوت کبود یا زمرد را مخلوط کنیم زیرا سنگهای سفید به زیبایی در مقابل این سنگها خود را نشان میدهند.
  • یک گزینه مناسب تر و بسیار زیبا و چشم نواز انتخاب دستبند با الماس های چند رنگ است ، مانند این یکی از لیبیش leibish  (تصویر زیر). الماس های رنگی اکنون بسیار محبوب هستند زیرا افراد زیادی به سبک های مختلف و تلفیقی و سنگ های قیمتی غیر سنتی روی آورده اند.

دستبند تنیس ,  گالری نقره لمیا , نقره , طلا , پلاتین ,  یاقوت کبود سفید ,  Moissanite  , اندازه دستبند ,

انتخاب وضوح الماس

اگرچه وضوح الماس در یک دستبند تنیس مهم و ضروری است ، درجه رنگ و کیفیت برش برای به دست آوردن یک دستبند خیره کننده از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است. از آنجا که هر الماس در این دستبند ها از نظر اندازه کوچک و  وزن بسیار کمی دارند ، نمی توان تفاوت بین یک الماس بی نقص و بی عیب را با یک الماس مشکل دار بدون آموزش و تجهیزات تخصصی بیان کرد.

توصیه می کنیم یک دستبند تنیس را بوسیله چشم خود به دقت بازرسی کنید ، به این معنی که الماس ها باید از لحاظ چشمی ایراداتی مانند هرگونه لکه و یا هرگونه نقص و عیب که با چشم قایل تشخیص باشد را نداشته باشند . این امر می تواند در هنگام خرید به شما در انتخاب محصول بهتر و ارزشمند تر کمک کند.

انتخاب اندازه دستبند

دستبندهای تنیس الماس نباید روی مچ دست شما بزرگ ، خیلی محکم و یا خیلی شل باشد. اصل بر این است که این دستبند باید به طور مرتب در اطراف مچ دست شما قرار گیرند تا خط الماس برازنده و بی پایان به نظر برسد.

اندازه گیری اندازه دستبند راحت تر از اندازه گیری اندازه حلقه است. می توانید مچ دست خود را با استفاده از متر انعطاف پذیر اندازه گیری کنید یا از یک طناب و یا نخ علامت گذاری کرده و سپس آن را با یک خط کش اندازه گیری کنید . در اینجا میتوانید چگونگی اندازه گیری را مطالعه کنید

طول یک دستبند تنیس به راحتی قابل تنظیم است زیرا یک جواهر ساز می تواند به راحتی یک پیوندی را اضافه و یا حذف کند تا سایز مناسبی برای دستبند خود بدست آورید.

حالا مچ دست را اندازه گرفته ایم که می توانیم به اندازه الماس فکر کنیم. توصیه می کنیم الماسی را انتخاب کنید که اندازه مچ دست شما باشد. هیچ کس نمی خواهد زشت به نظر به نظر برسد و از جواهراتی استفاده کند که با سایز بدن او نا هماهنگی داشته باشد. با این وجود ، باید به علایق و سلیقه خود هم توجه کنید و اگر به الماس درشت تر علاقه دارید و یا بالعکس ، سلیقه خود را نیز جزو فاکتورهای انتخاب در نطر بگیرید.

دستبند تنیس ,  گالری نقره لمیا , نقره , طلا , پلاتین ,  یاقوت کبود سفید ,  Moissanite  , اندازه دستبند ,

انتخاب فلز

هنگام انتخاب فلز برای دستبندهای تنیس الماس خود ، بسته به رنگ الماس و سلیقه شخصی خود ، انتخاب های زیادی وجود دارد. رنگ فلز از نظر طراحی نیز بسیار مهم است. دستبندهای تنیس طلای زرد بی نظیر هستند و با اینکه مانند دستبند الماس سنتی نیستند ولی مردم احساس کلاسیک و سنتی بودن نسبت به آنها دارند اما با این حساب بسیار زیبا و چشم نواز و پر طرفدار هستند.

طلای رزگلد با هر رنگ پوستی به خوبی هماهنگی دارد. شما می توانید برای یک طراحی خاص، الماس های سفید و زرد رنگ را با دستبند طلای زرد خود ترکیب کنید  همانطور که گفته شد ، این یک روش عالی برای کاهش قیمت دستبند شما نیز هست

اگر قصد استفاده روزمره را دارید ، طلا و پلاتین گزینه های ایده آلی برای دستبند شما است. این شامل طلای 14 و 18 عیار است که به اندازه کافی قوی است تا به طور مرتب مورد استفاده قرار بگیرد، پلاتین نسبت به طلا استحکام بیشتری داشته و کسی که می خواهد هر روز دستبند خود را استفاده کند بدون نگرانی از شکستن دستبند میتواند این کار را انجام دهد. مشکل بزرگ این است که پلاتین بسیار گرانتر از طلا است.

توصیه میکنیم اگر به دنبال ترکیبی از دوام و قیمت فلز هستید ، میتوانید از طلای سفید استفاده کنید زیرا طلا سفید از طلای زرد با دوام تر است اما به اندازه پلاتین گران نیست.

یکنواختی الماس

یکنواخت بودن الماس در یک دستبند تنیس ممکن است اولین چیزی نباشد که هنگام خرید یک دستبند تنیس به ذهن شما خطور کند، اما مطمئناً یکنواخت نبودن الماس ها ، تفاوت قابل توجهی را ایجاد می کند  از آنجایی که یک دستبند تنیس می تواند تا 55 الماس داشته باشد ، لازم است اطمینان حاصل کنید که هر کدام به چشم غیر مسلح یکسان به نظر می رسند و هیچ الماس واحدی نباید از دیگران الماس ها تفاوت داشته باشد.

از آنجایی که الماس موجود در دستبند تنیس از نظر وزن فردی قیراطی کمی دارد ، برای دریافت گواهی هر الماس هزینه بیشتری نسبت به خود دستبند باید پرداخت شود  به همین دلیل کل دستبند را یکجا تأیید می کنند. به همین دلیل است که هر الماس باید یکنواخت به نظر برسد ، زیرا هیچ تضمینی وجود ندارد که آنها همان رنگ از درجه وضوح را داشته باشند.

سبک ها و تنظیمات دستبندهای تنیس

اگر فکر می کنید یک دستبند تنیس الماس فقط از یک سبک تشکیل شده است ، یک سری الماس گرد در کنار هم قرار گرفته اند ، سخت در اشتباه هستید! چرا که دو دستبند تنیس با تنظیمات مختلف الماس از یکدیگر بسیار متفاوت به نظر می رسند

محبوب ترین تنظیمات الماس برای دستبندهای تنیس تنظیمات کانال ، برآمدگی (شیروانی) و گودی است:

تنظیمات کانال از هر طرف الماس باز است به طوری که این فلز الماس را در جای خود در بالا و پایین نگه می دارد. تنظیمات کانال اجازه می دهد تا نور زیادی به الماس ها منعکس شود و باعث می شود که الماس بزرگتر به نظر برسد ، زیرا دستبند مانند یک حلقه پی در پی از الماس است

تنظیمات برآمدگی ترکیبی زیبا از نگه داشتن الماس در محل است در حالی که اجازه می دهد نور زیادی به الماس برسد. برای دستبند تنیس ، چهار قلاب بسیار ایمن است و هنوز هم اجازه می دهد تا نور زیادی در الماس بدرخشد

تنظیمات گودی از محبوبیت کمتری برخوردار هستند زیرا یک تنظیم سنتی تر است. با این وجود ، هرگونه الماس با فلزی که الماس را به طور محکم در محل خود قرار داده است ، امن ترین است  اگرچه تنظیمات گودی بسیار ایمن هستند اما محبوب نیست زیرا تنظیمات آن می توانند مقدار زیادی از نور به الماس را به هدر بدهد

شکل خود الماس روش دیگری است که دستبندهای تنیس الماس را میتواند متفاوت کند. محبوب ترین شکل الماس برای یک دستبند تنیس الماس برش گرد است.  در هنگام انتخاب سبک دستبند تنیس خود  به نوع پیوندهایی که دستبند دارد نگاهی بیندازید. قلاب نباید به راحتی باز شود بلکه باید گسسته باشد تا دستبند مانند خط بی پایان الماس به نظر برسد. اطمینان حاصل کنید که مدتی را در باز و بسته شدن دستبند می گذرانید تا ببینید  چقدر به راحتی باز می شود

چه زمانی از دستبند تنیس خود استفاده کنید؟

اگرچه ممکن است دستبند تنیس خود را همیشه و در طول تمام ساعت های روز استفاده نکنید ، اما آنها برای استفاده روزانه با لباس روزمره (محیط کار و … ) و مناسبت های رسمی جواهرات بسیار خوبی هستند. طراحی ساده اما جالب این دستبند ها به خوبی با سایر جواهرات نیز ست میشوند ، دستبندهای تنیس به خوبی با گوشواره های گل میخ الماس جفت می شوند

همچنین دستبندهای تنیس الماس وقتی به تنهایی مورد استفاده قرار میگیرند ، خاص و شیک به نظر می رسند. خواه آن را با یک جفت شلوار جین و یک تی شرت یا یک پالتو قرمز که مقدار کمی رنگ سیاه در خود دارد جفت کنید ، این قطعه جواهرات با هر لباسی جفت و جور میشوند

اگر نمی دانید دستبند تنیس خود را با ساعت خود چگونه ست کنید ، اطمینان حاصل کنید که ساعت خوب و مرتب است. به عنوان مثال ، آن را با یک ساعت پلاستیکی و یا ساعت های دیجیتال (تناسب اندام) ست نکنید ، زیرا ارزش دستبند الماس را به شدت پایین می آورد. در عوض ، یک ساعت را انتخاب کنید که مطابق با سبک دستبند شما زیبا ، شیک و خاص باشد

هیچ قانونی در مورد طریقه استفاده از دستبند وجود ندارد. بیشتر افراد آن را مانند ساعت مچی می پوشند ، آن را روی دست چپ خود قرار میدهند . این یک موضوع انتخابی است و بستگی به  راحتی شخص دارد ، بنابراین به آنچه احساس می کنید مناسب شماست بپردازید

چگونه از دستبند تنیس الماس مراقبت کنیم؟

اگر شما جواهرات خوب و گران قیمتی دارید، بهترین راه برای مراقبت مناسب از آن ها این است که هر قطعه را به طور مرتب هر چند سال یکبار مورد سرویس و چک کردن قرار دهید. در حالی که این کار می تواند یک هزینه مداوم داشته باشد ، اما ارزش این را دارد که از سلامت و تمیزی جواهرات خود اطمینان حاصل کنید.

همچنین می توانید دستبند خود را در بازه زمانی کوتاه تری و هر زمان که احساس کردید ، در خانه تمیز کنید تا از ماندگاری و درخشش آن  اطمینان حاصل کنید.

برای این کار بهترین راه برای تمیز کردن آن استفاده از صابون و آب گرم با یک پارچه نرم است، از دستگاه تمیزکننده اولتراسونیک برای تمیز کردن پرهیز کنید زیرا لرزش های شدید می تواند الماس ها را در معرض خطر تراشیدگی بد و خراش قرار دهد و همچنین تنظیمات دستبند را خراب کند همچنین از مواد شوینده و پاک کننده های سخت اکیدا خودداری کرد

گزینه های مقرون به صرفه یک دستبند تنیس الماس

اگر شما عاشق یک دستبند تنیس الماس هستید اما خرید آن کمی فراتر از بودجه شما است ، می توانید گزینه دیگری برای دستبند تنیس الماس انتخاب کنید.

الماس های آزمایشگاهی

یکی از بهترین گزینه ها مراجعه به دستبند ساخته شده از الماس های آزمایشگاهی است  الماس های آزمایشگاهی الماس های جعلی نیستند  آنها الماس های واقعی هستند که در محیط های کاملاً کنترل شده توسط تکنسین های ماهر کشت داده می شوند، بهترین چیز در مورد این الماس ها اینست که 100٪ واقعی هستند اما می توانند تا 80٪ ارزانتر از یک الماس طبیعی باشند.

دستبندهای تنیس Moissanite

گزینه دیگر دستبندهای تنیس Moissanite است که دقیقاً مانند الماس به نظر می رسند و تشخیص این دو از یکدیگر سخت است. Moissanite به خودی خود یک سنگ قیمتی است و به عنوان یک جایگزین مناسب برای الماس ، محبوبیت زیادی دارد.

دستبند تنیس یاقوت کبود سفید

همچنین استفاده از دستبند یاقوت کبود سفید نیز گزینه دیگر است  یاقوت کبود سفید از نظر ظاهری با دوام و بسیار شبیه به الماس است ، خصوصاً در اندازه های کوچک. آنها همچنین بسیار مقرون به صرفه هستند.

دستبند زیرکونیا مکعبی

راه دیگر این است که مانند یک نمونه دستبند زیرکونیا مکعبی باکیفیت را انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که قطعه به خوبی ساخته شده است و فلز مانند نقره جامد و با دوام است.

این که شما یک سنگ ارزان تر را انتخاب می کنید به این معنا نیست که دستبند باید کمتر از ایده آل به نظر برسد. استانداردهای بالای ظاهر و دوام هنوز هم به کار می آید تا اطمینان حاصل شود که هر بار که دستبند را استفاده میکنید، به یک میلیون دلار نگاه خواهید کرد.
دستبند تنیس ,  گالری نقره لمیا , نقره , طلا , پلاتین ,  یاقوت کبود سفید ,  Moissanite  , اندازه دستبند ,

دستبند تنیس الماس را از کجا بخریم؟

خرید دستبند تنیس الماس در فروشگاه فیزیکی این امکان را به شما می دهد که روی این محصول زوم شده و ببینید که در مورد آن چه احساسی دارید. با این حال ، خرید آنلاین نیز دیگر راه شما است که می توانید بهترین قیمت و کیفیت دستبند را انتخاب کنید و یک بازار رقابتی تر است.

اگر تصمیم به خرید آنلاین دارید ، بسیار مهم است که تصاویر یا فیلم هایی با کیفیت بالا از دستبند الماس واقعی را مشاهده کنید و به سادگی با عکس های ساده گول نخورید  قبل از خرید عکس دستبند را با دقت مشاهده کرده و در صورت هر گونه سؤال با تیم فروش هر فروشگاه اینترنتی تماس بگیرید.

همچنین اگر میخواهید از هر کدام از فروشندگان فیزیکی جواهرات را تهیه کنید ، همیشه مطمئن شوید که دارای مجوز های لازم بوده و  معتبر باشند و بررسی های خوبی به عمل آورید آنها باید در کارهایی که انجام می دهند تخصص داشته باشند و خدمات خوبی به مشتری ارائه دهند و به شما در روند کار کمک کنند.


تهیه و ترجمه: گالری نقره لمیا

اینستاگرام گالری نقره لمیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*