• dargaji
  • فروردین 21, 1398

در این بخش به سوالات پرتکراری که برخی از مشتریان بیشتر از بخش روابط عمومی پرسیده اند همچنین تعیین کننده قوانین و مقرارات وبسایت می باشد را پاسخ خواهیم داد تا دیگر مشتریان نیز از این پاسخها اطلاع داشته باشند. “در صورتی که شما عزیزان سوالی دارید می توانید در بخش نظرات (انتهای صفحه) تا ضمن پاسخ به این بخش نیز اضافه گردد”

 

حساب کاربری

۱: داشتن حساب کاربری در لمیا برای خرید الزامی است؟

 پاسخ: خیر, به حساب کاربری نیازی نیست. شما می توانید بدون ثبت نام، در فروشگاه اینترنتی لمیا ثبت سفارش بفرمایید. اما توجه داشته باشید برای پیگیری سفارش از طریق سایت می بایست حساب کاربری داشته باشید, همچنین به این نکته توجه داشته باشید که هنگام ثبت سفارش تنها با گذاشتن یک تیک می توانید حساب کاربری را به راحتی ایجاد بفرمایید و در صورتی که تمایلی به ایجاد حساب نداشته باشید در تمام مراحل انجام سفارش از طریق پست الکترونیکی و تلفن همراه اطلاع رسانی کامل انجام خواهد شد.

 

۲: امکان ویرایش مشخصات و ایمیل در حساب کاربری وجود دارد؟

پاسخ: بله، کاربران گرامی می توانند اطلاعت وارد شده را تغییر دهند. جهت انجام این کار می بایست با وارد شدن به “حساب من” اقدام به ویرایش اطلاعات بفرمایید.

 

۳- چرا بعد از ساخت حساب کاربری و ثبت سفارش ایمیلی از لمیا برای من ارسال نشده است؟

پاسخ:ایمیل ها به صورت خودکار برای کاربران ارسال می شود و گاهی دلیل “به مقصد نرسیدن ایمیل ها” اشتباهات رایج کاربران از جمله گذاشتن “WWW” در ابتدای ایمیل و مسائلی از این دست می باشد و دلیل دیگر در برخی از سرویس دهندگان صندوق الکرونیکی مانند Gmail است, که ایمیل های ارسال شده لمیا را به پوشه Spam (هرزنامه) منتقل می کند.

 

۴: در لمیا امکان دسترسی به سوابق خریدهای قبلی هست؟

پاسخ: بله, جهت دسترسی به سوابق خریدهای قبلی باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “تاریخچه سفارش و جزئیات” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نمایش داده شود.

 

ثبت و پیگیری سفارش

1: من تمایل به خرید از سایت لمیا را دارم اما به دلیل عملکرد ضعیف دیگر فروشگاه ها تردید دارم که بعد از سفارش کالا به دست من می رسد یا خیر!

پاسخ: این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت, معدن و تجارت می باشد,( انتهای سایت قابل رویت میباشد) آدرس و شماره های تماس  راه های پیگیری سفارش برای مشتریان کاملا در دسترس است .

 

2: ساعت سفارش در این فروشگاه را اعلام بفرمایید؟

پاسخ: در فروشگاه لمیا می توانید سفارش خود را در 24 ساعت شبانه روز ثبت بفرمایید.

 

3: آیا می توان محصولاتی را که زیر آنها برچسب “اطلاعات بیشتر” خورده را سفارش داد؟

پاسخ: خیر, سایت به صورت اتوماتیک اجازه فروش محصولاتی که موجود نیستند را به مشتریان نخواهد داد.

 

4: امکان سفارش محصولاتی که کلا در سایت لمیا  موجود نیست را داریم؟

پاسخ: بله, جهت سفارش محصولاتی که در صفحه فروشگاه لمیا موجود نمی باشد می توانید از طریق تلگرام”  و تماس تلفنی اقدام بفرمایید.

 

5: آیا امکان حذف یا تغییر سفارش می باشد؟

پاسخ: تا قبل از تایید نهایی سفارش خود می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید, اما پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد امکان تغییر حذف یا تغییر سفارش در سایت محیا نمی باشد و می بایست از بخش “تماس با ما” با پشتیبانی لمیا تماس بگیرید تا سریعاً به درخواست شما رسیدگی شود. (توجه: این امکان نیز تا قبل از تحویل زیورآلات نقره سفارش داده شده به پست می باشد)

 

6: بعد از ثبت آنلاین سفارش برای تکمیل شدن نیاز به تماس تلفنی می باشد؟

پاسخ: خیر، در تمام مراحل اطلاع رسانی کاملی از طریق ایمیل و پیامک به مشتریان گرامی داده خواهد شد و در صورت بروز هرگونه مشکل کارشناس فروش لمیا با شما تماس خواهد گرفت.

 

7: به غیر از ثبت سفارش از طریق اینترنتی به چه صورت دیگری می شود سفارش ثبت کرد؟

پاسخ: در لمیا سفارشات را می توان از طریق تلگرام ، واتس آپ یا به صورت تلفنی نیز ثبت بفرمایید.

 

محصولات عرضه شده در لمیا

1: جهت مشاوره تخصصی و خرید زیورآلات کسی هست که به من کمک کند؟

پاسخ: اطلاعات وارد شده در توضیحات هر محصول به صورت کامل می باشد اما شما عزیزان جهت مشاوره تخصصی می توانید محصولات را انتخاب و با لمیا تماس گرفته تا توضیحات بیشتری که نیاز دارید را دریافت بفرمایید. ضمن این که جهت دریافت مشاوره می توانید به نظرات کاربران قبلی نیز دقت بفرمایید.

 

2: عکس زیورآلات نقره لمیا دقیقاً همان محصولی است که به دست من خواهد رسید؟

پاسخ:  بله, تمام محصولاتی که برای مشتریان گرامی ارسال می شود دقیقاً مشابه عکس ها می باشدو در واقع عکس های سایت در گالری این مجموعه تهیه می شود و به هیچ عنوان عکس تبلیغاتی یا برداشته شده از سایت های دیگر نمی باشد,

 

3: محصولاتی که برچسب موجود نیست را دارند چه زمانی دوباره موجود خواهند شد؟

پاسخ: بیش از 70 درصد محصولات موجود میباشد اما زمانی که موجودی آن در فروشگاه به پایان برسد باید منتظر بمانیم تا محصول مورد نظر توسط بازرگانی این فروشگاه تهیه شوند.

 

4: امکان دارد محصولی را سفارش دهیم و موجود نباشد؟

پاسخ: محصولات عرضه شده در لمبا که دکمه ی خرید آنها روشن است در 99 درصد موارد بدون هیچ مشکلی و در سریع ترین زمان ممکن به مامور ارسال تحویل خواهند شد اما در تعداد کمی از سفارشات که احتمال آنها خیلی پایین است محصول سفارشی شما در همان روز فروخته شده و هنوز اتمام موجودی آن ثبت نشده است که در این صورت اطلاع رسانی انجام خواهد شد و درصورت رضایت مشتری محصول مورد نظر تعویض یا این که تمام هزینه ی انجام شده توسط ایشان به علاوه هزینه اتلاف وقت ایشان در همان روز عودت خواهد شد.

 

 

پرداخت

1: روش پرداخت مبلغ سفارش به چه صورت می باشد؟

پاسخ: فروشگاه لمیا جهت تسهیل در پرداخت روش های مختلفی را برای مشتریان گرامی قرار داده است, پردخت آنلاین از طریق سایت, پرداخت در محل و پرداخت از روش کارت به کارت که برای مشتریان تلفنی و امثال آن می باشد.

 

2: جهت پرداخت آنلاین از چه کارتهای بانکی می توانم استفاده کنم؟

پاسخ: با استفاده از تمامی کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب، و با داشتن رمز دوم و اطلاعت تکمیلی روی کارت می توانید هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید. لازم به ذکر است اکنون بانک‌های آینده، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه صادرات، رفاه، سامان، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، صنعت و معدن، کارآفرین، کشاورزی، مسکن، ملت، ملی، دی، انصار، قرض‌الحسنه مهر ایران، رسالت، ایران زمین، گردشگری، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، قوامین، بانک شهر و موسسه اعتباری توسعه عضو شبکه شتاب می باشند.

 

3: آیا امکان این که بنده هزینه سفارش را به مامور پست بدهم در این فروشگاه می باشد؟

پاسخ: بله، روش پرداخت در محل نیز در این فروشگاه فعال می باشد اما به دلیل عملکرد ضعیف اداره های مربوطه در این روش مانند اکثر فروشگاه ها با مشکلاتی مواجه هستیم و اگر تاکید به خرید از این روش را دارید می بایست جهت تکمیل سفارش “این صفحه” را مطالعه و تکمیل بفرمایید.

 

4: امکان دارد پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

پاسخ: احتمال این موارد در سیسم بانکی خیلی پایین می باشد اما گاهاً به دلیل قطع شدن سرویس اینترنتی یا تغییر IP کاربر این اتفاق رخ می دهد که البته بانک میزبان (بانک طرف قرارداد لمیا) ظرف 72 ساعت مبلغ را به حساب کاربر باز خواهد گرداند. اما این اطمینان را به شما میدهیم که در صورت بروز مشکلاتی از این قبیل کارشناسان لمیا تمام مراحل تا بازگردانده شدن مبلغ کسر شده از حسابتان به شما را پیگیری خواهند کرد.

 

6: آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت لمیا  امنیت کامل دارد؟

پاسخ: بله صد در صد, موسسه مالی طرف قرارداد با لمیا بانک سامان از معتبرترین بانکهای خصوصی کشور می باشد و صفحه پرداخت این بانک از امن ترین درگاه های پرداخت کشور می باشد.

همچنین سایت لمیا از پروتوکل HTTPS که امنیت کاربر را بالا میبرد استفاده میکند.

توجه: در هنگام خرید اینترنتی از هر فروشگاه اینترنتی میبایست جهت امنیت هرچه بیشتر, برای ورود اطلاعات کارت خود از صفحه کلید مجازی موجود در سایت بانکی استفاده کنید.

 

 

ارسال سفارشات

1: لطفا روش های ارسال را شرح دهید؟

پاسخ: سفارشات تهران از طریق پیک و تیپاکس و سفارشات شهرهای دیگر به وسیله پست, تیپاکس, باربری و اتوبوسرانی ارسال می شود.

 

2: هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

پاسخ:

هزینه ارسال سفارشات در روش پرداخت در محل (تهران 20 هزار تومان) (شهرهای غیر از تهران 18.500 تومان)

هزینه ارسال سفارشات در روش پرداخت های آنلاین (در سراسر کشور) رایگان می باشد.

نکته: برای آگاهی بیشتر در مورد مناطق تحت پوشش تهران به صفحه شرایط استفاده مراجعه کنید.

 

3: می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

پاسخ: جهت رسیدن کالا در زمان مشخص در شهر تهران می بایست در قسمت یادداشت سفارش این زمان را معین بفرمایید و در سفارشات شهرهای دیگر نیز قابلیت تعیین روز دریافت قابل اجرا است که آن را هم می توانید در قسمت یادداشت سفارش درخواست نمایید.

 

4: چقدر زمان لازم است تا سفارش ثبت شده به دستم برسد؟

پاسخ: سفارشات در کوتاه ترین زمان به دست مامور ارسال تحویل خواهند شد اما زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل دریافت، نحوه سفارش, ساعت سفارش و موجودی کالا متفاوت است. اما به طور معمول در تهران با توجه به زمان سفارش ، زمان رسیدن محصول از 5 تا 10 ساعت کاری زمان می برد و در سفارشات شهرهای دیگر از 1 تا 7 روز زمان نیاز خواهد بود تا محصول به دست مشتریان گرامی برسد.

 

5: آیا امکان پیگیری سفارش از ارسال کننده را دارا هستم؟

پاسخ: بله, بعد از ارسال سفارش از هر روشی کد رهگیری یا شماره های تماس آن مرکز به مشتری داده خواهد شد تا در صورت نیاز قادر به پیگیری وضعیت سفارش خود باشند.

 

6: تحویل فوری در تهران تا چه ساعتی به دست بنده می رسد؟

پاسخ: در تحویل فوری سفارشاتی که قبل از ساعت 14 ثبت شده است تا قبل از ساعت 20 به دست شما عزیزان خواهد رسید.

 

در حال تکمیل می باشد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*